כפר כנא הועמדה לדין ונקנסה בעקבות העסקת מאמן ללא תעודה

איגוד המאמנים פעל בשבועות האחרונים נגד הפועל כפר כנא, בגין העסקתו של אחמד סבע כמאמן הקבוצה ללא תעודה. האיגוד פעל באמצעות חברת חקירות אשר אספו חומר שהוגש לתובע ניר רשף, שקבע קנס כספי לכפר כנא וכנס כספי גדול על תנאי.

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-02-2019
  • 18:14

אחמד סבע אינו רשום כבעל תפקיד בקבוצה, והוא כנראה משמש כמאמן קבוצת הפועל כפר כנא ולכן הועמדה הקבוצה לדין ע"פ כתב אישום של תובע ההתאחדות ,עו"ד ניר רשף. אמש נערך השימוע בבית דין של ההתאחדות שבסיומה נקנסה הקבוצה בסך 5000 ש״ח בפועל ועוד 15.000 ש״ח על תנאי על כל עבירה נוספת של העסקת מאמן ללא תעודה.

 

איגוד המאמנים ימשיך לפעול בכל הכח כנגד מועדונים אשר מעסיקים מאמנים/מדריכים ללא הסמכה.

 

תגובת אמיר כהן מ"מ יו"ר איגוד המאמנים: "אנו מכבדים כל אדם באשר הוא כנ"ל את אחמד סבע, אך מנגד לא נישב בחיבוק ידיים כאשר אנו יודעים שמועדון מעסיק מאמן ללא הסמכה. חשוב לציין שאנחנו עובדים בשקיפות מלאה , מתריעים בטרם הפעלת חברת חקירות את המועדון ונותנים להם צ'אנס לתקן את הסוגיה. משלא עשו כך כפר כנא ,לא נותרה בידינו הברירה אלה לעשות את כל הפעולות הנדרשות לצורך הגשת כתב אישום. אנו נמשיך ונעקוב אחר הנעשה בכפר כנא , אנו תקווה שישכילו לעשות ולא יעסיקו מאמן ללא הסמכה , לא ניתן שיספרו לנו סיפורים ויעמידו מאמן עם תעודה כגרסת כיסוי למאמן ללא תעודה. אנו נתעד אימונים , נתעד שחקנים , נתעד משחקים עד למיגור התופעה!! כפר כנא צריכים להבין שכעת עומד נגדם עונש על תנאי בסך 15.000 שקלים , אנו רוצים להאמין שיפעלו בחוכמה ויפסיקו מיידית את העסקתו של אחמד סבע בתפקיד מקצועי , אנו נמשיך ונעקוב מקרוב ."

הוסף תגובה
תגובות