ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-29 בחסות מסעדת ה"MIZU" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-29 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 32 שערים. עירוני אשדוד מנצחת במשחק העונה ומריחה את ליגה א', קרית מלאכי נשארת צמודה אליה עם ניצחון, בני יצ'אלאל מפסידה ויורדת לליגה ג'. ירוחם וקרית גת מנצחות בבית. אילת ומעלה אדומים מנצחות בחוץ ורק המשחק בין דימונה לבאר שבע הסתיים ללא שערים. הכל בסיכום מחזור שלפניכם.

  • על ידי: גיא צמח
  • 04-04-2019
  • 08:09

 

הפועל ירוחם - עירוני כסייפה : 0-3

ירוחם החמישית אירחה במגרשה את כסייפה שעדיין לא הבטיחה את מקומה בליגה ומסובכת במאבקי התחתית. ירוחם לא התחשב במצבה של כסייפה . לאחר מחצית ראשונה מאופסת ירוחם עלתה למחצית השניה בלחץ וכבשה 3 שערים משלושער של מושיקו אביטן המצוין. כסייפה סיימה את המשחק ב-9 שחקנים לאחר הרחקתם של חאלד אלולדיאה ונדר אלקרנאוי. ירוחם מדלגת למקום הרביעי ונראית היטב לפני הפלייאוף.

 

אוירה מטורפת באשדוד למעלה מ-2500 צופים במשחק על העלייה לליגה א' (מוטי קדוש)

 

עירוני אשדוד - עירוני שדרות : 2-3

משחק העונה הבטיח וקיים !! חגיגת כדורגל בסינטטיקו באשדוד , המוליכה שדרות הגיעה לאשדוד השניה שניצחון לכל אחת מהקבוצות יקרב אותה לליגה אה. המארחת פתחה בסערה וכבר בדקה ה-18 הובילה 2-0 משערים של הישאם אזברגה ותומר בן חיים ובמחצית אשדוד מובילה 2-0 . שדרות עלתה למחצית השניה בטירוף ובדקה ה-64 חזרה למשחק משני פנדלים מדוייקים של רפי עמוס המצוין שמשווה את התוצאה ל 2-2 . בדקה ה-80 מיכאל קירטיבה משדרות הורחק ותוך 3 דקות עירוני אשדוד ניצלה את היתרון המספרי . בדקה ה-83  ליאור היילה מבקיע ומעלה את עירוני אשדוד ליתרון 3-2 והר הגעש הצהוב התפוצץ. חניכיו של שי מאור נלחמו עד לסיום על מנת לשמור על התוצאה ובסיום ניצחון ענק לעירוני אשדוד שעולה למקום הראשון מחזור אחד לסיום העונה. הרבה מילים טובות לשרות על משחק מצוין לעונה גדולה. המחזור האחרון הכל יוכרע.

 

אזברגה כובש את הראשון לעירוני אשדוד, לא סתם התעקשו עליו באמצע העונה באשדוד (מוטי קדוש)

 

עירוני אשדוד חוגגת ניצחון ענק (מוטי קדוש)

 

בית''ר קרית גת - בית''ר גבעת זאב : 1-6

בית"ר קרית גת שעדיין לא הבטיחה את ההישארות אירחה את בית"ר גבעת זאב היורדת לליגה ג'. בית"ר קרית גת פתחה מצוין ולא עצרה עד לסיום המשחק במהלכו כבשה לא פחות משישה שערים. בית"ר גבעת זאב הצליחה לכבוש רק פעם אחת ובסיום 6-1 ענק לבית"ר קרית גת. בית"ר קרית גת כרגע במקום ה-11 וניצחון במחזור האחרון ישאיר אותה בוודאות בליגה, כל תוצאה אחרת יכולה בסיטואציה מסויימת להוריד אותה למשחקי המבחן כנגד הירידה.

 

שיכון המזרח - מעלה אדומים : 2-0

מעלה אדומים שעדיין לא הבטיחה את הישארותה יצאה למשחק נגד שיכון המזרח שכבר סיימה את העונה. מעלה אדומין שנלחמת על כל נקודה פתחה היטב את המשחק ובמחצית הובילה 1-0 מרגליו של דוד צור. במחצית השניה מעלה אדומים הוסיפה עוד שער מרגליו של דביר ברוך שקובע ניצחון 2-0 למעלה אדומים. שיכון המזרח נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-90 לאחר הרחקתו של פסיל אמרה.

 

עירוני קרית מלאכי - עירוני מודיעין : 1-5

קרית מלאכי השלישית אירחה במגרשה את מודיעין בידיעה שהיא עם חצי אוזן למה שקורה באשדוד. קרית מלאכי מבחינתה פתחה מצוין ובמחצית הובילה 4-1 משערים של אריאל טרבלסי, גולן עמוס, אליעזר איילין ודניאל אטיאס. עומר טולדו הצליח רק לצמק. במחצית השניה עומר יעקוב קבע את תוצאת המשחק 5-1 לקרית מלאכי שבעקבות הניצחון של עירוני אשדוד ממוקמת במקום השני ותצפה למעידה של אשדוד באילת.

 

אריאל טרבלסי עם עוד שער למלאכי ומעלה את מאזנו ל-16 שערים בחצי עונה- נתון מדהים!! (עמוד הפייסבוק של קרית מלאכי)

הפועל לוד - בני יצ'אלאל : 0-2

הפועל לוד מהמקום ה-14 אירחה את בני יצ'אלאל מהמקום ה-15 למשחק על 6 נקודות.הפועל לוד ידעה שאם היא רוצה להינצל סופית מירידה וודאית חייבת לנצח וכך היה. שחקניה עלו מחוייבים ונלחמו על כל כדור ובנוסף הבקיעו עוד שני שערים ובסיום 2-0 להפועל לוד שנמצאית כרגע במקום ה-14 ותשחק במשחקי ההצלבה נגד הירידה. בעקבות ההפסד בני יצ'אלאל נפרדת מליגה ב' ותשחק בעונה הקרובה בליגה ג'.

 

מ. ס דימונה - מ.ס באר שבע : 0-0

מ.ס אירחה דימונה את את מ.ס באר שבע למשחק בין שתי קבוצות שהשיגו את המטרות שלהן העונה דומיונה את הפלייאוף ובאר שבע את ההישארות. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והמשחק הסתיים בתיקו ללא שערים.

 

עירוני נתיבות - בני אילת : 5-2

בני אילת התארחה אצל עירוני נתיבות למשחק על 6 נקודות בין 2 קבוצות שעדיין לא הבטיחו את ההישארות בליגה. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה מאוזנת כאשר שתי הקבוצות כובשות שער אחד, ירין אבוקסיס לנתיבות ואופק בלאסן לאילת. המחצית השניה היתה של אילת שלחצה על הגז עד לסיום וכבשה לא פחות מ-4 שערים מרגליהם של מור לוי, אביב דדו, סולטאן זועבי ודניאל אלמלח. ירין אבוקסיס השלים צמד אבל הצליח רק לצמק את התוצאה ובסיום 5-2 גדול לאילת.נתיבות סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של עבד אל באסט אלעורגאן.

 

מצטייני המחזור

 

שחקן המחזור : מושיקו אביטן חלוצה של ירוחם עם שלושער לרשותה של עירוני כסייפה.

מלך השערים של הליגה מושיקו אביטן עם שלושער (מוטי קדוש)

 

מאמן המחזור : שי מאור מאמנה של עירוני אשדוד עם ניצחון ענק על שדרות שממקם את קבוצתו במקום הראשון.

שי מאור שבוע שני ברציפות מאמן המחזור ובצדק (מוטי קדוש)

 

קבוצה מצטיינת : עירוני אשדוד עם ניצחון ענק ודרמטי במשחק העונה.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-29 בחסות מסעדת ה"MIZU" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. טלקר נכשל ברגע האמת (אחד שראה 04-04-2019, 17:08)
    טלקר עשה במכנסיים ברגע האמת נכשל עם ההרכב