אוהד רון מארח את יעקב טל: תחזית ליגה א' דרום מחזור 29 בחסות ה-"MIZU"

השבוע החלטתי לארח את חברי, יעקב טל מאמנה של אור יהודה שעלתה לליגה א' השבוע. יעקב מכיר את ליגה א' ומתחיל להתכונן לליגה וצופה בכמה שיותר משחקים לאחרונה. יעקב חושב שהשבוע גם הכח ר"ג וגם כפר קאסם ינצחו והחגיגות יידחו לשבוע הבא. אבל מה עם יתר המשחקים? שווה לראות מה חושב מאמן שצריך להתכונן לליגה הטובה ביותר... לפחות מבחינתנו...

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-04-2019
  • 14:05

יעקב, מה אתה חושב על ליגה א' העונה?

"שבוע שעבר יצא לי לראות את שני הצדדים של ליגה א'. הכח ר"ג מצד אחד, שהיא קבוצת צמרת, קבוצה ברמה גבוהה ומנגד ראיתי את מחנה יהודה שהיא קבוצה שנלחמת על חייה בליגה והיא קבוצה חזקה שנמצאת בתחתית. מחנה קבוצה עיקשת שלא מוותרת. יש הבדל גדול בין ליגה א' לליגה ב'. ליגה א' ליגה ברמה גבוהה ויש הבדל בין ליגה א' לליגה ב' ולכן אנחנו חייבים להיערך בהתאם ולהתכונן בהתאם לליגה א' ולהתחזק טוב".

 

קבוצתו של יעקב טל תשחק בעונה הבאה בליגה א' (איתן ידגר)

 

מי תעלה ליגה העונה בליגה א'?

"לדעתי כפר קאסם יעלו לליגה הלאומית העונה. הם בנו קבוצה חזקה מאד עם סגל מצוין. יש לציין שהכח ר"ג גם קבוצה מאד איכותית וחזקה וגם מגיע להם כל הכבוד על העונה שלהם".

 

ונעבור למשחקים:

עירוני קריית גת - הפועל אזור

אוהד: אזור צריכים עוד נקודה כדי להבטיח הישארות בליגה א', מנגד קריית גת קבוצה חזקה בבית. לרוב בשלב זה של העונה, מי שצריך את הנקודות לוקח אותן. ההימור שלי: ניצחון לאזור. 

יעקב טל: קריית גת סיימו את העונה, אזור צריכים עוד נקודה כדי להישאר בליגה בדרך כלל מי שצריך את הנקודות בשלב הזה של העונה לוקח את הנקודות. ההימור שלי: המשחק יסתיים בתיקו.

 

יוסי חכים יודע שהוא צריך נקודה בכדי להבטיח עונה נוספת בליגה א' (מני בן ארי)

 

בית"ר כפ"ס - בית"ר נורדיה

אוהד: כפ"ס סיימה בתיקו מול אשדוד בשבוע שעבר ואם חשבו כולם שהיא תתפרק ותקבל תבוסות, אז מול אשדוד הם הוכיחו אחרת. נורדיה קבוצה חזקה וטובה יותר מכפ"ס. הם יבואו במטרה לסיים את העונה עם טעם טוב. ההימור שלי: נורדיה תנצח.

יעקב טל: כפ"ס ירצו לסיים את העונה בצורה יפה למרות שירדו ליגה. נורדיה סיימו את העונה, הם מתכוננים כבר לעונה הבאה ויתנו לשחקנים צעירים לשחק. זה מה שאני הייתי עושה, מי שלא שיחק ישחק עכשיו. ההימור שלי: כפ"ס בבית והיא תנצח.

 

מכבי שעריים - הפועל אדומים אשדוד

אוהד: שעריים קבוצה משעממת, כובשת מעט שערים ומתבססת בעיקר על הגנה חזקה והתקפה שמכניסה מעט מאד גולים וכובשת הכי מעט מכל קבוצות הפלייאוף העליון. אני אוהב כדורגל פתוח ולכן קבוצות כמו שעריים משעממות אותי. אבל הם הגיעו לפלייאוף העליון ונצטרך לסבול אותם גם במשחקי הפלייאוף. דורון רוזנקוביץ מוכיח שיש לו מה למכור בליגה א', לאחר שאשתקד אכזב בהרצליה וטוב שכך... האדומים מאכזבים מאד ולדעתי הם מאד היו שמחים לסיים את העונה ולצפות בעירוני אשדוד חוגגים העונה. משחק שצפוי לתיקו אבל ההגנה של אשדוד מאד חלשה וחייבת לספוג שער כל משחק. ההימור שלי: שעריים המשעממת תנצח.

יעקב טל: בשעריים המגרש מאד ביתי יש להם קהל טוב והם עושים עונה טובה, ובמשחק האחרון בבית הם ירצו לנצח. אשדוד נראה לי במיני משבר ורוצים לסיים את העונה. ההימור שלי: ניצחון לשעריים.

 

דורון רוזנקוביץ מוכיח שיש לו מקום בליגה א' (מני בן ארי)

 

מ.ס. כפר קאסם - הפועל כפר שלם

אוהד: כפר קאסם אלופה ויש לכבד אותם על כך. מגיע לכפר קאסם המקום הראשון, הם השקיעו הכי הרבה כסף העונה ובכלל בשנים האחרונות הם השקיעו הרבה כסף והיו תמיד קבוצת צמרת טובה ולכן מגיע להם לעלות ליגה. רק נקווה שיצליחו להישאר בלאומית ולא לחזור לליגה א' אחרי עונה אחת. כפר שלם הבטיחו עונה נוספת בליגה א' ואין מצב שיצליחו לעצור את כפר קאסם. ההימור שלי: ניצחון קל לכפר קאסם.

יעקב טל: כל הכבוד לכפר קאסם, הם עושים עונה גדולה. צבירת נקדות מטורפת שלא זכורה לי בליגה א' הרבה שנים. מי שצריך את הנקודות לוקח במשחקים האלה. הם עבדו קשה מאד כל השנה והם לא יפלו במשחק מול כפר שלם. ההימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

 

מכבי יפו - שמשון כפר קאסם

אוהד: יפו אכזבה בשבוע שעבר מול כפר שלם והתיקו הזה אולי ויגרום לכך שהם לא יהיו בפלייאוף העליון. ללא ספק אכזבה גדולה ביפו אם לא יגיעו לפלייאוף. מנגד שמשון כפר קאסם מציגים קבוצה צעירה ומוכשרת, שמגיעה לכל משחק על מנת לשחק כדורגל ובעיקר ליהנות. ההימור שלי: יפו עדיפה והיא תנצח.

יעקב טל: מכבי יפו חייבים את הנקודות. שמשון כפר קאסם סיימו את העונה ואין להם מה לחפש, הם רוצים רק לסיים את העונה. יפו לאחר התיקו מול כפר שלם חייבים לנצח, הם עם הגב לקיר ואין סיבה שלא ינצחו. ההימור שלי: ניצחון ליפו.

 

'ירמיהו' חולון - הכח ר"ג

אוהד: חולון סיימו עונה מוצלחת ביותר מבחינתם. הישארות בליגה ללא התקרבות לאזור המסוכן, זאת הצלחה מבחינת חולון. מנגד הכח ר"ג אכזבו מאד מול מחנה יהודה, אבל הכח הפסידו את העליה בגלל הסגל הקצר שאומנם מאד מוכשר, אבל קשה לו לעמוד בלחץ של המקום הראשון. הכח צריכה להתחיל להתכונן לפלייאוף ולהכשיר את השחקנים הפצועים. חולון קבוצה קשה בבית ויכולה להוציא תיקו מול הכח. הכח ינסו לשמור על פער סביר מכפר קאסם, אחרת כפר קאסם יחגגו כבר השבוע עליה. ההימור שלי: תיקו וחגיגה של כפר קאסם.

יעקב טל: הכח ר"ג קבוצה מצוינת. ראיתי אותם משחקים בשבוע שעבר ולשמחתי התחלתי לראות משחקים בליגה א' כדי להתכונן לליגה א' וראיתי את הכח ר"ג קבוצה ברמה גבוהה, מאומנת היטב והם ינצחו את המשחק. ההימור שלי: ניצחון להכח.

 

הכח ר"ג מאוכזבת מאוד ותנסה לעלות מהפלייאוף (איתן ידגר)

 

הפועל מחנה יהודה - הפועל בקעת הירדן

אוהד: משחק העונה בדרום! משחק של לחיות או לחדול. מי שמפסיד יירד ליגה למרות שנשאר עוד מחזור אחד. מחנה עשו תוצאה נהדרת מול הכח ר"ג וניצחון שלהם והם עוברים את הבקעה. ניצחון של הבקעה ומחנה יהודה יורדים ליגה. אני חושב שיהיה משחק שקול אבל מחנה בבית עדיפים. ההימור שלי: ניצחון למחנה.

יעקב טל: משחק ששתי הקבוצות תפחדנה להפסיד בו. אני לא רואה קבוצה שתהמר על התקפה במשחק הזה, זה משחק שמי שיפסיד יורד ליגה. ההימור שלי: משחק שווה כוחות ויסתיים בתיקו.

 

אורי קרגולה יוצא למשחק העונה! (איתן ידגר)

 

מכבי יבנה - מכבי הרצליה

אוהד: מה יהיה עם מכבי יבנה? איך עיריית יבנה לא ממנה איש מקצוע, כי חיים אזולאי נכשל בכל דבר שנקרא יבנה העונה. אני חושב שהגיע הזמן שקהל יבנה יעשה לחץ בעירייה להביא איש מקצוע שיעשה סדר במועדון עם התנאים אולי הכי טובים בליגה א' עם אצטדיון של ליגה לאומית. המשחק עצמו הוא משחק של פלייאוף. יבנה עדיפים כי הם בבית, אבל הרצליה טובים מהם. ההימור שלי: הרצליה תנצח.

יעקב טל: שתי קבוצות טובות שרוצות פלייאוף, מלחמת עולם ולכן לדעתי לא תהיה הכרעה במשחק הזה וההכרעה תהיה שבוע הבא במחזור האחרון. ההימור שלי: תיקו.

 

שיהיה בהצלחה בליגה א'!

אוהד רון מארח את יעקב טל: תחזית ליגה א' דרום מחזור 29 בחסות ה-"MIZU"

הוסף תגובה
תגובות
  1. יעקב טל לא מגיעה מילה טובה ליריבה שלך שמשון? (משה 16-04-2019, 14:41)
    אדם שמכבד את עצמו היה בוחר לפתוח במילה טובה על היריבה שמשון תא שהייתה אולי ראויה יותר לעלות, אבל מה לעשות יש אנשים קטנים בכדורגל , שיהיה לך בהצלחה בליגה א ותזכור: דרך ארץ קודמת לתורה!
  2. תגובה ל 1 (אוהד 16-04-2019, 17:06)
    אל תנסה לחנך אנשים בתגובות שלא קשורות , מה קשור שמשון להימור תוצאות בליגה א , תתקדם אור יהודה ניצחו בהצלחה בפלייאוף
  3. מילה טובה ? (משה 16-04-2019, 17:41)
    אם כבר אז לאור יהודה מגיע מילה , מה מילה ? מילים טובות וקצת פירגון גם יעזור . למה שמענו איזה מילים משמשון ? מי שהפך את שמשון לגועל נפש זה אדון ניר מלכה , ברגע שהנ״ל יכבד את הכדורגל הכל יסתדר!ניר מלכה= גועל נפש!
  4. אור יהודה (לאחד 16-04-2019, 18:39)
    למדי מספר 1 יעקב פרגן לכם גם אחרי המשחק וגם בחדשות הספורט אז תפסיק כל הזמן לדבר ובלבד תמוח אם כל הכבוד לשמשון היא לא היתה כזה ראויה לעלות ליגה במשחק נגד אור יהודה ההבדל היחיד זה ששמעון לא יצאו פריירים זה אור יהודה יצאו ווינרים
  5. תגובה ל-1 (יוסי 16-04-2019, 18:51)
    יעקוב אמור להיות מאמן העונה.תן כבוד!!! שמשון לא פירגנו לנו כל העונה ובמיוחד האוהד שלכם ניר,
  6. משחק על עונה שלמה (רצאבי 16-04-2019, 19:47)
    המשחק בין מחנה לבקעה המנצחת בוא תלך למחנים אין ספק משחק על עונה שלמה מחנה קודם צריכים ללא לספוג השער יגיע מספיק גם 1:0 קטן לשלוש נקודות .
  7. טעות (הוגה דעות 16-04-2019, 20:22)
    אם לא הנצחון השעמם של שעריים בכפר קאסם כל הליגה היתה משעממת
  8. מילה אחת להפועל אזור (מאיר 16-04-2019, 21:16)
    איכזבתם בשבת האחרונה. בבקשה, תלחצו על הקלאץ. רוצים אותכם בליגה א. please
  9. ימני (איש 16-04-2019, 23:09)
    אוהד אין לך מילה אמרת שלא תכתוב על שעריים ולא תסקר אותה שוב אתה לא עומד במילה שלך
  10. קרגולה תתכונן (ניסנוב טוביה 17-04-2019, 06:01)
    אתה הולך לקבל היום צינור שלא קיבלתה בחיים יורד בצניחה חופשית ופרש לצמיתות חתיכת מאמן
  11. בחולון לא מנצחים (בחולון לא מנצחים 17-04-2019, 13:07)
    הכח היום המוקש שפחדתם ממנו....מגיע
  12. שעריים (פדי 17-04-2019, 22:18)
    שעריים קבוצה משעממת חחחחחחחחחחחח