עו"ד שי אבני מארח את אדי מונייר: תחזית הליגה הלאומית מחזור 32

השבוע לקראת המחזור השני של משחקי הפלייאוף בליגה הלאומית, בחר סוכן השחקנים עו"ד שי אבני לארח את אדי מונייר, עוזר המאמן של בני לוד. איך יסתיים המשחק בין אשקלון לעפולה... האם קטמון תצליח לקחת נקודות ממוליכת הטבלה... האם הסקציה תמשיך את המסע המופלא לעבר ליגת העל... ואיך יסתיימו מאבקי התחתית הקשים... הכל בתחזית השבועית של שי אבני

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-04-2019
  • 07:46

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

הפעם שי בחר לארח את עוזר מאמן בני לוד-אדי מונייר. אדי גם אחראי על ניתוח הוידאו ותומך במערכת על מנת להישאר בליגה. אין ספק שאם לוד תישאר בליגה יהיו לאדי גם מניות בכך.

 

לגבי המחזור הקרוב:

זהו המחזור השני של הפלייאוף וכבר יש שני משחקים שחוזרים שוב לאחר שבועיים ממחזור סיום הליגה הסדירה-נצרת עילית נגד קטמון ובני לוד נגד ראשל"צ. בנוסף יש שני משחקים רותחים בתחתית בין מרמורק לאיכסל ובין רמה"ש להפועל פ"ת.

 

כדור ברשת....זה כל מה שאנחנו רוצים במחזור הקרוב...וכמה שיותר...צילום: איתן ידגר.

 

פלייאוף עליון:

הפועל אשקלון-הפועל עפולה

אדי מונייר: עפולה במומנטום טוב והיא הפייבוריטית, אך להערכתי שלומי דורה יבוא דרוך ומוכן וייקח את הנקודות. הניחוש שלי: ניצחון לאשקלון.

שי אבני: עפולה אכן במומנטום טוב אך היא יוצאת למשחק חוץ קשה מאוד בדרום, מול הקבוצה הכי לא צפויה בלאומית. לא אתפלא כאן על שום תוצאה, אך עדיין מאמין כי תהיה פה חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל נצרת עילית -הפועל קטמון

אדי מונייר: משחק קשה לשתי הקבוצות. הן מגיעות אחרי תוצאות לא טובות במחזור הקודם. קטמון לא מצליחה להתרומם מאז הגעתו של יוסי מזרחי ולייצר מומנטום חיובי, אך עדיין רואים אצלם שיפור מסוים. אני מאמין שיהיה משחק צמוד וטוב. הניחוש שלי: תיקו.

שי אבני: שלושת המורחקים של קטמון מהמשחק הקודם בין שתי הקבוצות לפני שבועיים יחזרו בדיוק לאותו משחק. הפעם המשחק הוא בנצרת עילית שהפסידה במחזור הקודם בבית לכפ"ס ופתאום הפער בצמרת הצטמק לארבע נקודות. אני רואה משחק טקטי מאוד ששני הצדדים יהיו מרוצים מחלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

שחקני נס ציונה חוגגים. האם יחגגו מול ביתר ת"א? צילום: דני מליצקי. 

 

בית"ר ת"א/רמלה-סקציה נס ציונה

אדי מונייר: על פניו נראה משחק קל כי נס ציונה רוצה לעלות ובית"ר ת"א רק רוצה להשתפר וליהנות. שני המאמנים יודעים להוציא את המיטב ממה שיש להם. להערכתי המשחק פתוח אך יש יתרון קל לנס ציונה. הניחוש שלי: תיקו.

שי אבני: בית"ר ת"א הפתיעה כאשר חזרה מירושלים עם תיקו מול קטמון בשבוע שעבר. כעת מגיעה מולה הקבוצה שעלתה למקום השני. בית"ר ת"א יכולה לייצר בעיות לנס ציונה כי את היכולת יש להם. נס ציונה במומנטום טוב אך במשחק חוץ זה תוציא נקודה. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל כפ"ס-הפועל ר"ג

אדי מונייר: כפ"ס אחרי הניצחון הגדול על המוליכה נצרת עילית , תרצה לחבר ניצחון שני ומנגד הפועל ר"ג כבר סיימה את העונה. הניחוש שלי: ניצחון לכפ"ס.

שי אבני: כפ"ס חזרה לחיים עם ניצחון חוץ גדול בנצרת עילית. הקבוצה ממוקמת רק 3 נקודות מהמקום השני ומול ר"ג היא חייבת לייצר מומנטום חיובי. ר"ג סיימה את העונה וכעת נשאר להם רק לשחק התקפי וליהנות. הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

 

פלייאוף תחתון:

מכבי אחי נצרת-הפועל עכו

אדי מונייר: אחי נצרת נשארה בליגה ומנגד הפועל עכו הסתבכה אחרי ההפסד לרמה"ש. נצרת במומנטום טוב מדי ודווקא בגלל זה אני חושב שיעצרו מול עכו שתצליח לחלץ תיקו ומעלה. הניחוש שלי: ניצחון לעכו.

שי אבני: מסכים עם אדי. עכו נלחמת על החיים שלה בליגה ותבוא לשחק מול אחי נצרת שממוקמת בראש הפלייאוף התחתון. מי שרוצה יותר-תיקח את נקודות. הניחוש שלי: ניצחון לעכו.

 

קהל הפועל כפ"ס, רוצה לראות את קבוצתו בליגת העל....צילום: דני מליצקי. 

 

הפועל רמה"ש-הפועל פ"ת

אדי מונייר: משחק סופר קשה בין קבוצה עיקשת כמו רמה"ש וקבוצה טכנית ומהירה כמו הפועל פ"ת. כל תוצאה תהיה הגיונית במגרש ברמה"ש. הניחוש שלי: תיקו.

שי אבני: משחק תחתית לוהט. הפועל פ"ת תגיע עם הקפטן רם לוי שחוזר אחרי פציעה ועם הכישרון הצעיר איתי לוי שמועמד לקבל דקות אחרי היעדרות ארוכה. מעבר לזה, מסאי עשה עבודה נהדרת העונה שכן אם מוסיפים את 11 הנקודות שהורדו-הקבוצה הזו היתה נאבקת כעת על עליית ליגה. רמת השרון ניצחו במחזור הקודם בעכו וקיבלו רוח גבית אך הכל תלוי מבחינתם בכושר של מוטי מלכה. הניחוש שלי: ניצחון לפ"ת.

 

הפועל מרמורק-הפועל איכסל

אדי מונייר: מרמורק נראית קבוצה מחוברת שמצליחה כבר סיבוב שלם. לאיכסל יש סגל מהטובים בליגה. התחושה שלי שיהיה משחק צמוד מאוד. הניחוש שלי: תיקו.

שי אבני: איכסל כבר עם תיקו חמישי רצוף! הם צריכים להעז יותר בכי להישאר בליגה כי שני ניצחונות ושלושה הפסדים שווים יותר מחמש תוצאות תיקו. מרמורק היא קבוצה חדשה מינואר ועשתה סיבוב שני מדהים. לדעתי יהיה כדורגל טוב אך הביתיות תכריע. הניחוש שלי: ניצחון למרמורק.

 

בני לוד-הפועל ראשל"צ

אדי מונייר: ראשון תבוא דרוכה ומוכנה לאחר שספגו מאיתנו הפסד גבוה לפני שבועיים ומנגד אנו באים מוכנים כדי סוף סוף לברוח מהקו האדום. הניחוש שלי: ניצחון לבני לוד.

שי אבני: משחק מרתק בתחתית שבו בני לוד פייבוריטית מכיוון שלדעתי לוד נחושים יותר וכבר תקופה עושים הכל על מנת להישאר בליגה. ראשון ירדה מהמסילה ומתקשה מאוד לחזור. לוד ינצחו שוב אבל הפעם בשיניים. הניחוש שלי: ניצחון לבני לוד.

עו"ד שי אבני מארח את אדי מונייר: תחזית הליגה הלאומית מחזור 32

הוסף תגובה
תגובות