ניצחון לכפר יונה בגמר המחוזות של ליגה ג'

גמר המחוזות, מחוז תל אביב מול מחוז השרון, התקיים ביום שישי במגרש האימונים ברמת גן לעיניי 200 צופים כאשר השקמה רמת חן הגיעה לאחר ניצחון על בני יהוד וכפר יונה אחרי ניצחון על פרדסיה. המנצחת תפגוש את צעירי טייבה למאבק על הכרטיס לליגה ב' אחרי שטייבה הפסידה בפנדלים לכפר ברא

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 14-04-2019
  • 08:26

כפר יונה עשתה צעד ענק לעבר העפלה לליגה ב' כאשר רביעייה של שי רוטמן הביאה את הכרטיס לשלב הבא. הקבוצה של אמיר אברהם התארחה למשחק הפלייאוף מול השקמה רמת חן בהרכב חזק ששי רוטמן נמצא בכושר טוב מתחילת העונה.

הפתיחה הייתה שייכת לשקמה רמת חן שבדקה 19 איתי בוקסנבאום מוציא רוחב לרחבה לאביתר נדלר שבועט פנימה, 0-1 לשקמה.

 

נדלר כובש צמד לשקמה, אך זה לא הספיק לקבוצתו (אלי שמואלי)

 

כפר יונה לא נשברה שהבטאו מלאש שולח כדור לשי רוטמן שמוכשל ברחבה . שי רוטמן בועט לפינה השמאלית פנימה וקובע 1-1.

 

כפר יונה חוגגת שער שוויון (אלי שמואלי)

 

בדקה ה-37 התקפה של השקמה, לאקיאו אינאו עובר שחקן, פורץ לרחבה ומוציא כדור רוחב לנדלר שמול שער ריק בועט פנימה, 1-2 לשקמה רמת חן בסיום המחצית הראשונה.

 

המחצית השנייה נפתחה בשליטה של השקמה כאשר שון צופי בועט חזק, אך שוער כפר יונה הודף לקרן. בדקה ה-55 הזדמנות לשקמה שאביתר נדלר בועט ליד הקורה ופספס להזדמנות להכפיל את היתרון עבור השקמה. מאמן כפר יונה עושה חילוף שמכניס את עומר כותה שמשנה את המשחק. בדקה ה-60 קרן לכפר יונה, עומר כותה מרים לרחבה לשי רוטמן שנוגח מקרוב פנימה, 2-2.

 

כוכב המשחק, שי רוטמן! (אלי שמואלי)

 

בדקה ה-80 התקפה של השקמה רמת חן, אביתר נדלר בועט ממרחק 18 מטרים לקורה. שלוש דקות מאוחר יותר התקפה של כפר יונה. הבטמו מלאש פורץ לרחבה ומול השוער בועט החוצה. המשחק הולך להארכה וכפר יונה פותחת טוב יותר. בדקה ה-93 עומר כותה מוציא כדור רוחב, הכדור פוגע בידו של שחקן השקמה והשופט נותן פנדל לכפר יונה. שי רוטמן בועט חזק לפינה הימנית העליונה ופנימה, 2-3 לכפר יונה.

 

שי רוטמן כובש מהנקודה הלבנה (אלי שמואלי)

 

בדקה ה-97 התקפה של כפר יונה, לאקיאו אינאו שולח כדור רוחב לרחבה לשי רוטמן שבועט את הרביעי שלו פנימה, 2-4 ענק לכפר יונה.

בדקה ה-103 התנגשות של שון צופי בגל גרינדרפר, השופט מוציא אדום לשניהם ומשאיר את הקבוצות בעשרה שחקנים. 7 דקות לסיום, התקפה לכפר יונה. כתר שקד שולח כדור לאופיר חלוואני שבועט החוצה. בדקה ה-115 ניב חתוכה פוגע ללא כדור בשחקן כפר יונה ורואה את האדום שמשאיר את השקמה בתשעה שחקנים.

 

בדקה ה-120 התקפה מתפרצת לכפר יונה, שקד כתר שולח כדור לאופיר חלוואני שמול השוער בועט פנימה וקובע את תוצאת המשחק, 2-5 לכפר יונה שמעלה אותה לשלב הבא, שם מחכה לה צעירי טייבה מליגה ב' דרום א' שהפסידה לכפר ברא בפנדלים.

כפר יונה עולה למשחק על כל הקופה מול צעירי טייבה (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. סיכוי קטן מאוד לכפר יונה מול טייבה אבל שיהיה להם בהצלחה (דני השקמה 14-04-2019, 16:58)
    השופט נתן לכפר יונה 2 פנדלים וקיפח את השקמה במצב של 2-2 שלא נתן פנדל לנדלר ודי חרץ את גורל המשחק.
  2. טייבה יותר טובים (אוהד 14-04-2019, 21:29)
    טייבה יותר טובים