"סימנו אותנו כיורדת הבטוחה והוכחנו לכולם אחרת"

כך אמר שלומי שלמה, המאמן המצוין של ירמיהו חולון בריאיון סיכום עונה. קבוצתו שסומנה כיורדת הבטוחה בתחילת העונה עקב תקציב נמוך, הוכיחה אחרת והתברגה באמצע הטבלה. בראיון לאתר 'גולר' הוא מסכם עונה.. מספר על התלכיד שנבנה העונה בירמיהו חולון.. ועל הרצון להמשיך לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 23-04-2019
  • 12:13

המחזור האחרון נגד הכח רמת גן הסתיים בניצחון 2-0 שלכם, איך התחושה?

"עלינו למשחק בתחושה של לבוא ולעשות את העבודה מבחינתנו, ולנצח מבלי להתייחס לקבוצה היריבה או לחשוב  מה הם חייבים או צריכים. אנחנו מתאמנים כל השבוע, ואין דבר יותר כייף מלנצח! עשינו הכל למען כך וזה הצליח. החברה עלו נחושים, תנו הכל במגרש והיו ממושמעים טקטית וזה זה המתכון לניצחון".

ספר לי על התלכיד שנבנה העונה בירמיהו חולון?

"בתחילת העונה התבשרנו שהתקציב לא גדול , ומלכתחילה המטרה הייתה הישארות בליגה. השלד העיקרי היה ניל אברבנאל, חיים פונטורמלי ורועי דיין,  ליעד ברקוביץ הצטרף בינואר ותרם המון, ועליהם הוספנו שחקנים צעירים וחסרי ניסיון. תוך כדי תנועה התחלנו ללמד אותם ולהבין מה אנחנו רוצים מהם, ואני שמח שזה התחבר השילוב בין צעירים וותיקים שעשו עבודה מצוינת. בגלל התקציב הנמוך סימנו אותנו כיורדת הבטוחה, והוכחנו לכולם אחרת הצלחנו לעמוד במטרה של להישאר הליגה ואפילו להתקרב לפלייאוף העליון ואני גאה על כך".

איך אתה מסכם את העונה של ירמיהו חולון?

"ליגה א' דרום השנה ליגה מאוד קשה, עם הרבה קבוצות שהשקיעו כספים רבים לנסות לעלות או לשמור על מקומם. אנחנו קבוצה צנועה עם הנהלה שבראשותה עומד ליאור שולמן, ועוזרים לו עזרא ושלומי שנתונים הכל עבור הקבוצה, יחד עם צמד האפסנאים צביקה ורמי שבאמת לא החסירו דבר מהקבוצה. השחקנים באו לתת הכל בכל משחק, זו הייתה עונה קשה אבל טובה מאוד מבחינתנו והיו שותפים לזה הרבה אנשים. במסגרת התקציב שהיה ההנהלה עדין לא החסירה כלום, היה חשוב לנו ליצור חדר הלבשה לדעתי הכי טוב בליגה וביחד עם כל מה שהוספנו והאוהדים שמגיעים לכל משחק ותומכים בנו, זה מה שהביא להצלחה".

 

שלומי שלמה "ווינריות זה המתכון המנצח" (צילום: אלעד ירקון)

 

מה האג'נדה שלך כמאמן שאליה כיוונת את השחקנים?

"ראשית התחלנו לבנות את הקבוצה אני ושי העוזר מאמן, ומאמן כושר איילון קופמן והיו"ר שנתן לו ליאור שולמן שהיה שותף לכל המהלכים.

היה חשוב לי לכוון את השחקנים להיות מחויבים, שיסתכלו לכל קבוצה בגובה של העיניים, וישחקו כדורגל חיובי ויתנו הכל במגרש, ווינריות זה המתכון המנצח. הדרך שלנו זה להסתכל ממשחק למשחק, אף פעם לא חשבנו כמה חודשים קדימה".

האם מבחינתך הצלחתם להגשים את המטרות שלכם?

"המטרה הייתה חד משמעית להישאר בליגה! והבטחנו את ההישארות יחסית מוקדם. נשאר עוד מחזור אחד לסיום העונה, התרחקנו מהחלק התחתון רצינו פלייאוף עליון אבל זה לא קרה, אבל אנחנו מאושרים שלמרות הקשיים והתקציב הנמוך הצלחנו להוכיח שאפשר להצליח".

במחזור האחרון תפגשו את בקעת הירדן, איך תתכוננו למשחק?

"אנחנו ווינרים יש לי קבוצה טובה , קבוצה שבאה לכל משחק לנצח! מבחינתנו כל משחק זה משחק עונה, וכך נתכונן לבקעת הירדן. אנחנו רוצים לנצח ולסיים את העונה עם ניצחון וטעם טוב".

האם אפשר להתחיל לדבר על העונה הבאה?

"אני מאוד רוצה להמשיך בקבוצה, ירמיהו חולון זה הבית שלי ואם הדברים יסתדרו אני אשמח מאוד להמשיך להוביל את הקבוצה הזאת קדימה גם בשנה הבאה. אני מאוד מחובר לכל מה שקורה בקבוצה, מכיר את הנפשות הפועלות ואני מקווה שזה יסתדר".

לסיום..

"אני מודה לכל השחקנים על העונה הזאת, הם גברים אחד אחד והם ווינרים בשבילי".

שלומי שלמה עשה עונה גדולה עם קבוצתו בתקציב נמוך (צילום: אלעד ירקון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן העונה ללא ספק (גיא 23-04-2019, 13:00)
    ניצח את הצמרת
  2. ווינרים (צביקה לוי 23-04-2019, 16:17)
    מאמן ענק ווינר בנשמה צוות מעולה שי ואיילון שכייף לעבוד איתם.ליאור התותח שלומי ארזי ואיזי סוכר אלופים
  3. מאמן ענק (שלומי אור יהודה 23-04-2019, 21:20)
    ללא תקציב העמיד קבוצה טובה עם שחקנים טובים זה מאמן
  4. שלומי שלמה (גיל 24-04-2019, 05:57)
    הוא ללא ספק מאמן העונה יחד עם כל הצוות המקצועי וההנהלה המסורה וכמובן שאפו גדול לכל השחקנים שהוכיחו שיש להם לב ענק !
  5. מאמן עם דרך הגנת ברזל ומשמעת שאפו (עשה בית ספר לקאסם והכח בלי שקל 24-04-2019, 07:40)
    חד משמעית מאמן מצויין חבל רק ששופטים פחדו בקאסם אחרת קאסם היו אוכלים מאיתנו לקרדה פעמיים.
  6. קבלו עדכון (הוגה דעות 24-04-2019, 18:07)
    מאמן העונה הוא בכלל לא מאמן אלא אולי מאמנת גם זה ספק שכן מדובר במכסחת דשא שהובילה את שעריים עד למקום השלישי המכובד.כמובן כל זה לא היה קורה אלמלא העבודה הנהדרת של משה בן חיים