כפר קאסם בדרך ללאומית, בצפון התחתית בוערת!

המחזור ה-28 בליגה א' צפון הסתיים. כפר קאסם מנצחת את נורדיה ומתקרבת לליגה הלאומית לאחר המעידה של הכח, יפו איבדה 2 נקודות יקרות במאבק הפלייאוף, ואזור ככל הנראה מבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגה. בצפון, העולה הגאה אום אל פאחם מביסה את השנייה 3-0, אך סיפור המחזור הוא בהחלט בתחתית עם ניצחונה של הפועל ירושלים מול כפר כנא, צור שלום ואסי גלבוע עם ניצחונות חשובים שמשאירים לנו שני מחזורים מותחים מאוד

  • על ידי: אוהד רון
  • 12-04-2019
  • 18:08

ונעבור למשחקים:

בית"ר נורדיה - מ.ס. כפר קאסם  3-0

שחקניו של איסמעיל עאמר עשו צעד גדול לעבר הליגה הלאומית לאחר שניצלו את תוצאת התיקו של הכח מול מחנה יהודה. סאמח מרעב כבש כבר לאחר שתי דקות, יוסי אסייג כבש את השני ואוהד אדלשטיין חתם את תוצאת המשחק. בסיום 3-0 נהדר לכפר קאסם שמובילה על הכח ר"ג ב-2 נקודות בפסגה, כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה.

 

הכח ר"ג - הפועל מחנה יהודה  1-1

הכח ר"ג אירחה את הפועל מחנה יהודה כשהיא רוצה להמשיך ולהיות צמודה לכפר קאסם. שרון גורמזנו העלה את הכח ליתרון בדקה ה-60 ועומר פרץ כבר ראה את 3 הנקודות אצלו בכיס, אך 3 דקות לסיום ועדן בוקובזה כבש את שער השוויון ויתכן מאוד שחרץ את גורל העולה לליגה הלאומית. מחנה מצידה, עדיין לא ויתרה על מקומה בליגה, והיא במרחק של 2 נקודות מהמקום המוביל למבחנים.

 

אור אילוז מבקעת הירדן מעלה את אזור ליתרון. צילום: מני בן ארי.

 

הפועל אזור - הפועל בקעת הירדן  1-1

משחק תחתית לוהט נערך היום באזור. קבוצתו של אורי קרגולה יצאה למשחק חוץ במטרה לנסות ולצאת מהמקום המוביל למבחנים. זה הלך טוב עבור בקעת הירדן שהובילה 1-0 משער של אור אילוז, אך לקראת הסיום אדיר כליפה כפה שוויון, שמר על סטטוס קוו בתחתית וכל הנראה השאיר את קבוצתו בליגה באופן סופי כשהיא במרחק של 5 נקודות מהבקעה כשנותרו שני משחקים בלבד.

 

אדיר כליפא משווה עבור אזור. צילום: מני בן ארי.

 

מכבי הרצליה - ירמיהו חולון  2-3

משחק נהדר היה לנו היום בהרצליה. מכבי הרצליה שרוצה לתפוס את המקום בפלייאוף אירחה את חולון שכבר סיימה את העונה. יוסי שבחון העלה את הרצליה ליתרון, אך מאור לובין קבע מהפך עם צמד נהדר. הרצליה שכבר ראתה את המקום בפלייאוף מתרחק, כבשה פעמיים בתוספת הזמן, ניצחה 2-3 ושמרה על סיכוי להתברג בפלייאוף. 

 

הפועל כפר שלם - מכבי יפו 1-1
הפועל כפר שלם שכבר סיימה את העונה, הגיעה על מנת לנסות ולקלקל את חלום הפלייאוף של יפו, וכך גם עשתה. עומר ארצי העלה את הכפר ליתרון, רואי בן בסט הצליח רק לאזן עבור יפו. תיקו שכולו הפסד עבור יפו שכרגע נמצאת מחוץ לפלייאוף! שתי הקבוצות סיימו את המשחק ב-10 שחקנים.

 

הפועל אדומים אשדוד - בית"ר כפ"ס  1-1

אדומים אשדוד שרצתה להחזיר את כבודה לאחר התבוסה בשבוע שעבר, אירחה את היורדת לליגה ב', בית"ר כפ"ס. אבירם ברוכיאן העלה את האדומים לירון בדקה ה-70, אך 5 דקות לסיום שרון לוי איזן את התוצאה ועשה חלוקת נקודות בין השתיים.

 

אבירם ברוכיאן, כובש השער עבור האדומים אשדוד. צילום: אבישי אפטקר.

 

עירוני קריית גת - מכבי שעריים  1-1

מכבי שעריים שכבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף, יצאה למשחק חוץ מול קריית גת שכבר סיימה את העונה. אושרי טוויל העלה את שעריים ליתרון במחצית הראשונה, אך ליאל סספורטס קבע שוויון והעניק לקבוצתו נקודה. שעריים מתחילה להתכונן למשחקי הפלייאוף שכעת המטרה היא לשמור על יתרון הביתיות במשחק הראשון.

 

גל אביב מקרית גת שומר חזק וקרוב את שחקני שעריים. צילום: הלב הצהוב.

 

שמשון כפר קאסם - מכבי יבנה  3-2

יבנה שראתה כבר את עצמה מחוץ לפלייאוף לאחר תקופה רעה מאוד, יצאה למשחק חוץ בכפר קאסם מול שמשון המקומית. כפר קאסם עלתה ליתרון ראשונה אך שלושה שערים של יבנה (מולאט גברה (צמד) ונתי ארז'ואן) הפכו את התוצאה והעלו את יבנה למקום החמישי המוביל לפלייאוף. שמשון הצליחה רק לצמק ובסיום 3-2 חשוב מאוד ליבנה.

 

בצפון:

הפועל אום אל פאחם - הפועל באקה אל גרבייה  0-3

משחק ההכתרה של אום אל פאחם לא יכול היה להיות טוב יותר מאשר משחק מול באקה שרדפה אחריה כל העונה. פאחם אירחו את השניה בטבחה ורצו להוכיח לקהל הגדול שלהם מי הכי טובה בליגה. מועמר קראקה, אבו שאקר ותימור אביטן כבשו עבור אום אל פאחם והוכיחו מי הקבוצה הטובה בליגה...

 

עירוני טבריה - עירוני קרית אתא  0-1

משחק שבו שתי הקבוצות ידעו שהן חייבות לנצח בכדי לא להסתבך במשחקי המבחן. טבריה שלטה במחצית הראשונה אך לא השכילה לכבוש. המחצית השנייה הייתה המשך ישיר לראשונה כששחקני טבריה הרבו להחמיץ, אך עמוק בתוך תוספת הזמן עבאד גאברין כבש את שער הניצחון והעניק לקבוצתו ניצחון חשוב מאוד!

 

הפועל אסי גלבוע - הפועל הרצליה  0-2

אסי גלבוע המתאוששת הגדולה של הסיבוב השני, הגיעה למשחק מול הפועל הרצליה מהצמרת שנחשבת לקבוצה מהחזקות בליגה. הגלבוע בראשותו של גדי מלסה המצוין ולואיס זומה הובילו את הגלבוע לניצחון חשוב. הגלבוע ניצחו מצמד שערים של החלוץ המצוין לואיס זומה.

 

מ.ס רובי שפירא - עירוני נשר  1-2

קבוצתו של אלעד בראון עדיין לא הבטיחה את ההישארות בליגה ערב המשחק, ואירחה את עירוני נשר שחייבת נקודות בכדי לנסות ולצאת מהמקום המוביל למבחנים. עידן ויצמן ודודו אדרי כבשו עבור 'רובי' שהבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגה. בני סימנטוב איזן זמנית עבור נשר שהסתבכה עוד יותר לאחר הניצחונות של היריבות שלה לתחתית.

 

שחקני רובי חיפה חוגגים ניצחון ענק על נשר. צילום: דוברות רובי חיפה.

 

הפועל כאוכב - מ.ס טירה  0-3

כאוכב המפתיעה כנראה ומבטיחה עלייה לפלייאוף העליון לאחר הניצחון היום על טירה. חניכיו של איברהים אבו רקייק היו מצוינים למן פתיחת המשחק וכבשו שערים מצמד של כארם עבדאללה. 

 

מכבי צור שלום - בני זלפה  0-1

מה תגידו על קובי דנינו וצור שלום? שאפו ענק למאמן הצעיר שמביא את צור שלום לניצחון שני רצוף לאחר הניצחון שבוע שעבר על הרצליה. קובי מוביל את חניכיו לניצחון גדול על זלפה ונותן לקבוצתו קצת אוויר במאבקי התחתית הבוערים. לצור שלום כבש דני אסולין הוותיק וטוב.

 

הפועל כפר כנא - הפועל ירושלים  4-1

סיפור המשחק היו עוד לפני פתיחתו. אחמד סבע, מאמנה של כפר כנא עזב את המשחק לפני פתיחתו לאחר דין ודברים עם הנהלת הקבוצה. במשחק עצמו הפועל ירושלים הביסה את כפר כנא 4-1 והשאירה לעצמה סיכוי להישאר בליגה. מיכאל אלקסלסי, הבטמו גזהין (צמד) וזריהון כבשו עבור ירושלים, ספואן זועבי איזן זמנית מהנקודה הלבנה. 

אדיר כליפה כובש וכנראה משאיר את אזור בליגה! (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ברכות למ"ס כפר קאסם (סגול ותיק 12-04-2019, 18:18)
    ברכות לכפר קאסם על העלייה. מגיע לכם. הכח כמו הכח, אוכלת לאוהדים את הלב עם כפית. נקווה להצלחה בפלייאוף...
  2. שעריים לא צריכה ביתיות (הוגה דעות 12-04-2019, 18:24)
    בבית שעריים חלשה אם תזכה ביתרון הביתיות עדיף לשחק במגרש ניטרלי....
  3. אולטרס אזור (אולטרס אזור 12-04-2019, 18:44)
    יששששששש יש עוד עונה בליגה א׳ דרום תודה לך אזוריה על עונה קשה וסיום מתוק מקווה שלמדת לקח ושנה הבאה אמן שתהיה יותר טובה ⚽️
  4. כפר קאסם (כפר קאסם 12-04-2019, 19:15)
    בהצלחה לכוח אני מקוה שתעלו אחרנו
  5. שוער שוער שוער (אבי מזרחי 12-04-2019, 19:16)
    עכשיו כשיש שוער בשער אתם מתחילים לצבור נקודות! בני פרץ שוער בחסד עליון! תנו לו לשחק! שוער ענק
  6. אשששש (אזוריה 12-04-2019, 19:37)
    איזה מזל שאדיר כליפא מציל אותנו כל פעם מחדש אוהבים אותך אדיר !⚽️⚽️⚽️
  7. יפו תחיו ותסבלו (פלחינו 12-04-2019, 19:50)
    יפו יפחי אשפה איזה כיף לדפוק לכם את הפליאוף אוהדי פח זבל חוץ מלקלל אתם לא יודעים כלום זבלים
  8. נשמה (דוד מהקרוב 12-04-2019, 20:57)
    ברק הנדמה הגדולה דל
  9. נשמה (דוד 12-04-2019, 21:01)
    ברק לביא הנדמה הגדולה של מכבי הרצליה לא נישבר נילחם מבקיע שערים מכריעים הבלם הטוב ביותר בליגות
  10. הפועל בקה שיחקה בהרכב חסר והראש של השחקנים במבחנים תוצאה לא משקפת!! (ראמי -פחם 12-04-2019, 21:58)
  11. ברק לביא (ימין מחולון 13-04-2019, 00:15)
    ראיתי את המישחק בין חולון למכבי הרצליה פשוט בלם ברמות כבועות ביותר מישיר ראש מצוין מבקיע שערים מדהימים ביזבוז לכדורגל
  12. מה נישמע פרגולה (יוחנן סבירו 13-04-2019, 03:03)
    ביום רביעי הקרוב משחק העונה אתה מקבל בראש במחנה ויורד ליגה חתיכת שפן יהיר ושחצן
  13. עמוס מאמן (אדומים אשדוד 13-04-2019, 05:50)
    חושד בשחקנים אתה אפס
  14. עמוס מאמן (אדומים אשדוד 13-04-2019, 05:50)
    חושד בשחקנים אתה אפס
  15. פרגולה לליגה ב (אשר ויצמן 14-04-2019, 04:43)
    מה נישמע מר פרגולה איך זה לקבל גול בדקה ה90 חבורה של ליצנים מאמן חלש רדו כבר נמאס