"לכל אורך הדרך האמנתי והייתי בטוח שנעשה את זה"

כך מסכם תומר בן חיים הכוכב של מכבי עירוני אשדוד, ומי שהבקיע את שער הניצחון במשחק העלייה. קבוצתו עשתה היסטוריה ועלתה לליגה א', ותומר היווה פקטור משמעותי בהצלחת הקבוצה. כעת הוא מסכם עונה... מספר על רגעי הקושי.. ומדבר על המשך דרכו במועדון בעונה הבאה בליגה א'

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 30-04-2019
  • 08:40

איך התחושה לסיים את העונה בעלייה?

"אין תחושה טובה מזו, הייתה עונה מאוד קשה, אומנם קצרה מאוד בזמן אבל הרגישה כמו 3 עונות כי הכל הלך לנו קשה מאוד. יחד עם זאת לסיים את העונה בצורה כזאת זה הכי מתוק והכי משמח שיש".

 

מה היה סוד ההצלחה של עירוני אשדוד העונה?

"היו הרבה גורמים משמעותיים להצלחה כמו הקהל, המאמן וכמובן השחקנים אך מבחינתי סוד ההצלחה והגורם המרכזי ביותר היה החדר הלבשה החזק שלנו, גם ברגעים קשים (והיו לא מעט כאלה) ידענו לשמור על הביחד שלנו בחדר הלבשה, ולכבד אחד את השני ואפילו ויכוח אחד אני לא זוכר שהיה בינינו".

 

האמנת שזה יקרה לעירוני לאור העובדה שהליגה הייתה קשה וצמודה?

"לכל אורך הדרך האמנתי והייתי בטוח שנעשה את זה, כי ידעתי איזה שחקנים יש לנו, איזה מאמן ענק יש לנו ובעיקר איזה קהל יש לנו שהרבה בזכותו עלינו ליגה".

 

תומר בן חיים כובש השער במשחק העלייה של עירוני אשדוד (צילום: מוטי קדוש) 

 

שימשת כמנהיג ופרמטר חשוב שהוביל לעלייה, מה יש לך לומר על כך?

"אין לי יותר מידי מה להגיד על עצמי, בשביל זה הביאו אותי ואני שמח שעמדתי במטרות ובציפיות של כולם ממני ועזרתי להגשים את החלום של כל המועדון הזה. זה לא סוד שהביאו אותי כשחקן מוביל שצריך לסחוב את הקבוצה, ואני מאושר שבאמת עשיתי את זה עם החברים הנפלאים שלי שכל אחד הוא שחקן ענק ווינר ענק בפני עצמו, והם הוכיחו את זה כל שבוע מחדש".

 

איך אתה מסכם את העונה ברמה האישית והקבוצתית?

 

"ברמה האישית אין ספק שהייתה לי עונה מצוינת, גם מבחינת שערים ובישולים וגם מבחינת מנהיגות בחדר הלבשה ועל המגרש. מבחינה קבוצתית היה קשה מאוד אבל עמדנו במטרה היחידה שהייתה לנו וזה לעלות ליגה, ולכן העונה הזאת היא הצלחה גדולה".

 

היה רגע קושי שזכור לך במהלך העונה?

"היו הרבה רגעים קשים והפסדים שלא יוצאים מהראש הרבה זמן, אבל אם לבחור רגע אחד הכי קשה זה הסיפור שהיה עם שי מאור המאמן בתחילת העונה, ולשמחתי זה עבר ונגמר וידענו כולנו ובמיוחד שי לצאת מהארוע הזה מחוזקים".

 

 

תומר בן חיים "גם ברגעים הקשים ידענו להישאר מאוחדים" (צילום: מוטי קדוש)

 

מה יש לך לומר על הקהל של עירוני אשדוד שמלווה אתכם ?

"כל מילה שאני אגיד על הקהל הזה רק יגרע ורק ימעיט ממה שמגיע להם. מה שהם עשו למעננו השנה זה לא יאומן ואין לי מילים להודות להם בשמי ובשם כל השחקנים. העלייה הזאת רשומה קודם כל על שמם והם הראשונים שמגיע להם".

 

אפשר להתחיל לדבר על העונה הבאה, האם אתה צפוי להמשיך בקבוצה?

"עוד מוקדם מאוד לדבר על עונה הבאה, אנחנו עדיין מרוכזים בחגיגות ובליהנות מהרגעים האלו ורק אחר כך נתחיל לחשוב על עונה הבאה.
בגדול התיכנון והכיוון הוא להישאר עוד עונה בקבוצה ולנסות לעלות לליגה הלאומית, כי אין ספק שזה המינימום שמגיע למועדון ובעיקר לקהל הזה.
אני מאמין שעוד מעט שי (המאמן) יישב עם ההנהלה, יעשו חושבים וידעו לאן פנינו מועדות ואז נהיה הרבה יותר חכמים".

 

תומר בן חיים כוכב העונה של עירוני אשדוד (צילום: מוטי קדוש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. באשדוד יש רק עירונייה (בסקי 30-04-2019, 09:35)
    המאסטרו בן חיים אוהבים אותך
  2. תומר ימלך (צהוב 30-04-2019, 16:47)
    גבר שבגברים
  3. תותח (עירונייה 01-05-2019, 07:37)
    אחלה שחקן..אוהבים אותך תומר
  4. נכס לעירוני (ארז 01-05-2019, 20:40)
    הרכש הכי טוב שהגיע לעירוני מאז הקמתה! אין עליך תומר ואתה איתנו לעוד הישגים