שחקני טבריה קיבלו משכורת

השקט חוזר לעיר הכנרת. היום בבוקר קיבלו השחקנים הודעה להפקיד את הצ’קים שנמצאים בידם, ובכך שולמה משכורת אחת שתתן קצת שקט והם יוכלו להתרכז במשחקה החשוב של הקבוצה מול קרית אתא ביום שישי. הנהלת הקבוצה הצליחה לגייס את הכסף למרות שתקציב העירייה עדיין לא עבר

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-04-2019
  • 10:31

השקט חוזר לעיר הכנרת, היום בבוקר קיבלו השחקנים הודעה להפקיד את הצ’קים שנמצאים בידם ובכך שולמה משכורת אחת שתתן קצת שקט והם יוכלו להתרכז במשחקה החשוב של הקבוצה מול קרית אתא ביום שישי. הנהלת הקבוצה הצליחה לגייס את הכסף למרות שתקציב העירייה עדיין לא עבר.

כפי שפורסם לראשונה באתר ״גולר״ , אלירן חודדה שמונה למאמנה של הקבוצה יעביר היום בצהריים את האימון כשלרשותו יעמוד לרשותו סגל שחקנים מלא. בהנהלת הקבוצה בטוחים כי חודדה יוביל את הקבוצה לחוף מבטחים יחד עם רועי סארה. 

 

תגובת הנהלת המועדון:״ לאחר מינויו של אלירן חודדה למאמן הקבוצה היום בבוקר קיבלו הודעה שחקני הקבוצה כי הם יכולים להפקיד את הצ’קים שנמצאים בידיהם ובכך שולמה משכורת מלאה אחת מתוך שתיים שאנו חייבים לשחקנים, הנהלת הקבוצה עשתה ימים ולילות בכדי לדאוג לשחקנים לקראת חג הפסח המתקרב ותמשיך לעשות ימים כלילות בכדי לדאוג לכל שקל שמגיע להם עד לסיום העונה, כל זאת מתרומות ולא שקל אחד שמגיע לקבוצה ע״י ועדת התמיכות של עירית טבריה, אנו בטוחים כי השחקנים אשר מבינים את מצבה של הקבוצה ב-3 המשחקים הקרובים שנותרו יעשו הכל בכדי להוביל אותנו לחוף מבטחים בהקדם״.

שחקני טבריה יכולים לחייך צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות
  1. יום ולילה (מ ש 08-04-2019, 20:21)
    עוד פע ם ימים כלילות כמו אכמול הכאב יחזור פתרון של רגע ולא חשיבה לטווך ארוך
  2. לצחוק /לבכות (רונן מאילת 08-04-2019, 20:41)
    גם בשישי יפסידו לאתא.לא יעזור כלום.את הניצחון יצטרכו לחפש במקום אחר.לא יעזור כלום.לא משכורות ולא עידוד.איחרנו את הרכבת.