נבחרת המחזור ה-28 בליגה א' דרום: בחסות ה-MIZU" - הסושי בר של טיילת ראשון לציון

המחזור ה-28 בליגה א' דרום הסתיים. מחזור בו כפר קאסם מנצחים ועוקפים את הכח ר"ג שנעצרו מול מחנה יהודה. רוב התוצאות השבוע הסתיימו בתוצאת תיקו והרצליה ויבנה שניצחו, עשו צעד משמעותי אל עבר הפלייאוף. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-04-2019
  • 18:21

נבחרת הדרום:

שוער: אביחי דהן (הפועל בקעת הירדן)

שוערה המצוין של בקעת הירדן. היו לו לפחות 2-3 מצבים שהציל את קבוצתו מכיבוש, מה שהשאיר את קבוצתו במשחק ואפשר לה לצאת עם נקודה מאזור.

 

משחק נהדר של אביחי דהן (מני בן ארי)

 

הגנה:

רועי הררי (מכבי יבנה)

מגנה המצוין של יבנה היה המנהיג של קבוצתו בחלק האחורי, כיוון את כל ההגנה ואפילו תמך רבות בהתקפה. רועי בישל שער וללא ספק הראה את יכולותיו הגבוהות. 

 

רועי הררי מוכיל את היכולות הגבוהות שלו (מני בן ארי)

 

דור אלברמן (הפועל מחנה יהודה)

בלמה של מחנה יהודה היה מצויין בחלק האחורי של קבוצתו. עצר את התקפות הכח ר"ג ויחד עם אדם מילאד החזיקו את קבוצתם במשחק, והיו מהגורמים לתיקו המכובד מול הכח.

 

ברק לביא (מכבי הרצליה)

בלמה המצוין של מכבי הרצליה היה מצוין במשחק ההגנה מול חולון. נתן את הלב והנשמה במשחק, כבש שער מרהיב מכ-25 מטרים בבעיטה חופשית - שער שעזר לקבוצתו לצאת עם שלוש נקודות. 

 

עמירן ביטון (אדומים אשדוד)

מגנה השמאלי של האדומים עשה עבודה טובה על הכנף, עזר בהגנה ותמך רבות בהתקפה. עמירן היה ללא ספק מהבולטים במשחק של קבוצתו מול כפ"ס.

 

קישור:

ירדן כהן (מ.ס. כפר קאסם)

קשרה המצוין של כפר קאסם היה מצוין מול נורדיה. ניהל את משחק קבוצתו כשכל ההתקפות עברו דרכו, ונתן כדורים יפים ומסוכנים לחבריו שיכלו לכבוש שערים רבים.

 

מולאט גברה (מכבי יבנה)

קשרה המצוין של יבנה היה נייד מאד מול שמשון כפר קאסם. סיכן את שער היריבה וכבש צמד שהביא ניצחון לקבוצתו. מולאט שחקן צעיר ומוכשר ששווה ליגות בכירות יותר.

 

סאמח מרעב (מ.ס. כפר קאסם)

כוכבה הגדול של כפר קאסם כבש שער חשוב כבר בתחילת המשחק, מה שעזר מאד לקבוצתו לנצח את נורדיה. סאמח שחקן ענק שללא ספק ברמה מעל הליגה. 

 

הכוכב הגדול של כפר קאסם - סאמח מרעב (גיא צמח)

 

התקפה:

ליאל ספורטס (עירוני קריית גת)

חלוצה הצעיר והמוכשר של קריית גת ייצר מצבים והגיע למצבים רבים שיכול היה לכבוש, כבש שער אחד ולא הפסיק להטריד את שעריים.

 

אדיר כליפה (הפועל אזור)

חלוצה של אזור היה מצוין מול בקעת הירדן. אפשר להגיד ש"עבד" כל המשחק, עזר לחבריו בהגנה בחילוצים ועזר לחבריו בהתקפה. כבש שער חשוב והטריד רבות את הגנת הבקעה. 

 

שער חשוב של אדיר כליפה! (מני בן ארי)

 

שרון לוי (בית"ר כפ"ס)

חלוצה של בית"ר כפ"ס, אולי נקודת האור היחידה של כפ"ס במשחק ובעונה כולה. הטריד רבות את הגנת אשדוד וכבש שער שוויון שהביא עוד נקודה לטובת קבוצתו. שרון חלוץ טוב וללא ספק מצדיק את מקומו בליגה א'.

 

דורון ממן - מאמן המחזור של ליגה א' דרום (איתן ידגר)

 

מאמן המחזור: דורון ממן (הפועל מחנה יהודה)

מאמנה של מחנה יהודה עצר את הריצה המטורפת של הכח ר"ג וכנראה גם ייחשב למאמן שהוציא הכי הרבה נקודות מקבוצות הצמרת, לאחר שניצח גם את כפר קאסם. מול הכח הוא שיחק טקטי נכון וסגר את התקפת הכח מלכבוש.

נבחרת המחזור ה-28 בליגה א' דרום: בחסות ה-MIZU" - הסושי בר של טיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות