נבחרת המחזור ה-20 בליגה א' צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

המחזור ה-20 בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו אום אל פאחם מנצחת ומנצלת את ההפסד של באקה להרצליה להגדלת הפער בפסגה. רובי מביסה את טבריה והפועל ירושלים חוזרת לליגה עם ניצחון גדול בנשר. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון... בחסות RUN - המותג החדש של הכדורגל בישראל

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-02-2019
  • 16:09

שוער: בשארה אלהאברה (הפועל הרצליה)

שוערה הצעיר והמוכשר של הרצליה היה מצוין במשחק מול באקה, הציג יכולת הרואית והציל את קבוצתו מספיגה מספר פעמים. מי היה מאמין שזו שנתו הראשונה של השוער הזה בליגה א'. שאפו!

 

שנתו הראשונה של בשארה בליגה א', שאפו גדול (דן יידוב)

 

הגנה:

טרס שולקובסקי (הפועל הרצליה)

בלמה האגדי של הרצליה, נטרל את התקפת באקה אל גרביה, שנחשבת לאחת מהטובות בליגה, עם משחק שכולו לב ונשמה. טרס קינח עם שער נגיחה פנטסטי כדי להביא לקבוצתו שלוש נקודות.

 

עידן וייצמן ('רובי שפירא' חיפה)

בלמה הוותיק של 'רובי', הגיע למשחק מול קבוצתו לשעבר והראה על המגרש כמה הוא חסר להם העונה. הוא בעל הבית ברובי, מנהיג אמיתי שמכוון את הצעירים המוכשרים של 'רובי' לעונה נהדרת. 

 

עידן וייצמן, מנהיג אמיתי (מאור אלקסלסי)

 

ניר דרור (הפועל אום אל פאחם)

מגנה המצוין של אום אל פאחם, עשה עבודת הגנה נהדרת ובהתקפה הוכיח שיש לו הרבה יכולת ובעיקר כישרון כשעזר לחבריו וייצר מצבים לשערים. ניר מגן מהטובים בליגה ומול צור שלום הוא הוכיח את זה.

 

קישור:

דודו אדרי ('רובי שפירא' חיפה)

קשרה האחורי של 'רובי', הוא למעשה מי ששיתק את הקישור ואת התקפת טבריה, ולא איפשר להם לייצר מצבים. דודו לקח כדור ראשון וגם כדור שני בצורה מעולה, וזה נתן יתרון בקישור של 'רובי' על טבריה.

 

ברק מימון (הפועל ירושלים)

קשרה האחורי של ירושלים היה מצוין מול נשר, כשהיה למעשה הבלם האחורי של הקישור של קבוצתו. ברק שיחק עם כל הלב, היה נייד מאד ועזר בהגנה וגם בהתקפה, וכבונוס כבש שער חשוב עבור קבוצתו.

 

עבד מורגאן יוביל את קבוצתו לפלייאוף? (חגאג רחאל)

 

עבד מורגאן (הפועל כאוכב)

קשרה המצוין של כאוכב, היה נהדר מול כפר כנא ועשה ככל העולה על רוחו במגרש, ייצר מצבים לחבריו שלבסוף הסתיימו עם שני בישולים. עבד קשר מעל הליגה ואם הוא ימשיך כך הוא יוביל את קבוצתו לפלייאוף. 

 

לירז מזרחי (הפועל ירושלים)

קשרה המצוין של ירושלים היה פעיל מאד במשחק מול נשר, ייצר מצבים מסוכנים לקבוצתו וכבש שער חשוב שעזק לקבוצתו לנצח, ובעיקר להחזיר את אותה למאבק על ההישארות בליגה. 

 

ליאור אסמרה (הפועל הרצליה)

קשרה המצוין של הרצליה היה פשוט מטאור מול באקה. ליאור היה נייד מאד ונמצא בכל מקום במגרש. עשה עבודת הגנה מצוינת ותמך רבות בהתקפה של קבוצתו. 

 

ליאור אסמרה, המטאור של הרצליה מול באקה (דן יידוב)

 

התקפה:

גל אלקנתי (הפועל כאכוב)

חלוצה של כאוכב כבש צמד מול כפר כנא, והגיע לעוד מספר מצבים מסוכנים שיכול היה לכבוש מהם. גל כובש משחק שני ברציפות וכנראה מצא את הקבוצה הנכונה שבה הוא יפרח.

 

אבי מלכה, כוכב המחזור! (מאור אלקסלסי)

 

אבי מלכה ('רובי שפירא' חיפה) - כוכב המחזור!!

חלוצה המצוין של 'רובי' היה נהדר בניצחון הענק של קבוצתו על עירוני טבריה. אבי כבש צמד והוסיף שלושה בישולים! ללא ספק אבי מספק את הסחורה בכל קבוצה בה הוא נמצא.

 

מומו ניסטל, מאמן המחזור!!! (דן יידוב)

 

מאמן המחזור: מומו ניסטל (הפועל הרצליה)

אלעד בראון עשה ניצחון ענק על טבריה ומגיע לו הרבה כבוד על כך, אבל מומו ניסטל במשחק העונה מבחינתו מנצח את באקה אל גרביה ומוכיח את יכולותיו. ללא ספק אחד המאמנים, אם לא המאמן הכי טוב של הצפון בשנים האחרונות. שאפו!

נבחרת המחזור ה-20 בליגה א' צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

הוסף תגובה
תגובות