בדרום ה-VAR גנבה את ההצגה, בצפון כל הצמרת מאבדת נקודות!

המחזור ה-19 שוחק היום בליגה א' דרום וצפון. בדרום הכח משיגה ניצחון מרשים מול שעריים במשחק בו מערכת ה-VAR שינתה שתי החלטות של צוות השיפוט, ויקטור גניש מנצח את האקסית ואשדוד מביסה את כפר קאסם. בצפון אום אל פאחם מסיימת בתיקו, אך באקה והרצליה לא מצליחות לנצל זאת ומפסידות...

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 08-02-2019
  • 16:49

משחקי הדרום:

הכח ר"ג – מכבי שעריים  1-3

משחק חם ולוהט היה היום ב'וינטר'. משחק בו מערכת ה-VAR הופעלה לראשונה בארץ ואף גנבה את התוצאה. יאיר שפונגין ואופק מרום העלו את הכח ליתרון במחצית הראשונ כשירין אברהם השאיר את הכח ב-10 שחקנים. תום מדהלה כבש מהנקודה והחזיר את שעריים למשחק, אך במחצית השנייה שעריים לא הצליחה לכבוש שער (חוקי) בכדי לחזור למשחק. בתוך תוספת הזמן אריאל לזמי חתם את תוצאת המשחק.

 

אלי חכמון משנה את החלטתו בעקבות מערכת ה-VAR (איתן ידגר)

 

מכבי יבנה – הפועל אזור  1-0

חניכיו של יוסי חכים יצאו למשחק חוץ ביבנה מול מכבי המקומית. אדיר כליפה עלה את האורחים ליתרון בדקה ה-70, ואזור שמרה על היתרון עד לסיום ומעט התרחקה מהתחתית הבוערת!

 

שמשון כפר קאסם – 'אדומים' אשדוד  4-1

'אדומים' אשדוד, מי שמאכזבת מאוד לאחרונה יצאה למשחק חוץ לא פשוט מול שמשון כפר קאסם. חניכיו של גילי לנדאו ירדו למחצית ביתרון מבטיח של 3-0 לאחר שער של שריקי ושני פנדלים מדויקים של יוני רביבו ולישי ביטון. במחצית השנייה ביטון השלים צמד כשמוחמד סבר הצליח רק לצמק עבור שמשון.

 

שחקני אדומים אשדוד , חוגגים בסיום המשחק (צילום: אבישי אפטקר)

 

'ירמיהו' חולון – מכבי יפו  0-0

קבוצתו של שלומי שלמה שבהחלט מפתיעה מאוד העונה אירחה את יפו של רוני אוואט שרוצה להתקרב לפלייאוף. שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת, כשהאירוע הבולט במשחק נרשם בתוספת הזמן כשגלעד עוזיאל קשרה של יפו הורחק.

 

תיקו מאופס בין חולון ליפו (דן יידוב)

 

הפועל כפר שלם – 'נורדיה' ירושלים  0-3

ויקטור גניש פגש את קבוצתו בעונה שעברה, נורדיה ירושלים וגבר עליהם בצורה מרשימה. אדיר רחמים, עומר ארצי וצ'יקו מרזייב כבשו עבור כפר שלם וקבעו ניצחון גדול למאמנם.

 

ניצחון מרשים של ויקטור גניש מול האקסית (גיא צמח)

 

הפועל בקעת הירדן – בית"ר כפ"ס  0-0

אולי ההזדמנות האחרונה של בית"ר כפ"ס לצבור נקודות בשביל להשאיר לעצמה סיכוי להישאר בליגה. היום היא יצאה למשחק חוץ חשוב מאוד מול בקעת הירדן אך שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש ושמרו על פער 4 הנקודות בין השתיים בתחתית הטבלה.

 

במשחק שפתח את המחזור ה-19, ניצחה אתמול מכבי הרצליה את עירוני קריית גת בתוצאה 1-2.

המחזור יושלם ביום שני כאשר הפועל מחנה יהודה תארח את מ.ס. כפר קאסם.

 

משחקי הצפון:

הפועל אום אל פאחם – הפועל בני זלפה  2-2

קבוצתו של שמעון הדרי אירחה בביתה את בני זלפה שדווקא היא עלתה ליתרון ראשון בדקה ה-34 משער של סעיד דיאב. מועמר קראקה כבש צמד והפך את התוצאה עבור אום אל פאחם שכבר ראתה את הניצחון. אך אז בדקה ה-90 הגיע איתמר כהן וקבע שוויון דרמטי. למרות תוצאת התיקו אום אל פאחם מגדילה את הפער בפסגה לאחר הפסדה של באקה.

 

אום אל פאחם מאבדת שתי נקודות יקרות מול זלפה (חגאג רחאל)

 

באקה אל גרביה – מ.ס. טירה  2-1

קבוצתו של אלירן חודדה אירחה למשחק קשה את טירה במטרה לשמור על מרחק סביר מהפסגה. טירה כבשה פעמיים לאחר שערים של שלום אדרי ומתנאל טדסה. שער של ניר אברג'ל בדקה ה-65 לא הספיק לבאקה לנקודות, והיא בהחלט יכולה להיות מאוכזבת לאחר שלא הצליחה להקטין את הפער מאום אל פאחם.

 

עירוני קריית אתא – הפועל הרצליה  0-1

הקבוצה הכי מאוכזבת היום היא ללא ספק הפועל הרצליה, שלא הצליחה לנצל את איבוד הנקודות של שתי המוליכות, אום אל פאחם ובאקה אל גרבייה. יונתן כהן כבש עבור קריית אתא במחצית הראשונה וקבע ניצחון גדול של קריית אתא מול חניכיו של מומו ניסטל.

 

הפועל ירושלים – עירוני טבריה  3-0

שליטה מוחלטת של שחקניו של אילן סויסה במחצית הראשונה, העלתה את קבוצתו ליתרון של שני שערים מרגליהם של אביאל גבאי וחן ידען. המחצית השנייה התנהלה בעצלתיים עבור שתי הקבוצות, אך בדקה ה-90 מתן ברמי המחליף כבש מקרוב וקבע 3-0 מוצדק. טבריה רושמת ניצחון שני ברציפות ובורחת מהתחתית הבוערת, וככל הנראה שלחה את קבוצתו של אופיר עזו לליגה ב'.

 

שחקני אסי גלבוע חוגגים ניצחון ענק (חגאג רחאל)

 

הפועל כפר כנא – הפועל אסי גלבוע  2-0

אין צורה לתאר את התקופה המדהימה שעוברת על אסי גלבוע יחד עם מאמנה אבי סבג. היום יצאה אסי למשחק חוץ קשה מאוד מול כפר כנא וחזרה עם 3 נקודות יקרות לאחר שערים של שגיא סבג וגדי מלסה והיא ממשיכה את מסע ההישארות שלה בדרך אולי לעונה נוספת בליגה א' צפון.

 

אסי גלבוע עם ניצחון חשוב בכפר כנא (חגאג רחאל)

 

'רובי שפירא' חיפה – הפועל כאוכב  2-0

קבוצתו של אלעד בראון אירחה היום את הפועל כאוכב בכדי לנסות ולחזור למאבקי הפלייאוף. איך לכאוכב היו תוכניות אחרות. גל אלקנתי כבש כבר לאחר 7 דקות עבור כאוכב שנשארה ב-10 שחקנים בדקה ה-68. אך זה לא מנע ממנה לקחת את הנקודות לאחר שער נוסף של עבד מורג'אן בדקה ה-90.

 

הפועל מגדל העמק – מכבי צור שלום  1-2

מכבי צור שלום יצאה למשחק חוץ מול מגדל העמק ועלתה ליתרון מהיר כבר בדקה ה-14 לאחר שער של ג'ורג' דיבה. מגדל חזרה עם שני שערים של שלומי חנוכה ושחר בן ארי שהעניקו ניצחון חשוב לקבוצתם.

שחקני הכח חוגגים ניצחון חשוב (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אזור יקרים שבת שלום ותודה על הניצחון (יפואי 08-02-2019, 16:57)
  2. אזורי (אזורי 08-02-2019, 18:31)
    איזה ניצחון ענק ביבנה כן ירבו ישששששש אזור חוזרים לעצמם
  3. ליפו חבל שלא נצחתם את חולון יכולתם להיכנס לפלייאוף (אזורי 08-02-2019, 19:16)
  4. ליפו חבל שלא נצחתם את חולון יכולתם להיכנס לפלייאוף (אזורי 08-02-2019, 19:16)
  5. טירה אוהבים אותכם אחים שלנו (פחמאוי 08-02-2019, 20:44)
  6. תגובה לאזורי (אוהד יפו 08-02-2019, 23:19)
    מה שצריך זה לנצח במשחק הקרוב את יבנה ולעבור אותם אבל עדיין מוקדם לחישובים יש עוד 33 נקודות בקופה , תיאורטית גם אזור יכולה להשתלב בפלייאוף .
  7. רובי שפירע (אבנר 08-02-2019, 23:35)
    מה יהיה עם רובי שפירע הביאו את אבי מלכה 3 משחקים 0 נקודות שהוא ישב בחוץ הקבוצה ניצחה , בושה של שחקן ובושה של מאמן שנותן לו לשחק ולא מחליף אותו !!! ואלעד בראון ....מיותר לדבר עליו שום כלום ושום דבר . איזהחיזוק מיותר עשו בינואר כל הקבוצות פחדו לשחק נגדינו סיבוב ראשון נהינו שק חבטות בגלל הרכש המיותר תפרדו מהרכש ותחזרו להיות קבוצה שרצה ומחויבת לסמל ולא לדולר
  8. לא מבין איך שעריים בצמרת? (סגול צהוב 09-02-2019, 09:11)
    עשו התקפה וחצי ועושים רעש כאילו הוואר גנב אותם.הוואר עשה צדק,אין עונש פעמיים.ושער בנבדל שנפסל כי הקוון עאממה!!
  9. אבי מלכא עוד יוכיח את יכולותיו סבלנות אין ייאוש (אשר 09-02-2019, 21:05)
  10. לומר שהvar גנב את התוצאה זה עוול כפול (רון שלום הכח של האוהדים 09-02-2019, 21:06)
    הכח היתה ראויה לניצחון בצדק. הvar עשה צדק. עם ובלי הכח הבקיעה יותר. שלא כמו במספר משחקים העונה בהם אושרו לפחות 4 שערים מכריעים נגד הכח הפעם נעשה צדק
  11. זלפאוי (אמארה 10-02-2019, 20:50)
    פחמי אך היה עשינו לכם בית ספר פחמי תקשיבו מחכי לכם דוח ענק משופיט המשחק אנשללא יסגרו לכם המגרש ויפחיתו לכם ניקודות והאחים שלנו מבאקה יעלא ליגה ואתם תתפרקו לכל הרוחות יא חוליגנים אז באי