במעבר חד: עירוני טבריה מנצחת את נשר 1-0

לאחר התבוסה באמצע השבוע ל'רובי שפירא', יצאו שחקניו של אילן סוויסה למשחק חוץ בנשר. אביאל גבאי כבש את שער הניצחון בדקה ה-36, ואילולא החמצות רבות במחצית השנייה, התוצאה הייתה גבוהה יותר... אילן סוויסה נשם לרווחה לאחר שקבוצתו ברחה במעט מהתחתית הבוערת, והחליפה מקומות בטבלה עם הקבוצה המארחת.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 23-02-2019
  • 08:53

עירוני נשר אירחה את עירוני טבריה, במסגרת המחזור ה-21 בליגה א' צפון למשחק על 6 נקודות.

ערב המחזור המארחים ממוקמים במקום ה-11 והקבוצה מעיר הכנרת במקום ה-12. שני המאמנים שרשמו הפסד במחזור האחרון, ידעו כי הם חייבים לנצח בכדי לא להסתבך בתחתית הבוערת. הקבוצה מעיר הכנרת שהובסה באמצע השבוע ע״י 'רובי שפירא' ידעה שהיא חייבת לנצח בכדי לברוח מהתחתית הבוערת, כשאילן סוויסה ביצע לא פחות מ-4 שינויים בהרכב הפותח.

 

המשחק נפתח בגישושים מצד שתי הקבוצות, אך לאחר מספר דקות היו אלה האורחים שהשתלטו על המשחק וחיפשו את השער כבר למן הפתיחה. בדקה ה-36 חן ידען היטל באגף הימני, ובמסירת רוחב נהדרת מצא את אביאל גבאי שנותר לבד ומול השוער לא התבלבל וכבש מקרוב, 1-0 מוצדק לטבריה!

 

לאחר שער היתרון, שחקני טבריה המשיכו לחפש את השער השני וירדו למחצית ביתרון של שער אחד ששחרר הרבה לחץ בקרב אנשי הקבוצה. בנשר ידעו שאסור להם להפסיד במשחק הזה וקיוו להציג יכולת טובה יותר במחצית השנייה.

 

עבאד גאברין, היה פעיל עם כניסתו למשחק וסידר לחבריו מספר מצבים להבקעת שערים (מאור אלקסלסי)

 

המחצית השניה הייתה סיפור אחר לגמרי. שחקניו של אילן סוויסה יצאו מלוע הכריש וכל מי שנכח במגרש תפס את שיערו פעם אחר פעם, התקפה אחרי התקפה והחמצות מסמרות שיער של אביאל גבאי, עבאד גבארין, ניסן רביבו וחן ידען. 

בדקה ה-55 דוד מלכה מהטל בשחקן הגנה של 'רובי' ובועט הישר לגוף של השוער ומפספס הזדמנות נהדרת להכפיל את התוצאה. בדקה ה-77 התקפה מתפרצת קטלנית אביאל גבאי שמוסר כדור רוחב, עבאד גאברין משתהה ומחמיץ מקרוב. חולפות להן דקתיים בלבד, שוב עבאד גאברין עובר שני שחקני הגנה ובועט חזק ושטוח, אך שוערה של נשר הודף ומציל שער בטוח.

 

שבע דקות לסיום המשחק, עבאד גאברין מוציא כדור רוחב נהדר לניסן רביבו שנותר חופשי על קו העונשין, אך הוא בועט מעל השער. עד לסיום שחקני טבריה המשיכו לתקוף ללא הפסקה, אך הרבו להחמיץ. למרות ההחמצות, שאגת הניצחון בסיום נשמעה עד להרי הכרמל. טבריה משיגה 3 נקודות יקרות מפז שנותנות המון שקט במועדון, בנשר יודעים שהתחתית נושפת בעורפם והם יצטרכו לחזור למסלול הניצחונות מהר מאוד.

 

שחקנה של טבריה כפיר בן דוד אמר: ״ניצחון ענק שלנו! אני שמח שגרמנו לאוהדים שלנו לשמוח, זה היה מאוד חשוב לכל השחקנים אחרי התבוסה ל'רובי'. הוכחנו הרבה אופי ולחימה. ברחנו במעט מהתחתית, אבל אנחנו חייבים לרשום רצף ניצחונות כדי להבטיח את ההישארות שלנו בליגה במחזורים הקרובים״.

 

כפיר בן דוד, "חייבים רצף של ניצחונות"

 

יו״ר הקבוצה ירון דוד אמר: ״שאפו ענק מגיע לשחקנים שהוכיחו בגרות וידעו להשיג ניצחון חשוב. אחרי התבוסה נגד 'רובי' באמצע השבוע, התקשרתי לאילן סוויסה וביקשתי ממנו שירים את השחקנים וינצח את המשחק נגד נשר, אני שמח מאוד על כך ומגיעה לאילן מילה טובה על ניצחון חשוב. אנחנו כרגע מתרכזים רק איך להישאר בליגה״.

 

ליאור סימוני, גאה בשחקני הקבוצה (עודד חסין)

 

חבר ההנהלה ליאור סימוני אמר בסיום המשחק: ״אנחנו גאים בשחקנים ובמאמן שרשמו ניצחון חשוב מאוד בקרב תחתית על 6 נקודות. בסיום המשחק נגד 'רובי' ביקשנו מהשחקנים שירימו את הראש וינצחו את המשחק בנשר, ואנחנו שמחים על כך. הם הוכיחו המון אופי, לב ומלחמה. הפנים למשחק הבא נגד כפר כנא והמילה הנכונה ביותר היא המשכיות״.

אביאל גבאי העניק לקבוצתו נצחון חשוב בנשר

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא מובן (אוהד 23-02-2019, 12:45)
    טבריה מנצחת 3:0 בירושלים מפסידה 5:0 בבית לשפירא!!! ומנצחת בחוץ את נשר, יש הסבר?
  2. חחחחחח טבריה תרדו ליגה מעפנים (פחמאוי 23-02-2019, 13:18)
  3. עובדות (גלזר א . 23-02-2019, 13:59)
    הייתי במשחק תיקו היה משקף . לא כל בעיטה לכיוון השער זה מצב לשער . ג'ברין מ 20 הזדמנויות כובש שער אחד . רביבו מ 7 הזדמנויות כובש שער אחד . הכתב מדבר על מצבים של טבריה מול רובי . מעניין באיזה משחק היה ובאיזה חומרים משתמש .
  4. ל3 אתה טועה,צפיתי במשחק בפייסבוק מהדקה ה80 לערך ההחמצות מסמרות שיער (אוהד עירוני טבריה 23-02-2019, 19:14)
    היה צריך להיגמר לפחות 5:0 זה השערים הבטוחים .הכמעט שער אז היו איזה 12 מצבים.
  5. טבריה (גלזר אבי 23-02-2019, 21:50)
    לטבריה חסר בלם , קשר אחורי , מגן ימני וחלוץ שכובש 15 גולים בעונה . העונה זה בזבוז זמן וכסף .ישתפרו בעונה הבאה .