ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-20 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-20 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 20 שערים. המוליכות קרית מלאכי, מ.ס דימונה ועירוני אשדוד מנצחות. קרית גת מנצחת בבית. בני אילת, שדרות, בני יצ'אלאל והפועל לוד מנצחות בחוץ. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 05-02-2019
  • 08:15

עירוני קרית מלאכי - עירוני כסייפה : 0-5

המוליכה לא עוצרת, קרית מלאכי אירחה בביתה את הקבוצה החזקה של כסייפה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ולמחצית השנייה עלתה רק קבוצה אחת קרית מלאכי. הכתומים עלו למחצית השניה בטירוף והבקיעו 5 שערים מרגליהם של אריאל טרבלסי, דניאל סגלוביץ, מושיקו שעשוע וצמד של דייב פינטו. קרית מלאכי שומרת על הפיסגה ונראה שיהיה קשה לעצור אותה.

 

בית"ר מעלה אדומים - בני אילת : 1-0

בני אילת יצאה למשחק חוץ על 6 נקודות במעלה אדומים כאשר לשתי הקבוצות מטרה אחת - להבטיח את ההישארות בליגה וכמה שיותר מהר. משחק חם התפתח במעלה אדומים עם 3 אדומים ושער אחד. דניאל אלמלח כבש את שער הניצחון לאילתים בדקה ה-41. מעלה אדומים סיימה את המשחק ב-9 שחקנים לאחר הרחקותם של גיא בן קסוס ועמית אברהם. בני אילת סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של זוהר שיפמן.

 

בית"ר קרית גת - מ.ס באר שבע : 0-1

קרית גת עם עונה לא רעה מבחינתה לאחר שרק השנה עלתה מליגה ג' אירחה את מ.ס באר שבע המאכזבת. קרית גת עלתה ליתרון כבר בדקה ה-24 משער של אביב לקאו שהוריד אותה להפסקה ביתרון 1-0. בתחילת המחצית השניה מ.ס באר שבע נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של עידו בוכובזה בדקה ה-52 ולמעשה החיסרון המספרי ביקשה על באר שבע לחזור למשחק ובסיום ניצחון 1-0 לקרית גת.

 

עירוני מודיעין - עירוני שדרות : 3-0

עירוני שדרות מהצמרת יצאה למשחק חוץ קשה מאד במודיעין המתאוששת לאחר הגעתו של אהוד כחילה. שדרות הגיעה נחושה וחדה וכבשה לא פחות מ-3 שערים. שדרות הובילה 1-0 במחצית משער של מרגליו של  אביאל אפנג'ר ובמחצית השניה  הוסיפה עוד שני שערים מרגליהם של מיכאל קירטיבה ואביחי אפנג'ר  שהשלים צמד ובסיום 3-0 לשדרות שממוקמת מרחק 4 נקודות בלבד מהמוליכה קרית מלאכי.

עירוני שדרות חזקה בצמרת (פייסבוק שדרותיה)

 

בית"ר גבעת זאב - בני יצ'אלאל : 3-0

בני יצ'אלאל מהמקום ה-15 יצאה למשחק חוץ נגד האחרונה בטבלה בית''ר גבעת זאב במטרה לחזור עם 3 על מנת להתחיל מסע היחלצות נגד הירידה . לאחר מחצית ראשונה מאופסת בני יצ'אלאל עלו למחצית השניה נחושים והבקיעו 3 שערים מרגליהם של יוני מנגיסטו, לירן וזה ואבראו טקלה. למרות הניצחון בני יצ'אלאל עדיין ממוקמת במקום ה-15 ממנו יורדים לליגה ג' בתום העונה ובמרחק 2 נקודות ממשחקי ההצלבה נגד הירידה.

 

מ.ס שיכון המזרח - מ.ס דימונה : 1-0

מ.ס דימונה השניה יצאה למשחק חוץ קשה מאד נגד שיכון המזרח החזקה. דימונה פתחה חזק וכבר בדקה ה-9 עלתה ליתרון משער של אבי מסיקה . שיכון המזרח מצידה הגיעה ללא מעט הזדמנויות אבל לא הצליח. להשיג את השוויון עד לסיום ולמעשה תוצאת המשחק לא השתנתה ודימונה מנצחת 1-0 ושומרת על הסטטוס קוו בצמרת. דימונה סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אבירם אוחנה בדקה ה-88.

 

עירוני נתיבות - הפועל לוד : 3-2

הפועל לוד מהמקום ה-14 התארחה אצל נתיבות מהמקום ה-10. פתיחת המשחק היתה של המארחים כאשר כבר בדקה ה-18 האשם אלעתמין מעלה את נתיבות ל 1-0 אבל עד למחצית הפועל לוד ביצעה מהפך מרגליהם של אפי מלכה ונתנאל ניגרקר ובמחצית 2-1 להפועל לוד. 20 דקות לסיום המשחק נתיבות הישוותה מרגליו של ירין אבוקסיס אבל המילה האחרונה במשחק היתה של אסף אסולין שכובש בדקה ה-82 וקובע את תוצאת המשחק 3-2 להפועל לוד.

 

עירוני אשדוד - הפועל ירוחם : 0-1

עירוני אשדוד אירחה למשחק צמרת על 6 נקודות את הפועל ירוחם החזקה. מחצית ראשונה מאופסת ושקולה השאירה את המקום למחצית השניה בה ראינו משחק טקטי ובדקה ה-60 עידן חג'ג' שהצטרף באמצע העונה כבש את שער הניצחון שמשאיר את עירוני אשדוד מרחק 3 נקודות בלבד מהמוליכה קרית מלאכי.

עירוני אשדוד מנצחת ושומרת על פער 3 נקודות מהפיסגה (מוטי קדוש)

 

מצטייני המחזור

 

שחקן המחזור : דייב פינטו שחקנה מלאכי עם צמד בניצחון על כסייפה.

 

מאמן המחזור : עופר טלקר מאמנה של שדרות עם ניצחון חוץ יקר במודיעין (מאור אלקסלסי)

 

קבוצה מצטיינת : עירוני קרית מלאכי עם ניצחון גדול בכסייפה.

 

 

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-20 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. עירוני אשדוד יכולה לנצח עד סוף העונה (מלאכי 05-02-2019, 13:18)
    כל עוד מלאכי מנצחת אשדוד וכל החבורה מתחת יכולים רק להשקיף ולפנטז על המקום הראשון אשדות מתארחת אצלנו ושם ייגמר הסיפור המאבק לראשות הטבלה שממנו עולים לליגה א דרום
  2. עירוני אשדוד דורון (אשדוד 05-02-2019, 14:47)
    אופיר רגב אנחנו באים לזיין אותכם יום שישי
  3. תשובה ל1 אשדודי מלשין (אופיר רגב 05-02-2019, 18:32)
    תביא את אישתך עם חצאית מיני וחוטיני שיהיה חשק לשחק נגדכם יקוקסינל אופיר רגב מחכה לכם מ10 בבוקר ותבדוק טוב עם אישתך באה
  4. מגיב 2 (עירוני אשדוד 06-02-2019, 22:37)
    אתה ‏כמו שרגב אמר מלשין
  5. מגיב 2 (עירוני אשדוד 07-02-2019, 14:12)
    אתה מלשין ‏אל תדבר בשמות של האחרים אפס מאופס