הצגה: 4-2 נהדר לטירה בהרצליה

הקבוצה החזקה מהרצליה, הפועל הרצליה, אירחה את טירה מהצמרת. טירה בתצוגת שיא מבחינתה, כבשה רביעייה משני צמדים של ניר עזריה ושלום אדרי. הרצליה רק צמצמה לקראת הסיום מרגלי עומרי כהן וטארס שלקובסקי

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-03-2019
  • 17:56

בר אלסברי מקבל את הכבוד מהפועל הרצליה אצלי גדל ושיחק (איתן ידגר)

 

במסגרת המחזור ה-24 בליגה א' צפון, הפועל הרצליה אירחה את מ.ס. טירה למשחק אולי הכי מעניין בליגה א' צפון. טירה הגיעה ללא השוער סתיו פלזנטל ורן ברקוביץ' הבלם שהיו מושעים.

 

שחקני הרצליה לפני פתיחת המשחק (איתן ידגר)

 

הרצליה שלא הפסידה בבית בליגה, פתחה היטב את המשחק וכבר בדקה החמישית עומר כהן בבעיטה אדירה ברגל שמאל מתוך הרחבה, אך שוער טירה הודף למשקוף ולקרן.

 

הרצליה מנסה לעלות ליתרון מוקדם אך ללא הצלחה (איתן ידגר)

 

בדקה ה-14 עידן גמליאל מהרצליה מנסה להחזיר לאחור ובטעות הכדור מגיע לשלום אדרי שפורץ מחצי המגרש לבד, ומול שוער הרצליה לא מתבלבל, עובר אותו באלגנטיות וכובש מקרוב. 1-0 לטירה!

 

שחקני הרצליה חוגגים את שער היתרון של שלום אדרי (איתן ידגר)

 

לא עוברת דקה והרצליה ממשיכה לתקוף, בדקה ה-15 אור וקנין נוגח למשקוף, הכדור נוחת לקרקע ועידן גמליאל בועט מקרוה על שחקן טירה עמיד קשוא שמרחיק, הכדור מגיע לשלום אדרי שמקבל כדור בחצי ורץ עם עוד שני שחקנים מול שוער הרצליה. אדרי מוסר לניר עזריה שבועט חד ושטוח פנימה, 2-0 נהדר לטירה לאחר מתפרצת ענקית.

 

ניר עזריה חוגג את השער השני של טירה (איתן ידגר)

 

בדקה ה-17 אור וקנין מקבל כדור באוויר ולבד מול שוער טירה, נוגח לו לידיים. חמש דקות מאוחר יותר, שלום אדרי מוצא נהדר את ניר עזריה שמקפיץ מעל השוער אך הכדור נעצר במשקוף. ניסיון יפה של טירה!

בדקה ה-30 הוצאת חוץ של מתנאל טדסה היישר לשלום אדרי, שמגיע מול שוער הרצליה וכובש בקלות, 3-0 ענק לטירה לאחר מחדל בהגנת הרצליה...

 

טירה חוגגת 3-0 ענק! (איתן ידגר)

 

בדקה ה-36 הרצליה ניסתה לחזור למשחק, אור וקנין עם פריצה יפה לרחבה ומוציא כדור רוחב היטב לתוך הרחבה, גיא אסרף עוצר ובועט היישר על שחקן טירה. המחצית הראשונה מסתיימת בתצוגה נהדרת של טירה שיורדת להפסקה ביתרון של 3-0. הרצליה בהלם!

 

מומו ניסטל יורד להפסקה בהלם מוחלט (איתן ידגר)

 

המחצית השנייה נפתחת כפי שהסתיימה הראשונה. בדקה ה-50 עאמר מנצור פורץ על הקו ובועט מקו האלכסון שטוח, שוערה של הרצליה בשארה הודף לא טוב היישר לרגלי ניר עזריה שכובש וקובע 4-0 לטירה!

 

ככה חוגגים רביעייה! (איתן ידגר)

 

עשר דקות לסיום לערך, טירה החלו בחילופים והרצליה ניסו לחזור למשחק. בדקה ה-85 הרצליה מחפשת שער כבוד ומוצאת אותו, עומרי כהן עוצר בחזה מכדור טועה ברחבה של טירה וכובש שער יפה, 4-1.

שתי דקות מאוחר יותר, ליאור אסמארה מרים היטב לרחבה, שוער טירה הודף לא טוב היישר לטארס שלקובסקי שעוצר בחזה ומהרחבה בועט פנימה, 4-2.

 

הרצליה חוזרת למשחק, אך זה מעט מדי ומאוחר מדי (איתן ידגר)

 

לסיכום: טירה מסיימת משחק ענק מבחינתה ומציגה חלק התקפי מצוין, שכולל שלישה מהירה עם שליטה בכדור. מנגד הרצליה נפלו ליום חלש שיכול לקרות, אך החוכמה היא להרים את הראש לקראת המשחק הבא מול עירוני טבריה.

 

עבד תיתי בהחלט יכול לחייך! (איתן ידגר)

שלום אדרי חוגג ניצחון ענק מול הרצליה (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בדק בית דחוף בהרצליה (רוני 16-03-2019, 19:20)
  2. בושה (משה 17-03-2019, 13:04)
    הרצליה קיבלה שמונה שערים בשנימשחקיםע עםטירה
  3. רביד זגל שחקן של כדורגל טוב (פאיק 17-03-2019, 13:18)
  4. בוּשה (משה 17-03-2019, 14:28)
    הרצליה ספגו-שמונה-שערים -בשני-משחקים עםטירה
  5. שם השחקן (חיים 17-03-2019, 19:17)
    כובש השער להפועל הרצליה הוא עומר כהן ולא עומרי כהן.