רועי סימוני מארח את מאור סיסו: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 27

המחזור ה-27 בליגה א׳ צפון בפתח וסוכן השחקנים רועי סימוני בחר לארח את מאור סיסו, שחקנה המצטיין של הפועל כפר כנא. אום אל פאחם תתארח בקריית אתא, בני זלפה פוגשת את עירוני טבריה, רובי שפירא מארחת את הפועל ירושלים, הפועל הרצליה תארח את צור שלום, נשר תפגוש את כאוכב, מגדל העמק תארח את באקה אל גארביה ומ.ס טירה פוגשת את אסי גלבוע...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 04-04-2019
  • 17:35

המחזור ה-27 בליגה א׳ צפון בפתח ובאום אל פאחם הכניסו את השמפניות למקרר, אחרי הניצחון הענק בטבריה וככל הנראה הם יפתחו את הבקבוקים באופן רשמי במגרש בקרית אתא.

השבוע בחרתי לארח חבר טוב ושחקן ענק, מאור סיסו, שחקנה של הפועל כפר כנא. יהיה מעניין לראות מי מכיר את הליגה טוב יותר מבין שנינו...

 

הפועל ירושלים - ״רובי״שפירא חיפה 

רועי: הפועל ירושלים שהפסידה באמצע השבוע, ככל הנראה ירדה באופן סופי לליגה ב׳ ומחכה שהליגה תסתיים... ברובי רוצים לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר, כאשר פלייאוף עליון היא לא מילה גסה. ההימור שלי: ניצחון לרובי. 

מאור: ההזדמנות אחרונה של ירושלים להישאר בליגה. מנגד רובי שפירא יודעים שרק ניצחון ישאיר אותם במאבק על הפלייאוף העליון. תיקו לא טוב לשתי הקבוצות, זה יהיה קשה אבל רובי ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לרובי.

 

האם אלעד בראון יוריד את הפועל ירושלים ליגה? (מאור אלקסלסי)

 

עירוני קרית אתא - הפועל אום אל פאחם 

רועי: בקרית אתא מחכים שהעונה תסתיים אחרי שהבטיחו את ההישארות באופן סופי, מולה מגיעה העולה הטרייה לליגה הלאומית ולא נראה כי הם ימנעו מהם לחגוג עליה במגרשם הביתי. ההימור שלי: ניצחון לאום אל פאחם.

מאור: אום אל פאחם הקבוצה הטובה בליגה, עם ניהול בין הטובים בליגה וקהל שלא שייך לליגה הזאת. מנגד, קרית אתא ידועה בתור קבוצה שנגד הגדולות תמיד ידעה להביא תוצאות. זה יהיה קשה מאוד בבית של אתא אבל אום אל פאחם תיתן חותמת לעלייה השבוע. ההימור שלי: ניצחון לאום אל פאחם.

 

שחקני אום אל פאחם רוצים לחגוג באופן רשמי את העלייה (עודד חסין)

 

הפועל בני זלפה - עירוני טבריה

רועי: בני זלפה עדיין נמצאת בתמונת הפלייאוף העליון, אך לא בטוח שהיא תהיה שם בסוף. בטבריה מתמודדים עם הצרות והקבוצה חייבת נקודות בכדי להבטיח את ההישארות באופן סופי. ההימור שלי: תיקו.

מאור: זלפה בעונה שקטה ללא לחץ, באה לשחק משוחרר נגד טבריה שעוד לא הבטיחה את ההישארות ומקווה שהעניינים הכספיים יסתדרו שם. טבריה זה מועדון שתמיד יהיה בליבי, אני אלך עם טבריה למרות כל הבעיות. ההימור שלי: ניצחון לטבריה.

 

הפועל הרצליה - מכבי צור שלום

רועי: שתי קבוצות עם מטרות שונות. הרצליה רוצה להגיע במומנטום מצוין לפלייאוף וכמובן להבטיח את המקום השלישי ואת יתרון הביתיות בפלייאוף. לצור שלום יהיה קשה מאוד למרות שמאז הגעתו של קובי דנינו הקבוצה מראה סימני התאוששות. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

מאור: איזה משחק! הרצליה בעונה פנטסטית עם תקציב שפוי וקידום צעירים, נגד קבוצה שחייבת את הנקודות. לצור שלום יש מזל במגרש בהרצליה. ההימור שלי: תיקו.

 

מומו ניסטל רוצה להגיע במומנטום חיובי לפלייאוף (מאור אלקסלסי)

 

עירוני נשר- הפועל כאוכב

רועי: נשר מגיעה אחרי ניצחון ענק בשבוע שעבר נגד אסי והם ירצו להמשיך במומנטום החיובי. בכאוכב מגיעים אחרי ניצחון מול ירושלים ועדיין רוצים להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. ההימור שלי: תיקו.

מאור: עירוני נשר אחרי ניצחון אדיר שהפתיע את כולם, נגד קבוצה שבכושר בין הטובים בליגה. הלב אומר נשר, השכל אומר כאוכב, זה ייגמר בחלוקת נקודות. ההימור שלי: תיקו. 

 

הפועל מגדל העמק - הפועל באקה אל גרבייה

רועי: מגדל העמק הבטיחה את הישארותה בליגה, ומבחינתם מחכים לסיום העונה. בבאקה איבדו מעשית את הסיכוי להעפיל לליגה הלאומית וינסו לעשות זאת דרך משחקי הפלייאוף. ההימור שלי: ניצחון לבאקה.

מאור: מגדל העמק הוא אחד המועדונים המסודרים, בעונה שקטה יחסית לשנה שעברה. מנגד, באקה רוצה לבוא לפלייאוף עם ביטחון ואווירה חיובית ולדעתי באקה ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לבאקה.

 

מ.ס טירה - הפועל אסי גלבוע

רועי: טירה רוצה פלייאוף עליון ולא נראה כי היא תוותר עליו בקלות, ובטח לא מול הקהל הביתי והיא תרצה לנצח. באסי חטפו סטירה בשבוע שעבר והסתבכו בתחתית. ההימור שלי: ניצחון לטירה.

מאור: אסי גלבוע אחת הקבוצות הקשות ששיחקתי נגדם עד היום, והיא הפתיעה את כולנו בהפסד בשבוע שעבר. טירה רוצה פלייאוף עליון יותר מכל קבוצה אחרת שמתמודדת איתה. אסי גלבוע לא יזרקו לפח את כל הריצה המטורפת שעשו ותהיה שם הפתעה. ההימור שלי: ניצחון לאסי.

רועי סימוני מארח את מאור סיסו: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 27

הוסף תגובה
תגובות
  1. משחק לא הוגן וכשיר (אוהד מטירה 06-04-2019, 09:00)
    טירה לא רוצים בליאוף ולא לעלות ומוכרים משחקים בחסותו של עבד טיטי.בניגוד ליעד שהציב בתחילת העונה מקום בבליאוף לפחות.את אסי גלבוע פעמים מכר המשחק.את הפו' ירושלים היה מובן שהסכימו ביניהם על תיקו עובדה ששלום אדרי מחצי מטר החמיץ נגדם.ויש הרבה משחקים בטירה דאגו להפסיד נקודות כשביכלתם לנצח כל קבוצה.לא יכול להיות שמנצחים את בקה ואת הרצליה בחוץ ומפסידים לאסי גלבוע ומציאים תיקו נגד צור שלום.דרך אגב גם אום אל פחם נהנתה מטירה פעמים .קנו מטירה 2 המשחקים.אחרי כל התואות המגעילות ההנהלה בטירה אומרים למה הקהל מתפרע
  2. משחק לא הוגן וכשיר (אוהד מטירה 06-04-2019, 09:08)
    אם בטירה אישרו תקציב לקבוצה והקבוצה קבלה חלק גדול מהתקציב למה טיטי מוכר משחקים ומשבש תוצאות ואומר רוצה לשלם משכורות לשחקנים הדג מסריח מהראש והוא מרגיע הקהל כי הוא רוצה לעולות השנה הבאה כמו כל שנה טירה לא תעלה ולא תתקדם להפך יש סיכוי שתרד ליגה כל עוד עבד טיטי מנהל הקבוצה כי הוא המחליט בכל ענין בקבוצה הכל הזוי בושה