עו"ד שי אבני מארח את שמעון הדרי: תחזית הליגה הלאומית מחזור 35

זהו המחזור החמישי של הפלייאוף ולאחר תוצאות המחזור האחרון התחתית שוב רותחת אך בצמרת קבוצה אחת לקחה צעד אחורה ממאבק העלייה וזוהי הפועל קטמון. נס ציונה עלתה לראשונה העונה למקום הראשון. כעת ארבע קבוצות נלחמות על העלייה, שש נגד הירידה! השבוע שי בחר לארח את שמעון הדרי, מאמנה של העולה החדשה לליגה הלאומית, הפועל אום אל פאחם. שווה לקרוא!

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 03-05-2019
  • 07:25

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

הפעם בחרתי לארח את מאמן העונה בליגה א' צפון - שמעון הדרי. הדרי בעל ניסיון רב בליגות הבכירות, העלה את אום אל פאחם ליגה ולא היה ספק לגבי עליונותם במהלך העונה. הדרי חתם בימים אלה על המשך אימון הקבוצה בליגה הלאומית ומעניין מאוד אילו מטעמים יכין לנו ולקהל האוהדים הגדול של אום אל פאחם בעונה הבאה. שיהיה לו המון בהצלחה!

 

פלייאוף עליון:

סקציה נס ציונה-הפועל כפ"ס

שי אבני: נס ציונה עלתה למקום הראשון בליגה וממשיכה את התקופה המצוינת. מולה תגיע כפ"ס עם ארבעה ניצחונות רצופים. שתי הקבוצות יהיו חזק במאבק העלייה עד לרגע האחרון. משחק צמוד מאוד שלדעתי יסתיים בחלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

שמעון הדרי: שתי קבוצות טובות שקודם כל ירצו לא להפסיד את המשחק ולשמור על הסיכוי לעלות לליגת העל. הניחוש שלי: תיקו.

 

שחקני הסקציה רוצים לשמור על המקום הראשון (באדיבות אתא ONE - חגי מיכאלי)

 

הפועל עפולה-הפועל קטמון

שי אבני: הייתי במשחק של עפולה מול נצרת עילית במחזור הקודם. עפולה קבוצה מעולה שעושה צירופים יפים בהתקפה, משחקת מהר מאוד והגיעה לאינספור הזדמנויות מול השער. קטמון עם רגל וחצי מחוץ למאבק העלייה והשביב תקווה שנשאר לעליית ליגה, ייעלם לאחר המשחק הזה. עפולה בבית תיקח את הנקודות. הניחוש שלי: הפועל עפולה.

שמעון הדרי: הזדמנות אחרונה של קטמון לחזור למירוץ לליגת העל. אני מאמין שהם יחזרו מעפולה עם שלוש נקודות. הניחוש שלי: הפועל קטמון.

 

שחקני קטמון, התמונות מדברות בעד עצמן (באדיבות אתר ONE - חגי מיכאלי)

 

הפועל ר"ג-הפועל נצרת עילית

שי אבני: משחק בין הקבוצה הרגועה בליגה לקבוצה הכי לחוצה בליגה. הפועל ר"ג סיימה את העונה ומשחקת בחופשיות. נצרת עילית עם שישה משחקים רצופים ללא ניצחון ואיבוד נקודות גם במשחק זה יכול להיות מכשול רציני לעליית ליגה. הניחוש שלי: הפועל נצרת עילית.

שמעון הדרי: ר"ג סיימה את העונה. נצרת עילית עדיין במאבק. כל תוצאה מלבד ניצחון של נצרת עילית תהווה הפתעה. הניחוש שלי: נצרת עילית.

 

הפועל אשקלון-בית"ר ת"א/רמלה

שי אבני: שתי הקבוצות סיימו את העונה. אשקלון הפסידה משחק קריטי במחזור הקודם ובכך נגדעו תקוות העלייה. מנגד בית"ר ת"א רגועה כבר זמן רב ומשחקת כדורגל פתוח. הניחוש שלי: בית"ר ת"א.

שמעון הדרי: בית"ר ת"א סיימה את העונה. לאשקלון נשאר סיכוי תיאורטי. אני מאמין שאשקלון בבית ייקחו את הנקודות. הניחוש שלי: הפועל אשקלון.

 

פלייאוף תחתון:

הפועל ראשל"צ-הפועל עכו

שי אבני: הפועל ראשל"צ ניצחה את אחי נצרת בחוץ במחזור הקודם, וכעת הם נמצאים במקום המוביל למבחנים. עכו שתי נקודות מעליה עם שני ניצחונות רצופים, אך עדיין לא הבטיחה את ההישארות בליגה. אני מאמין שעכו ייקחו שלוש נקודות ויבטיחו את ההישארות בליגה. הניחוש שלי: הפועל עכו.

שמעון הדרי: ראשל"צ קבוצה טובה יותר מעכו. עכו אמנם באים עם שני ניצחונות רצופים, אך ראשל"צ בבית צריכה לנצח את המשחק הזה ולסיים את הפרק שלה בתחתית. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

האם הפועל עכו תבטיח לעצמה עונה נוספת בליגה? (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

הפועל פ"ת-הפועל מרמורק

שי אבני: הפועל פ"ת חזרה מעכו עם הפסד והסתבכה בתחתית. מולה תתייצב מרמורק עם שני הפסדים רצופים שחזרה מתחת לקו האדום לאחר תקופה ארוכה. מרמורק יחסרו מאוד את בן מיזן ואני מאמין שאוהדי הפועל  פ"ת יהיה השחקן ה-12. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

שמעון הדרי: מרמורק קבוצה של עליות וירידות. אחרי שני הפסדים רצופים הפעם הם ינצחו. הניחוש שלי: הפועל מרמורק.

 

שחקני מרמורק רוצעם לחזור למסלול הניצחונות (באדיבות אתר ONE - איתי כהן)

 

הפועל בני לוד-הפועל רמה"ש

שי אבני: בני לוד חזרו עם ניצחון חוץ על מרמורק וממשיכים את התקופה המצוינת תחת הדרכתו של ערן קוליק. רמה"ש ניצחה את האחרונה בטבלה איכסל, אך פה מדובר במשחק חוץ קשה שבו לוד תבטיח את ההישארות בליגה. הניחוש שלי: בני לוד.

שמעון הדרי: לוד קבוצה טובה יותר מרמה"ש ובבית היא פייבוריטית ברורה. הניחוש שלי: בני לוד.

 

הפועל איכסל-מכבי אחי נצרת

שי אבני: הפועל איכסל הפסידה במחזור הקודם לרמה"ש, במשחק שהיה גורלי בשבילה לגבי ההישארות בליגה. לאחר המשחק, השחקנים וההנהלה הבינו שבעונה הבאה הקבוצה תשחק בליגה א'. מנגד תתייצב אחי נצרת שרחוקה רק 4 נקודות מהמקום למבחנים וניצחון כאן ישאיר אותה סופית בליגה. הניחוש שלי: אחי נצרת.

שמעון הדרי: אחי נצרת סיימה את העונה ,לאיכסל יש עדיין סיכוי תיאורטי והיא תנצח אך תרד ליגה. הניחוש שלי: איכסל.

עו"ד שי אבני מארח את שמעון הדרי: תחזית הליגה הלאומית מחזור 35

הוסף תגובה
תגובות
  1. חבל (הוגה דעות 03-05-2019, 11:09)
    מרמורק מילאו את הדלי ובעטו אותו....ספק רב אם יש עוד מים להתחיל למלא אותו מחדש
  2. ביתר ת"א לא עולה כל שנה בכוונה (ברק 03-05-2019, 12:34)
    כך שזה לא מפתיע אף אחד.