"נשארו לנו חמישה משחקים שהם גמר גביע"

כך אמר שלומי מראד, אחד השחקנים הבולטים של בני זלפה העונה, שביום שישי הקרוב פוגש את האקסית המיתולוגית, קבוצת האם שלו - עירוני טבריה, למשחק מסקרן לבטח לאור מצבה של עירוני טבריה ובמיוחד לאחר האירועים החריגים בשישי האחרון. האם יהיה זה שלומי מראד, תושב המקום שיוסיף מסמר משמעותי שעלול לסבך את טבריה בתחתית?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 03-04-2019
  • 08:37

כשהשיא של העונה הגיע בסיפור פיקנטי בשישי האחרון, השחקן ישתף אותנו גם באירוע המרגש שעבר בשישי שעבר, מות סבתו בשישי שעבר, בוקר המשחק עם עירוני נשר. שלומי מראד פותח את הלב לאתר 'גולר'...

 

בשישי הקרוב צפוי לכם משחק מול עירוני טבריה, משחק מיוחד עבורך ובעל משנה תוקף...

"טבריה זה הבית שלי, מקום שגדלתי והתפתחתי כשחקן. חזרתי לקדנציה נוספת העונה, אך לצערי הדברים לא הסתדרו ועזבתי בינואר לזלפה. ברור שהתאכזבתי מהיחס, ציפיתי לקצת יותר מקבוצת הבית שלי, אך זה הכדורגל וחייבים להגיב מהר. אני שמח שעשיתי שינוי מהיר ועברתי לזלפה. למשחק עצמו אגיע כמקצוען , אני מחויב לקבוצתי ואעלה לנצח כמו בכל משחק".

 

בשבוע שעבר ארע אירוע אישי ועצוב עבורך, שתף אותנו...

"בהחלט אירוע עצוב. סבתא שלי, שהייתה אישה מאוד דומיננטית בחיי הלכה לעולמה וזה קרה בבוקר המשחק, ניסיתי להיות שם בשביל אמא שלי כמה שיכולתי עד שנסעתי למשחק. ידעתי שצריך לשים הכל בצד ל-90 דקות, כי זה היה משחק חשוב לקבוצה וכך עשיתי. ידעתי שאבקיע ואקדיש לה את השער ואני מקווה שזה עשה לה טוב מלמעלה".

 

מהרגע שהגעתי לזלפה הבנתי שהגעתי לבית חם

 

מאז הגעת לזלפה, נראה שאתה מרגיש טוב ושמצאת בית חם...

"אין ספק שהגעתי לבית חיים. מהרגע הראשון ההנהלה והשחקנים בראשות וואסים אגבריה קפטן הקבוצה, נתנו לי תחושת ביטחון שאמר לי מהמשחק הראשון, ״אתה בעל הבית, אני בגב שלך תשחק חופשי״. זה לא מובן מאליו ואני מודה להם שהחזירו לי את שמחת החיים וההנאה על כר הדשא, אני משתדל בכל משחק לתת את כל כולי ולהחזיר על הדשא".

 

שתף אותנו קצת על החיבור שלך למאמנך מוריס אוזן.

"מאז שירדתי מליגת העל לליגה א' לפני 4 עונות, מוריס מאמן אותי ב-3 עונות מהן, ככה שזה אומר הכל. אני מאוד מעריך אותו הן כאדם וברמה המקצועית, הוא מאמן דורש ויסודי ואני נהנה מכל רגע לשחק תחתיו. אין לי ספק שמקומו ברמות גבוהות יותר"..

 

המשחק שהתקיים השבוע מול הפועל הרצליה משמעותי בקרב הצמרת, והוא במחצית במחצית  בשל מזג האוויר. איך תגיעו למועד החדש של המשחק..

"זה משחק שכיף לבוא אליו, משחק צמרת ראש בראש אצלנו בבית ואם יש לנו יומרות לעשות פלייאוף, זה מסוג המשחקים שצריך לקחת נקודות. לצערי המשחק הופסק במחצית, אך לכשיהיה שוב אני מקווה שנעמוד במשימה וננצח".

 

זלפה תהיה בפלייאוף העונה?

"אני מאוד מאמין בסגל שלנו והדברים תלויים בנו. יש לנו חמישה משחקים שכל משחק הוא סוג של גמר. אני מקווה שנתעלה ונעשה את העבודה בכל משחק לגופו, ונצליח לעשות הישג מיוחד שמגיע לכפר ולקהל שמגיע ותומך בנו בכל משחק".

 

העונה הבאה כבר בפתח, איפה נראה את שלומי מראד בעונה הבאה?

"חברתי לסוכנות השחקנים D&A, אני סמוך ובטוח שנלך יחד לאן שארגיש הכי טוב. אני מתרכז באיך ליהנות בעיקר ולהתקדם צעד אחר צער".

שלומי מראד פוגש את האקסית המיתולוגית (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. Hasavat,atara,leyosna. (Chakimi eli.n.y 04-04-2019, 16:32)
    Hach,hach,hakoach!!!!