"אסי גלבוע עשו לנו מהפך בסיבוב הקודם, ויש לנו חוב לאוהדים"

כך אמר סמיר עבד אל חי , קשרה המצוין של מ.ס טירה לקראת המחזור הבא בו יפגשו את אסי גלבוע , לאחר שזאת עשתה מהפך על טירה בסיבוב הקודם. סמיר נחשב לקשר מצוין, והפגין יכולת טובה במחזור האחרון מול צור שלום. בריאיון לאתר 'גולר' הוא מסכם את העונה של קבוצתו, ומדבר על הרצון שלהם להתברג בפלייאוף העליון

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 03-04-2019
  • 11:39

את המשחק האחרון נגד צור שלום סיימתם בתיקו, איך אתה מסכם את המשחק?

"כידוע הליגה הזאת מאוד קשה ובמיוחד נגד קבוצה ביתית כמו צור שלום. המגרש הזה מאוד קשה בליגה הזאת, לא היה הרבה כדורגל,  למרות שהצלחנו להוביל פעמיים אך אני חושב שחוסר המזל הכריע לחלוקת נקודות בדקות הסיום, חבל אבל אין על מה לבכות, הפנים למשחק הבא.

 

איך אתה מסכם את העונה שלכם עד כה?

"לפי דעתי הייתה לנו עונה שהיינו יכולים להגיע להרבה יותר, כמובן עוד לא נגמרה העונה ושום דבר לא סגור. יש לנו קבוצה מוכשרת שיכולה לנצח כל קבוצה אך חוסר ריכוז ומזל בלא מעט משחקים גרמו לנו לאבד נקודות חשובות. לא לדבר על מכת הפציעות והאדומים שרודפים אותנו כל העונה".

 

מה הציפיות לקראת תום העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"זה לא סוד שאנחנו רוצים פלייאוף, אחרי עונה כזאת חשוב לנו לסיים עם טעם טוב כדי לשמח את האוהדים שלנו, זה המינימום שאנחנו יכולים להקדיש להם. אך שום דבר לא סגור יש עניין יעד ואתגר, ובשביל זה אנחנו משחקים כדורגל".

 

סמיר ושחקני טירה רוצים להתברג בפלייאוף העליון (צילום: חגאג ראחל)

 

היכן לדעתך טירה תהיה ממוקמת בתום העונה ?

"ברמה אישית אני אאחל לעצמי שאמשיך להיות בריא ואתן את כל כולי למען הקבוצה עד סוף העונה. טירה הציבה לעצמה פלייאוף ולזה אנחנו מכוונים כמובן זה תלוי רק בנו. הליגה הזאת לא צפויה, וכל קבוצה מסוגלת לנצח ביום טוב. אצלנו העונה לא נגמרה ואנחנו חייבים לבוא לכל משחק יותר טובים מרוכזים נחושים ורעבים לנצח".

 

במחזור הבא תפגשו את אסי גלבוע , איך תתכוננו למשחק?

"קודם כל יש לי כבוד גדול לאסי ולמאמן שלה שעשה עבודה נהדרת מאז שלקח אותם.  אסי עשו לנו מהפך בסיבוב הקודם, ויש לנו חוב לאוהדים אני לא אשכח את זה. כל משחק הוא סיפור בפני עצמו, נצטרך לבוא בבית שלנו עם האוהדים שלנו ולגמור את הסיפור לטובתנו".

 

 

סמיר עבד אל חי רוצה לנצח את אסי גלבוע, אחרי המהפך בסיבוב הקודם (צילום: ירדי עואמי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נט (רד 03-04-2019, 18:05)
    הו÷ב+ק+ס#שששו+×ט=כ
  2. נט (רד 03-04-2019, 18:05)
    הו÷ב+ק+ס#שששו+×ט=כ
  3. בקאיי (טירה מכירות 03-04-2019, 22:13)
    ויצמן יער צריך להיות במשחקה של טירה נגד אסי המשחק מכור . עבד תיתי רגיל למכור . אוהב כסף .