מהפך בתוספת הזמן: מכבי הרצליה מנצחת את ירמיהו חולון 3-2

מכבי הרצליה אירחה את ירמיהו חולון שחסרה מספר שחקני הרכב. הרצליה עלתה ליתרון על סף השריקה למחצית משער של יוסי שבחון. במחצית השניה חולון ביצעה מהפך מצמד של מאור לובין ובתוספת הזמן שני שערים של הרצליה מרגלי ברק לביא ונור ביסאן מעניקים למכבי הרצליה ניצחון יקר 3-2

  • על ידי: גיא צמח
  • 14-04-2019
  • 11:07

מכבי הרצליה מהמקום ה-7 אירחה את ירמיהו חולון מהמקום ה-8 במסגרת המחזור ה-28 בליגה א' דרום.

ירמיהו חולון עלתה בהרכב חסר ללא ניל אברבנל, אורן אסיף, לידור לזר ורועי דיין. המחצית הראשונה היתה די מאוזנת עם יתרון קל לחולון שהגיעה למספר מצבים טובים אבל לא השכילה לתרגם אותם לשערים. בדקה ה-45 התקפה של הרצליה בסיומה נור ביסאן הוציא רוחב מצוין חן שוורץ הדף את הכדור לרגליו של משה שיבחון שכובש ומעלה את קבוצתו ליתרון 1-0 על סף השריקה למחצית.

 

יוסי שבחון מעלה את הרצליה ליתרון 1-0 (מני בן ארי)

 

במחצית השניה חולון לחצה על מנת למצוא את השיוויון ובדקה ה-57 חילוף בחולון מאור לובין נכנס במקומו של בן דיגה ובדקה ה-59 כובש בבעיטה מדוייקת בחצי גובה היישר לרשת ומשווה ל 1-1.

בדקה ה-78 התקפה של חולון, כדור עומק ללובין בצד שמאל שנתן לכדור פעם אחת לקפוץ ובעט מהאויר כדור אדור בנעצר רק ברשת 2-1 לירמיהו חולון.

 

מאור לובין כובש צמד ומעלה את ירמיהו חולון ליתרון 2-1 (מני בן ארי)

 

בתוספת הזמן הרצליה המשיכה להאמין ותקפה עם כל מה שיש לה ובדקה ה-93 נגיחה של ברק לביא קובעת שיוויון 2-2.

כשהיה נראה כי שתי הקבוצות יסתפקו בנקודה התקפה אחרונה של הרצליה מאגף שמאל והכדור מגיע לנור ביסאן שלא מתבלבל וקובע מהפך עמוק עמוק בתוספת הזמן 3-2 למכבי הרצליה.

 

נור ביסאן קובע את תוצאת המשחק 3-2 ענק להרצליה (איתן ידגר)

 

תגובתו של שלמה שלמה מאמנה של ירמיהו חולון : " שיחקנו מול קבוצה טובה מאד. פתחנו את המשחק מצוין עם כמה הזדמנויות טובות ולא ניצלנו. הרצליה בהתקפה בודדת ניצלה את המצב ועלתה ליתרון. בחצי השני חזרנו למשחק בחילוף, שנכנס מאור לובין שכבש 2 שערים ועלינו ליתרון 2:1,  יכולנו להגדיל את התוצאה אך החלטות שגויות לא רק לטעמי של הקוון, שהרים כמה פעמים את הדגל לנבדל שלא היה ולא ניברא וגם פסל לנו גול חוקי. בדקות הסיום עם חוסר ריכוז שלנו הרצליה הצליחה להשוות ובמומנטום גם כבשה גול ניצחון אכזרי מבחינתנו. לצערי יש נגדינו השנה הרבה טעויות שיפוט אם זה בהרחקות שגויות ואם זה בשערים חוקיים שפוסלים לנו. נשארו 2 משחקים לשנה לא קלה שעברה על הקבוצה ועדיין עשינו עונה מצויינת. נעשה הכל לנצח בשני המשחקים הנותרים ".

 

שלמה שלמה מאמנה של חולון מאוכזב מהתוצאה ובצדק (אלעד אדיר)

 

תגובתו של עידן בר און  מאמנה של מכבי הרצליה : "משחק מטורף אי אפשר להגדיר אותו אחרת התחלנו את המשחק בצורה טובה הבקענו שער וירדנו למחצית ביתרון בחצי השני שיחקנו בצורה לא טובה וחולון ניצלו את זה והפכו את התוצאה מה שקרה בין הדקות 92 ל 95 זה דבר מדהים!!! הראנו המון המון אופי ווינריות להבקיע שני שערים ולהפוך את התוצאה זה לא מובן מאליו שאפו ענק לשחקנים!!! ".

 

עידן בר און יכול להיות גאה בשחקניו (מני בן ארי)

נור ביסאן קובע מהפך מדהים בדקה ה-95 (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שטויות (הוגה דעות 14-04-2019, 13:52)
    נמאס כבר מהקשקושים של המאמנים שקבוצתם מצליחה לנצח והם מספרים על אופי ו ווינריות .ואם הכדור לא היה נכנס לשער אזי הם חסרי אופי...
  2. נשמה (שרון 14-04-2019, 13:57)
    יש. שחקן נשמה לא ניגמר לא נישבר הוא ולא אחר ברק לביא המצוין
  3. שלומי שלמה (גיל 14-04-2019, 14:08)
    צודק לחלוטין, הקוון מנע בכל הכח מחולון להגדיל את התוצאה ולהרוג את המשחק
  4. שופט מכור (אוהד חולון 14-04-2019, 15:56)
    מתחילת המשחק חיפש את חולון.