"הצלחנו להישאר בליגה מבלי להיות במבחנים, הישג ענק"

כך אמר רפי בוסקילה, מאמנה של הפועל בית שאן שהגיע לקבוצה באמצע העונה כשזאת הייתה ממוקמת במקום האחרון והמטרה הייתה להישאר בליגה דרך משחקי המבחן. ביום שישי האחרון, רפי ובית שאן השלימו את המשימה ללא צורך במשחקי המבחן ויחד רשמו הישג גדול. עוד הוסיף בוסקילה: "לקהל הזה מגיע קבוצה בליגות הגבוהות"

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-04-2019
  • 13:31

רפי, איך אתה מסכם את העונה? 

הגעתי לפני כחודשיים להפועל בית שאן כאשר היו במקום האחרון והמטרה הייתה להכין את הקבוצה להישארות דרך המבחנים. הצבתי לכולם מטרה שמשחקים ממשחק למשחק ועושים הכנה נוספת לליגה מבחינה טקטית וגופנית. יש בקבוצה הרבה שחקנים צעירים חסרי ניסיון, לצד 3-4 מנוסים. זה לא היה פשוט אך הצלחנו להישאר בליגה מבלי להיות במבחנים, הישג ענק! דבר שהזכיר לי את ההישארות של נצרת עלית לפני שנתיים כשהגעתי וגם היו במקום האחרון".

 

רפי בוסקילה רושם הישג נהדר בבית שאן (אבי רביבו)

 

בית שאן נחשבת לקבוצה עם הרבה קהל. תספר קצת על הקהל, הוא מגיע לעודד?

"הקהל שיש בבית שאן זה משהו מדהים, חוויה לכל מאמן ושחקן. קבוצה בתחתית ליגה ב' שמגיעים 700 אוהדים. אין ספק שמגיעה לאוהדים האלו קבוצה בליגה גבוהה".

 

 

אתה חתום לעונה הבאה בבית שאן. מה התוכניות?

"ש לי חוזה לעונה הבאה וארצה מאוד להישאר, אך אשאר רק אם נתמודד לעליית ליגה".

 

רפי בוסקילה יחד עם אחיו אסף ואדיר דיין (אבי רביבו)

 

בית שאן היו חייבים כספים רבים בעבר. העונה יש מפרק. האם משלמים בזמן?

"ההנהלה ביחד עם המפרק עושים ימים כלילות לחסל את חובות העבר ולשלם לנושים והם בעיצומו של תהליך. מבחינתי שולם לי כל הכסף עד השקל האחרון ולא חייבים לי אגורה, כך גם לשחקנים ששיחקו השנה וזה דבר שמעיד על תחילת התנהלות נכונה ועתיד ורוד".

 

רפי בוסקילה יחד עם עוזרו שניר שטרית ומפרק עו"ד יהב ארגמן (אבי רביבו)

 

איפה לדעתך תהיה אתה בעוד חמש שנים ואיפה בית שאן?

"אני לא יודע היכן אהיה, מה שבטוח אשאר בכדורגל ואמשיך לדבוק בדרך שלי ולא לסטות לרגע. לגבי בית שאן, אני מקווה שתהיה ברמות הגבוהות ואנסה להיות שותף להצלחת הקבוצה ברמות הגבוהות".

שחקני בית שאן חוגגים יחד עם מאמנם, רפי בוסקילה (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בית שאן (שלמה 09-04-2019, 04:43)
    שאפו ענק כל הכבוד למרות כל הקשיים נשארנו בליגה מקווה לעונה הבאה מוצלחת יותר ללא חובות ורק כדורגל טוב ואולי לעלות ליגה כי מגיע לנו ....