סיכום המחזור האחרון בליגות ג'

המחזור האחרון בליגות ג' הגיע לסיומו ואלי שמואלי מסכם לכם את כל הדרמות, השערים והעולות לליגה ב' - עוצמה חולון, בית"ר יבנה, הפועל קלנסווה, נווה שאנן וצעירי רהט

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 08-04-2019
  • 10:11

מחוז תל אביב:

מזל טוב לעולה החדשה עוצמה חולון שחגגה את העלייה בניצחון גדול בדרבי על צפרירים חולון, 1-7. עמי נחייסי כבש שלושער וסיים את העונה עם 39 כיבושים, מוסא בן חיים כבש צמד ורשם בגיל 44 עלייה נוספת בקריירה שלו, בן דיין הוסיף צמד וכבש העונה 27 שערים. סגניתה, השקמה שתפגוש בפלייאוף את בני יהוד למבחנים לליגה ב', ניצחה 1-4 את שיכון ותיקים, אבייתר נדלר כבש צמד וסיים את העונה עם 42 שערים. השלישית בני יהוד ניצחה בחוץ 1-2 את ספרטק רמת גן מצמד של אלירן מגול שסיים את העונה עם 46 כיבושים. הפועל רמת ישראל ניצחה 1-5 את אור יהודה עם שלושער ליניב אבדר בשערו ה-45 העונה. אינטר תל אביב הביסה 1-7 את אליצור יהוד. א.ס חולון ניצחה 3-7 את פרדס כץ צמדים לדוד אלגרבלי ואור חסונה, לפרדס כץ משה כהן כבש צמד. בית"ר יפו ניצחה בדרבי את אליצור יפו 2-4 כשאבירן ראובן כבש צמד ואיך אפשר בלי מזל טוב לשוער אור יהודה יצחק חייק, שנכנס לספר השיאים של גינס בגיל 74.

 

מוסא בן חיים רושם עליית ליגה נוספת (אלי שמואלי)

 

מחוז מרכז:

מזל טוב לבית"ר יבנה ולמאמנה שי חג'ג' על עלייתם לליגה ב' לאחר עונה מצוינת  ומותחת עד מחזור הסיום. בית"ר יבנה שהייתה תלויה רק בעצמה, ידעה שניצחון יעלה אותה לליגה ב' והיא פתחה בהתלהבות ובדקה 8 עלתה ליתרון משער של שי כחלון. אלנור אלייב הוסיף צמד למאזנו שעומד על 31 כיבושים העונה בניצחון 1-3 על אשדוד סיטי והשמפניות והחגיגות התחילו ביציעים. עירוני גדרה שחיכתה למעידה של יבנה, ניצחה 2-5 את מ.ס. רמלה מצמד של ליאור סוויסה בשערו ה-40 בליגה. גדרה תפגוש בפלייאוף את בני אשדוד שהביסה 1-9 את צעירי לוד לאחר רביעייה של אבשלום ביטון וצמד לחי שמואלוב. קריית עקרון ניצחה בחוץ 0-4 את טירת שלום מצמד של ערן חדד שכבש העונה 25 שערים. בית"ר גדרה ניצחה בחוץ 3-4 את הפועל מצליח עם שלושער לטאודרוס צקול בכיבושו ה-30 העונה. בת ים ניצחה 1-5 את בית שמש, אביב כהן כבש שלושער והעלה את מאזנו ל-43 שערים. מבשרת ציון ניצחה 0-4 את מ.ס ראשל''צ לאחר צמד של יוסי ועקנין. בית"ר אשדוד ניצחה 3-10 את הפועל רמלה, שמשון ביטון כבש חמישייה והדר פולברש הוסיף צמד.

 

מחוז השרון:

העולה לליגה ב הפועל קלנסווה הביסה 1-11 את כפר קאסם ניבראס, ננו ועקנין כבש חמישייה ואלעד דן כבש צמד. סגניתה כפר יונה הביסה 1-7 את ספורטינג תל אביב עם צמד לשי רוטמן בשערו ה- 27 העונה, עומר דייגי כבש לספורטינג. הפועל פרדסיה ניצחה 2-4 את בני רעננה, כבשו זרקה, סולימנוב, שמייב ובוחבוט. בני טירה ניצחה 1-2 את בית"ר טוברוק. השרון נתניה ניצחה בחוץ 1-3 את הפועל גלגוליה, וניצחון חוץ לצעירי טירה 1-2 על מ.ס נתניה כשעבד מנצור כובש צמד.

 

כפר יונה תשחק גם היא במשחקי הפלייאוף (אלי שמואלי)

 

מחוז שומרון:

מזל טוב לעולה החדשה לליגה ב' - נווה שאנן בעונה גדולה שניצחה 1-3 את הפועל קריית חיים, כבשו הראל גואנו (צמד) ושלומי ביטון הוסיף למאזנו את שער ה-30 העונה. בית"ר פרדס חנה הביסה 0-10 את ביתר קריית אתא, בר כהן כבש שלושער וניסים בן דקון סיים עם צמד. בית"ר חיפה הביסה 0-6 את אחווה פרדיס לאחר צמדים של צבי גרינברג ואוריאל לוי.

יתר התוצאות:

גסר אל זרקא- בני קלנסווה 2-3

קריית ים- טירת הכרמל 3-2

מכבי עוספיא - מכבי ברקאי 2-2 (פוצץ בדקה ה-70)

 

בני קלנסווה תשחק במשחקי הפלייאוף 

 

מחוז הדרום:

מזל טוב לעולה לליגה ב' צעירי רהט, שסיימה בתיקו 1-1 מול הפועל שדרות. הפועל מרחבים הביסה 1-7 את מכבי אשקלון לאחר צמדים של שאקר אלגכנאוי וטל אלזם. מכבי ב"ש הביסה בחוץ 2-9 את מטה יהודה לאחר שלושער של נהוריי בוסקילה וצמד לרועי אללוף. מ.כ ב''ש ניצחה בחוץ 3-4 את צעירי אלהושלה ב-9 שחקנים, לאחר הרחקתם של אור הרשקוביץ ואביעד סמדג'ה. מ.כ ערד הביסה 3-6 את מכבי חורה.

 

מחוז גליל עליון:

צעירי סכנין - אחווה סכנין 0-1

אחווה שעב - חצור הגלילית 2-0, צמד ליאיר שריקי עם שערו ה-29 העונה.

הפועל נהריה - בני דיר אל אסד 1-7, שלושער לאליאור כהן עם שערו ה-20 העונה.

בני בענה - בני טובא 9-1, שלושער לפאדי בדראני בשערו ה-31 העונה, צמדים לאכרם הייב וליחיאל כהן.

 

מחוז גליל תחתון:

בית"ר כפר כנא - בני שעב 0-0

אהלי טמרה - מכבי קריית ים 0-5, רביעייה של רפעת נאטור בשערו ה-24 העונה.

בני ביר אל מכסור - עירוני יפיע 0-3, צמד לחוסן בושנאק.

בסמת טבעון - בועיינה 1-6

מ.ס שפרעם - צעירי עילוט 3-6

 

מחוז יזרעאל:

הפועל עין סהלה - מ.כ כפר כמא 0-1

בית"ר עין מאהל - בני מושרייפה 6-6

צעירי איכסל - אחי ערערה - לא נערך

בית"ר יבנה חוזרת לליגה ב' (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות