ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-25 בחסות מסעדת ה"MIZU" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-25 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 26 שערים. המוליכה קרית מלאכי מנצחת, עירוני אשדוד מאבדת נקודות שדרות מנצחת ויולה למקום השני. מ.ס באר שבע, ירוחם והפועל לוד מנצחות בבית. מודיעין מנצחת בחוץ ובמשחק בין עירוני כסייפה ובני יצ'אלאל מסתיים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 12-03-2019
  • 12:54

מ.ס באר שבע – בני אילת : 1-3

מ.ס באר שבע מהמקום ה-13 אירחה את בני אילת מהמקום ה-8 ונמצא בכושר נהדר. באר שבע חייבת לצבור נקודות על מנת להיחלץ מהתחתית הבוערת .  באר שבע פתחה נהדר ובמחצית הובילה 1-0 משער של עומר פרץ . במחצית השניה באר שבע הוסיפה עוד שני שערים עד לדקה ה-77 מרגליהם של נתנאל פקדו ונתן שריקי. בדקה ה-79 הצליח אופק בלסאן מאילת רק לצמק ולקבוע את תוצאת המשחק 3-1 לבאר שבע.

 

אוהדי שדרות מעודדים בדימונה ( אורי גבאי מדיה מכבי שדרות)

 

מ.ס דימונה – עירוני שדרות : 5-0

עירוני שדרות יצאה למשחק חוץ קשה נגד דימונה מהמקום הרביעי. דימונה קיוותה לנצח על מנת להשאיר את חלום העליה מהמקום הראשון חי. על כר הדשא היתה קבוצה אחת בלבד עירוני שדרות שכבר במחצית הובילה 2-0 מרגליהם של רותם מרום ואביאל אפנג'ר. במחצית השניה שדרות הוסיפה עוד 3 שערים מרגליהם של אופיר נסימי, עופר אברה ואופק זרביב.דימונה סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אבי מסיקה בדקה ה-85. בעקבות הניצחון ואיבוד הנקודות של אשדוד שדרות עולה למקום השני ובמרחק נקודה אחת בלבד מהמוליכה קרית מלאכי.

 

אופק זרביב כובש את החמישי לשדרות ( אורי גבאי מדיה מכבי שדרות)

 

דימונה מתקשה לעצור את רפי עמוס ( אורי גבאי מדיה מכבי שדרות)

 

שיכון המזרח – עירוני מודיעין : 1-0

עירוני מודיעין מהמקום ה-9 אירחה את שיכון המזרח השישית. המשחק היה שקול ושתי הקבוצות הגיעו על מנת לקחת את הנקודות. מי שהצליחה להבקיע היתה מודיעין האורחת משער של יעקב בן שבת כבר בדקה הראשונה והצליחה לשמור על השער היקר עד לשריקת הסיום.בדקה ה-90 מודיעין נשארת ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של סאן טוריאל בצהוב שני. מודיעין מנצחת בסיום 1-0 ומשיגה עוד 3 נקודות שלמעשה כמעט ומבטיחות לה את ההישארות בליגה ב' לעוד עונה.

 

הפועל ירוחם – בית"ר מעלה אדומים : 2-4

הפועל ירוחם מהצמרת אירחה במגרשה את מעלה האדומים מהתחתית. ירוחם המקומית פתחה נהדר וכבר בדקה ה-38 הובילה 2-0 מצמד של אלירן וסקר אבל עד לסיום המחצית מעלה אדומים הצליחה להשוות מצמד שערים של מוחמד מנצור ובמחצית 2-2. המחצית השנייה התאפיינה באגרסיביות ושתי הקבוצות ניסו למצוא את הניצחון. בדקות הסיום ירוחם הצליחה לכבוש שני שערים בדקות ה-87 וה-89 מרגליהם של משה אביטן ונתן אפריאט ובסיום ירוחם מנצחת 4-2 ומבטיחות כמעט בוודאות את מקומה בפלייאוף העליון ובצדק.

 

עירוני כסייפה – בני יצ'אלאל : 1-1

עירוני כסייפה ממרכז הטבלה אירחה במגרשה את בני יצ'אלאל הנלחמת על חייה. האורחים עלו ליתרון משערו של יוני מנגיסטו בדקה ה-15 אבל כסייפה הצליחה להשוות בדקה ה-82 משער של שמעון אלקבץ המחליף שקבע את תוצאת הסיום 1-1 וחלוקת נקודות בין הקבוצות. בעקבות איבוד הנקודות והניצחון של הפועל לו בני יצ'אלאל רחוקה כעת 2 נקודות ממשחקי ההצלבה על הירידה ונמצאית במקום ה-15 ממנו יורדים לליגה ג' בתום העונה.

 

עירוני נתיבות – עירוני קרית מלאכי : 3-1

המוליכה יצאה למשחק חוץ קשה מאד בנתיבות נגד עירוני המקומית. קרית מלאכי רצתה לחזור למסלול הניצחונות . מחצית ראשונה מאופסת פינתה את מקומה למחצית שניה מרובת שערים עם לא פחות מ-4 שערים. נתיבות פתחה בסערה את המחצית השניה וכבר בדקה ה-48 הובילה משערו של ירין אבוקסיס אבל השנה קרית מלאכי מעבר לאיכות הרבה שלה מאופיינת באופי חזק וביצעה מהפך תוך שהיא כובשת לא פחות מ-3 שערים מרגליהם של בר סויסה וצמד של אריאל טרבלסי. ובסיום 3-1 לקרית מלאכי שפותחת פער של נקודה מהמקום השני. נתיבות סיימה את המשחק ב-9 שחקנים לאחר הרחקתם של אשרף אבו בילאל ועבד אלעורגאן.

 

הפועל לוד – בית"ר גבעת זאב : 1-3

הפועל לוד שנלחמת על חייה אירחה השבוע את האחרונה גבעת זאב . הפועל לוד הציגה כדורגל טוב ועד הדקה ה-60 לוד הובילה 3-0 מרגליהם של נתנאל ניגרקר, אוריאן טובי ועצמי. בדקה ה-90 גבעת זאב הצליחה רק לצמק משערו של אריאל גינדבורג. בעקבות הניצחון לוד מצליחה לפתוח פער של 2 נקודות מהמקום ה-15.

 

הקהל של אשדוד חזר מאוכזב מהמשחק (מוטי קדוש)

 

עירוני אשדוד – בית"ר קרית גת : 0-0

השניה עירוני אשדוד אירחה במגרשה את בית''ר קרית גת העיקשת. 90 דקות עירוני אשדוד היתה עדיפה אבל לא הצליחה לפצח את הבונקר שהציבה קרית גת . בסיום תיקו 0-0 שכולו הפסד של עירוני אשדוד.קרית גת סיימה את המשחק ב-9 שחקנים לאחר הרחקתו של עצמאי בן סעדון. בעקבות התיקו עירוני אשדוד יורדת למקום השלישי ונפתח פער של 2 נקודות מהמוליכה מלאכי.

 

 

מצטייני המחזור

 

שחקן המחזור : אריאל טרבלסי עם צמד בניצחון של קרית מלאכי.

טרבלסי עם צמד חשוב (עמוד הפייסבוק מכבי קרית מלאכי)

 

 

מאמן המחזור : עופר טלקר מאמנה של שדרות עם ניצחון ענק על דימונה החזקה.

צילום : אורי גבאי מדיה מכבי שדרות

 

קבוצה מצטיינת : עירוני שדרות עם ניצחון מדהים על דימונה

צילום : גולן סבג

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-25 בחסות מסעדת ה"MIZU" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. תיקו ומעלה מול המלאכים סוף וקץ חלום של עירוני נעליה ממקום ראשון (אדומים אשדוד 13-03-2019, 12:28)
    ניצחון זעום קטן וזעיר של 1 0 למלאכים ובזה מסתיימת לכם עירוני אשדוד העונה גם תיקו ותקנו שמן גזר ולכו לחוף המארינה באשדוד כי גם בפליי אוף לא תשרדו מול שמשון או אור יהודה החזקות מכם שם תבוא הנפילה הגדולה של מאור שי ברוך דגו תומר בן חיים וכל הכוכבים הנוצצים שלכם .
  2. תיקו לא יהיה (הוגה דעות 13-03-2019, 13:42)
    תיקו וכנראה ששדרות יעלו ליגה כי אשדוד יתנו להם את המשחק כמו שמלאכי פתחו רגליים לאדומים שנה שעברה
  3. יאללה לנצל את התיקו בין מלאכי לאשדוד (השדרה הירוקה משדרות 13-03-2019, 14:26)
    ושדרות אוספת 3 נקודות בקל ואנו מטפסים לפסגה עד סוף העונה ואיזה מסכנים אוהדי אשדוד שהשקיעו ים של כסף חחחחחחחח
  4. שחקנים טובים מאוד. (מוטי גז 14-03-2019, 12:59)
    יש הרבה שחקנים טובים מאוד בליגה ב דרום ב.מאמנים טובים מאוד.הרמה טובה.ליגה מאוד מעניינת.
  5. הפועל ירוחם (יוסי 14-03-2019, 19:24)
    ירוחם מנצחת את שדרות 2.0 אשדוד מנצחת את מלאכי 2.1 ירוחם זה לא דימונה