ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-28 בחסות מסעדת ה"MIZU" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-28 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 28 שערים. המוליכות שדרות, עירוני אשדוד וקרית מלאכי מנצחות. דימונה, ירוחם ושיכון המזרח מנצחות בחוץ ורק המשחק של בני אילת והפועל לוד מסיימות ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 01-04-2019
  • 08:21

עירוני מודיעין – מ.ס ב"ש : 2-0

מודיעין ובאר שבע שככל הנראה ישחקו גם בשנה הבאה בליגה ב' נפגשו בינהן במגרש במודיעין. לאחר מחצית ראשונה מאופסת מודיעין עלתה הרבה מפורזת למחצית השניה ובדקה ה-61 אלירן בנימין מעלה אותה ליתרון 1-0 וממש על סף השריקה לסיום המשחק דור נגר כובש וקבע 2-0 למודיעין.

 

עירוני קרית מלאכי – עירוני קרית גת : 1-4

קרית מלאכי השלישית אירחה במגרשה את קרית גת מהמקום ה-12. קרית מלאכי פתחה היטב וכבר בדקה ה-18 עלתה ליתרון משערו של אריאל טרבלסי . 4 דקות חולפות וקרית גת משווה ל 1-1 . עד למחצית אליעזר איילין מחזיר את היתרון לקרית מלאכי. במחצית השניה אריאל טרבלסי הוסיף עוד צמד ומשלים בועט שני ברציפות עם שלושער. בסיום 4-1 למלאכי .

 

אריאל טרבלסי עם שלושער נוסף (עמוד הפייספוק של מכבי קרית מלאכי)

 

עירוני כסייפה – מ.ס דימונה : 3-2

דימונה הרביעית יצאה למשחק חוץ נגד כסייפה שעדיין נלחמת להבטיח עוד עונה נוספת בליגה ב'. דימונה עלתה ליתרון כבר בדקה ה-10 מרגליו של משה אסולין אבל עד למחצית כסייפה ביצעה מהפך משערים של וסים אלאטראש ונדר אלקרנאוי. כסייפה החזיקה את היתרון עד לדקה ה-90 ודווקא אז דימונה ביצעה מהפך מרגליהם של דודו כהן ואבירם אוחנה עמוק בתוספת הזמן ובסיום ניצחון 3-2 דרמטי לדימונה. כסייפה סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אמיר אבו עראר.

 

בני יצ'אלאל – הפועל ירוחם : 3-1

ירוחם החמישית יצאה למשחק חוץ ברחובות נגד בני יצ'אלאל מהמקום ה-15 המוליך בתום העונה לליגה ג'. ירוחם שלטה ברוב שלבי המשחק ועד הדקה ה-73 הובילה 3-0 משלושער של מושיקו אביטן. עד לסיום יצ'אלאל הצליחה להבקיע שער מרגליו של איתן יחיאס אבל זה לא הספיק ובסיום ירוחם חוזרת מרחובות עם כל 3 הנקודות.

עירוני אשדוד יודעת לחזור עם הנקודות ממגרש קשה (מוטי קדוש)

 

מעלה אדומים – עירוני אשדוד : 3-2

עירוני אשדוד יצאה למשחק חוץ קשה נגד מעלה אדומים מהמקום ה-13. מעלה אדומים עלתה ליתרון כבר בדקה ה-25 מרגליו של דוד צור. השער רק העיר את עירוני אשדוד שעד לסיום המחצית ביצעו מהפך עם 3 שערים מרגליהם של ליאור היילה וצמד של תומר בן חיים. בתחילת המחצית השניה מעלה אדומים הצליחה לצמק את התוצאה מרגליו של דוד צור שהשלים צמד ולמעלה קבע את תוצאת המשחק 3-2 לאירועי אשדוד שנשאר צמודה לשדרות במרחק נקודה 2 מחזורים לתום העונה.

 

תומר בן חיים כובש צמד במשחק ללא פשרות (מוטי קדוש)

 

בני אילת – הפועל לוד : 1-1

בני אילת מהמקום ה-10 אירחה את הפועל לוד מהמקום ה-14 למשחק על 6 נקודות. שתי הקבוצות נלחמו על כל כדור ושיחקו בעיקר על מנת לא להפסיד. אילת עלתה ליתרון ראשונה לאחר שערו של דניאל אלמלח בדקה ה-12 אבל עד למחצית הפועל לוד הישוותה מפנדל של אפי מלכה . במחצית השניה שתי הקבוצות לא הצליחו לנצל את המצבים שהגיעו אליהן ובסיום תיקו 1-1 ושתי הקבוצות מסתפקות בנקודה.

 

בית"ר גבעת זאב – מ.ס שיכון המזרח : 2-1

שיכון המזרח יצאה למשחק חוץ נגד האחרונה גבעת זאב . שיכון המזרח פתחה היטב את המשחק ובמחצית הובילה 1-0 מרגליו של גל אסולין המצוין. בתחילת המחצית השניה גבעת זאב חזרה למשחק משערו של יוני קים אבל עד לסיום שיכון המזרח הבקיעה עוד שער מרגליו של שמואל בן חמו שקובע את תוצאת המשחק 2-1 לשיכון המזרח. שיכון המזרח סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של גילי סטאר.

 

עירוני שדרות – עירוני נתיבות : 0-2

המוליכה משדרות יצאה למשחק לא פשוט נגד נתיבות שעדיין לא הבטיחה את מקומה בליגה בעונה הבאה. שדרות עלתה ליתרון בדקה ה-18 מרגליו של רפי עמוס וירדה למחצית ביתרון. במחצית השניה נתיבות עשתה הכל על מנת להשוות אבל לא הצליחה ובתוספת הזמן מתן כהן כובש וקובע 2-0 יקר מאד לשדרות ששומר על המקום הראשון 2 מחזורים לסיום העונה.

 

הקהל של שדרותיה מריח עלייה (אתר פייסבוק שדרותיה)

 

מצטייני המחזור

 

שחקן המחזור : אריאל טרבלסי חלוצה של קרית מלאכי עם שלושער שני ברציפות .

 

מאמן המחזור : שי מאור מאמנה של עירוני אשדוד עם ניצחון קשה וחשוב במעלה אדומים.

 

 

קבוצה מצטיינת : מ.ס באר שבע עם ניצחון יקר במודיעין

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-28 בחסות מסעדת ה"MIZU" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות