רועי סימוני מארח את אדהם זועבי: תחזית ליגה א' צפון מחזור 20

המחזור ה-20 בליגה א׳ צפון בפתח וסוכן השחקנים רועי סימוני מארח את אדהם זועבי לתחזית השבועית. טבריה מארחת את 'רובי', אום אל פאחם יוצאת לצור שלום, באקה תתארח בהרצליה, אסי גלבוע תארח את מגדל העמק לדרבי העמקים, כאוכב בדרבי המגזר מול כפר כנא וזלפה תארח את קרית אתא. כנסו ותקראו!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 14-02-2019
  • 18:32

שלום לכולם!

ליגה א׳ צפון ממשיכה לספק לנו דרמות מדי שבוע... באקה מפספסת הזדמנות נהדרת לצמצם את הפער לשתי נקודות בלבד, אום אל פאחם שומטת נקודות ורושמת משחק שני ללא ניצחון ובטבריה מתחילים להתאושש ורושמים ניצחון שני ברציפות שמרחיק אותם מהתחתית הבוערת. 

השבוע בחרתי לארח את אדהם זועבי, חבר טוב ומאמן צעיר ומבטיח. מעניין יהיה לראות מי מכיר את הליגה טוב יותר. 

 

הפועל בני זלפה - עירוני קרית אתא

רועי: זלפה הפתיעה בשבוע שעבר את אום אל פאחם והראתה הרבה אופי ומלחמה. בקרית אתא יוחאי כהן הבלתי נגמר העניק לקבוצתו ניצחון חשוב נגד הרצליה. עבור שתי הקבוצות הניצחון יהיה חשוב מאוד בכדי להתקדם לעבר השגת הכרטיס לפלייאוף העליון. משחק שבו הכל יהיה פתוח. ההימור שלי: תיקו.

אדהם: יהיה משחק מעניין בין זלפה לקריית אתא. זלפה תבוא מעודדת מהתיקו בתוספת הזמן נגד המוליכה, מה שמוכיח שיש לקבוצה אופי. בצד השני קריית אתא תבוא עם ביטחון עצמי ותנסה לשחק כדורגל. ההימור שלי: תיקו.
 

האם יוחאי כהן יוביל את קרית אתא לניצחון גם מול זלפה (מאור אלקסלסי)

 

הפועל אסי גלבוע - הפועל מגדל העמק

רועי: דרבי העמקים! המשחק המעניין ביותר במחזור הזה... שתי קבוצות שנמצאות בתקופה טובה עם שני מאמנים מצוינים שיעשו הכל כדי לא להפסיד. חיים לוי הכניס חיים במגדל העמק ואבי סבג הפריח את השממה בגלבוע ומגיע להם שאפו ענק. דבר אחד בטוח - המשחק הזה לא יסתיים בתיקו. ההימור שלי: 1.

אדהם: אסי גלבוע בתקופה מצוינת, במיוחד מבחינה מקצועית וזה בא לידי ביטוי בתוצאות. אבי סבג עשה ניסים ונפלאות בקבוצה והיום קשה לנצח את אסי בבית. יש להם יציבות ושקט בהגנה וההתקפה מגיעה להרבה מצבים. נכון שמגדל העמק ניצחה את צור שלום באחד המשחקים החשובים שלה העונה, אבל היכולת לא תספיק מול אסי. למרות שהמאמן הוא שועל וותיק ואני מעריך אותו מאד וזה משחק דרבי צמוד. ההימור שלי: 1.
 

אבי סבג, הפריח את השממה בגלבוע (חגאג רחאל)

 

עירוני טבריה - מ.ס רובי שפירא

רועי: וואו איזה משחק! עירוני טבריה רושמת שני ניצחונות רצופים ומרימה את הראש מעל פני המים, מנגד רובי נמצאת בתקופה גרועה מאוד ומפסידה שישה משחקים מתוך שבעה. שתי הקבוצות עדיין רוצות להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, ובשביל זה הם יהיו חייבים לנצח. אלעד בראון (טברייני) מכיר היטב את המגרש בטבריה וירצה לרשום ניצחון שייתן קצת שקט, קל זה בטח לא יהיה. ההימור שלי: 1.

אדהם: טבריה המתאוששת תנסה לשמור על רצף הניצחונות ואם היא חושבת על פליאוף עליון היא חייבת לנצח את המשחק הזה. המשחק הזה כולו אילן סוויסה המאמן, הוא ישים את כל הניסיון שלו בכדי לנצח אותו. מנגד, 'רובי' בסיבוב השני הפתיעה אותי לרעה, למרות שצירפה את אבי מלכה. אלעד בראון יבוא לשחק על ניצחון, אבל הם חייבים להיות זהירים, כי מה שהלך בקלות בסיבוב הראשון, יהיה קשה מאד עכשיו. ההימור שלי: 2.

 

אילן סוויסה יצטרך להביא את כל הניסיון שלו בכדי לנצח את 'רובי' (רמי גרידיש)

 

הפועל הרצליה - הפועל באקה אל גרבייה

רועי: משחק צמרת מעניין! הרצליה שלא מצליחה לשמור על יציבות פספסה הזדמנות נהדרת בשבוע שעבר לצמצם את הפער מהמוליכה. בשישי היא חייבת את הנקודות כדי להישאר בתמונת הפלייאוף. המפסידה העיקרית במחזור הקודם היא ללא ספק באקה שהפסידה בביתה לטירה ופספסה הזדמנות לצמצם את הפער ל-2 נקודות. בשישי המשחק החשוב שלהם ביותר העונה בו אסור להם להפסיד קל זה לא יהיה אבל אפשרי. ההימור שלי: 2.

אדהם: הרצליה מגיעה אחרי משחק קשה והפסד כואב במשחק האחרון והיא מגיעה למשחק סופר קשה. מומו ניסטל ישחק בכדי לנצח, אבל קודם כל הוא חייב לחשוב איך לנטרל ולעצור את קדוסי. מנגד באקה מגיעה למשחק עם הרגשה של פספוס אחרי ההפסד נגד טירה ולא יהיה לה קל בהרצליה, אבל באקה תדע להתעלות על עצמה ותנסה להכריע את המשחק, במיוחד שיש לה שחקנים יותר איכותיים. ההימור שלי: 2.

 

מכבי צור שלום - הפועל אום אל פאחם

רועי: אום אל פאחם שאיבדה נקודות בשני המחזורים האחרונים לא תאפשר לעצמה להפסיד שוב נקודות, ובטח לא מול צור שלום שנאבקת בתחתית ולא מצליחה להציג את היכולת שאפיינה אותה בסיבוב הראשון. אומנם תנאי המגרש הוא לרעתם של האורחים, אך גם במצב כזה אני לא רואה את שמעון הדרי ושחקניו מאבדים נקודות. ההימור שלי: 2. 

אדהם: צור שלום אחת הקבוצות המאכזבות של הסיבוב השני והיא אחרי הפסד במשחק חשוב בתחתית, תשחק מול המוליכה, מגיעה למשחק עם סיכויים קלושים להוציא נקודה במיוחד שהיא לא תשחק במגרשה הכי ביתי בליגה א, אום אלפחם אחרי הסטירה שקיבלה מזלפה, כל משחק יהיה כמו גמר גביע, אום אלפחם תבוא לנצח, והיא תנצח בגלל איכות השחקנים.

ההימור שלי: 2.

 

שחקני כפר כנא ירצו לחגוג מול אבו רקיק וכאוכב (חגאג רחאל)

 

הפועל כאוכב - הפועל כפר כנא

רועי: דרבי המגזר הצפוני ייערך בשישי. אבו רקיק רשם ניצחון כבר במשחקו הראשון כמאמן והביא רוח חדשה לקבוצה. כפר כנא הפסידו לגלבוע ועצרו רצף ניצחונות נהדר שקירב אותם לעבר הפלייאוף העליון. מלחמת עולם תהיה על המגרש בשישי וחלוקת נקודות תעלה חיוך על פניהם של שני המאמנים. ההימור שלי: תיקו.

אדהם: כאוכב בתנופה והיא תבוא עם רוח גבית אחרי הניצחון על שפירא. אבו רקיק מכיר טוב את השחקנים האיכותיים שיש לו, כי את הרוב הוא אימן בעבר הלא רחוק וזה יתרון כי הוא התאקלם מהר והשחקנים מבינים אותו. אבו רקיק יבוא אך ורק לנצח ולהתקרב לפלייאוף. אחרי האכזבה מההפסד נגד אסי גלבוע, כפר כנא יוצאת למשחק שאם ינצחו הם מתבססים חזק מאד בפלייאוף העליון. יהיה מאצ'אפ מעניין בין עבד מורגאן וספואן זועבי, שבמשחק הראשון הם היו מצוינים וכל פעם שאחד מהם קיבל את הכדור קרה משהו מעניין. ההימור שלי: תיקו.

רועי סימוני מארח את אדהם זועבי: תחזית ליגה א' צפון מחזור 20

הוסף תגובה
תגובות
  1. אדהם תותח, ניתוח ברמה גבוהה, ידע רב בליגה א' בהצלחה בהמשך. (עלי דראושה 14-02-2019, 22:36)
  2. ניחושים מאד רלוונטים של זועבי, אסי לא תנצח את מגדל (יוני התותח 14-02-2019, 22:37)
    המשחק סגור תיקו
  3. לא מכיר את זועבי, אבל יש לו את זה. (אלמוג 14-02-2019, 22:39)
    כל הכבוד זועבי אבל טבריה תיקו שקוף,
  4. זועבי מבין עניין, אהבתי את ההסברים, אבל.. (מוחמדאגבאריה 14-02-2019, 22:41)
    באקה לא ינצחו אום אלפחם פותחת פורר
  5. זועבי מה שלומך אחלא גבר, געגועים יא אח, בהצלחה גבר (אלי שיטרית 14-02-2019, 22:43)
  6. תגובה ל4. להפך באקה מנצחת . ופחם מפסידה .נחייה ונראה בע"ה. (עבד 15-02-2019, 10:42)
  7. סימוני (פלוני 15-02-2019, 14:17)
    התדרדרת. פעם היית יותר שקול. הרס עצמי
  8. בקעה הזבלים (פיני נרצליה 15-02-2019, 15:39)
    אתם שנה הבא נגמר הכסף אתם בליגה ב. שנה אחרי חוזרים אפו המקום הטבעי שלכם ליגה ג ינשאלה הרצליה זה אימפ