ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-24 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-24 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 17 שערים. המוליכות קרית מלאכי עירוני אשדוד שדרות ודימונה מנצחות. בני אילת מנצחת בבית. נתיבות מנצחת בחוץ. והמשחק בין עירוני מודיעין ובני יצ'אלאל מסתיים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 05-03-2019
  • 08:26

בית"ר מעלה אדומים - מ.ס דימונה : 2-0

דימונה מהמקום הרביעי יצאה למשחק לא פשוט נגד מעלה אדומים.  דימונה שעדיין מאמינה שיכולה לעלות מהמקום הראשון פתחה את המשחק חזק ובדקה ה-26 עלתה ליתרון משערו של פיראס עווד שקבע את תוצאת המחצית. במחצית השניה דודו כהן הכפיל את התוצאה וקבע את תוצאת המשחק 2-0 לדימונה שרחוקה 4 נקודות בלבד מהמקום הראשון .

 

בית"ר קרית גת – עירוני נתיבות : 2-0

עירוני נתיבות יצאה למשחק חוץ בקרית גת במטרה לחזור עם 3 נקודות וחברות מהתחתית. מחצית ראשונה מאופסת ובמחצית השניה נתיבות בתוך דקה הבקיעה פעמיים מרגליהם של ויקטור פרץ והאשם אלעתמין בדקות 60 ו - 61 . עד לסיום נתיבות השכילה לשמור על התוצאה ובסיום 2-0 לנתיבות.

 

בני אילת – עירוני כסייפה : 1-2

בני אילת אירחה במגרשה את כסייפה החזקה. בני אילת הגיעה למשחק עם רצף של חמישה ניצחונות רצופים ומהפתיחה לחצה חזק אבל המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים . במחצית השניה אילת השכילה לעלות ליתרון 2-0 עד לדקה ה-65 משערים של ליאור חזות וסולטאן זועבי . כסייפה לא הרימה ידיים ובדקה ה-70 צימקה משערו של אמיר אבו עראר. אילת הצליחה לשמור על היתרון השביר  ובסיום מנצחת 2-1 וניצחון שישי ברציפות.

 

שיכון המזרח ועירוני אשדוד עולות לכר הדשא (מוטי קדוש)

 

מ.ס שיכון המזרח – עירוני אשדוד : 1-0

שיכון המזרח ללא ספק אחת מהפתעות העונה אירחה במגרשה את השניה עירוני אשדוד.

המשחק התאפיין באגרסיביות ובמשחק קשוח במיוחד ולאורך 90 דקות לא הובקעו שערים עד שהגיע המחליף תומר ברוך ובדקה ה-93 כבש את השער החשוב שמעניק לאשדוד ניצחון יקר מפז . עירוני אשדוד נותרת צמודה חזק חזק לקרית מלאכי ולשתי הקבוצות אותו מספר נקודות כשנותרו 6 מחזורים לסיום העונה.

 

תומר ברוך כובש ורץ לחגוג (מוטי קדוש)

 

שחקני עירוני אשדוד חוגגים את הניצחון הדרמטי (מוטי קדוש)

 

עירוני שדרות – מ.ס באר שבע : 0-3

עירוני שדרות מהמקום השלישי נקודה הפרש מהמקום הראשון אירחה במגרשה את מ.ס באר שבע . שדרות עם עונה חלומית פתחה חזק וכבר במחצית הראשונה עלתה ליתרון 2-0 מצמד של מיכאל קירטיבה . במחצית הראשונה באר שבע יכלה לצמק אבל לא הצליחה לנצל את המצבים שהגיעה אליהם ובדקה ה-91 אופיר נסימי משדרות כבש את השלישי וקבע את תוצאת המשחק 3-0 חלק לקבוצתו של עופר טלקר.

 

עירוני מודיעין – בני יצ'אלאל : 1-1

עירוני מודיעין מהמקום ה-9 אירחה במגרשה את בני יצ'אלאל מהמקום ה-14 . שתי הקבוצות הפגינו משחק לחימה ואגרסיביות על מנת לקחת את הנקודות. מודיעין עלתה ליתרון בדקה ה-41 מרגליו של פיני מתנה אבל חזקי טיה הישווה בפנדל בדקה ה-65 . עד לסיום שתי הקבוצות יכלו להבקיע אבל בסיום תיקו 1-1 וחלוקת נקודות בין הקבוצות. מודיעין בדרך להבטיח עוד עונה בליגה ב'. עבור בני יצ'אלאל המשימה תהיה קשה וכרגע היא במקום המוליך למשחקי המבחן כנגד הירידה.

 

עירוני קרית מלאכי – הפועל לוד : 0-4

המוליכה אירחה במגרשה את הפועל לוד מהמקום ה-15. הפרשי האיכות בין שתי הקבוצות הורגשו לאורך כל שלבי המשחק. מלאכי פתחה חזק ובמחצית הובילה 2-0 מרגליהם של עומר יעקב ואליעזר איילין. במחצית השניה מלאכי כבשה עוד פעמיים מרגליהם של דקל כחלון ובר סויסה ובסיום 4-0 חלק למלאכי ששומר עוד שבוע על מקומה בפיסגה, לעומתה הפועל לוד ממוקמת עמוק במקום ה-15 המוליך לליגה ג' בסיום העונה.

 

המחזור יושלם ביום שלישי 5.3.19 במשחק של בית"ר גבעת זאב נגד הפועל ירוחם

 

 

מצטייני המחזור

 

שחקן המחזור : מיכאל קירטיבה עם צמד לרשתה של מ.ס באר שבע.

 

מיכאל קירטיבה עם צמד בניצחון של שדרות (מאור אלקסלסי)

 

מאמן המחזור : יניב כהן מאמנה של בני אילת עם ניצחון על כסייפה החזקה ורצף של 6 ניצחונות .

 

קבוצה מצטיינת : קרית מלאכי עם ניצחון משכנע על הפועל לוד.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-24 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. טעות (הוגה דעות 05-03-2019, 14:05)
    המרחק של דימונה ממקום 1 הוא אמנם 4 נקודות .אבל מעליה יש כמה קבוצות כך שגם אם מקום 1 יפסיד ודימונה תנצח לא בהכרח יצטמצם הפער כי יתכן שקבוצות אחרות ינצחו והפער עדיין יישמר
  2. בליגה א (אשר 05-03-2019, 17:50)
    דימונה ושדרות ומלאכי ‏השלוחים ישארו בליגה ב
  3. כמה כואב (לוד 05-03-2019, 19:00)
    לצערי לוד יורדת ליגה אין כסף הכל רקוב בקבוצה הזאת אופיר רגב עדיף תתפרק
  4. לוד (מלאכי 05-03-2019, 20:26)
    בדיחה חחחחח
  5. תתפוצצו כולם (עירוני עלתה 06-03-2019, 14:06)
    מלאכי מכורים שדרות ודימונה לא מספיק טובים