"המטרה הייתה פלייאוף עליון והשגנו את המטרה"

כך מסכם בר אלסברי, קשרה המצוין של טירה עונת כדורגל מצוינת של קבוצתו. אלסברי, היווה חלק מרכזי בטירה, שהצליחה להתברג בפלייאוף העליון. אך למרות שקבוצתו הגשימה את מטרותיה , העונה הסתיימה בתחושת פספוס לאחר שקבוצתו הודחה בחצי גמר הפלייאוף ע"י באקה.

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 18-05-2019
  • 16:22

בר הצלחתם להעפיל לחצי גמר הפלייאוף ונעצרתם מול באקה , איך היה התחושה?

"תחושה של פספוס גדול..קיבלנו גול שיויון בדקה ה94 אחרי משחק מצוין שלנו, חוסר ריכוז שליווה אותנו כל העונה (5 משחקים איבדנו ניצחון בדקה 90) וחבל, כי אני מאמין שהיינו מגיעים עד למשחקי מבחן נגד הליגה הלאומית..הניצחון הזה היה נותן לנו דחיפה ענקית. מילה טובה לקהל שלנו שנתן תצוגת עידוד מדהימה במשחק בזה ובמשך כל העונה.קהל שמגיע לו ליגה לאומית לפחות".

 

ספר לי על הקבוצה נבנתה בטירה העונה?

"נבנתה השנה בטירה קבוצה שמורכבת מ5-6 שחקנים בכירים בליגה א' וכל השאר שחקני מקומיים מטירה. מילה טובה למועדון הזה שהמדיניות שלו זה קידום שחקני בית, משחקים בהרכב מעל חמישה שחקני בית כל משחק ולא קיים דבר כזה בשום קבוצה בליגה א' ולאומית".

 

איך אתה מסכם את העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"מבחינה אישית הייתה לי עונה טובה מאוד, נהנתי לשחק בטירה וראו את זה על המגרש.מבחינה קבוצתית המטרה הייתה פלייאוף עליון והשגנו את המטרה אבל עם עוד קצת רצון היינו מסיימים במקום יותר גבוהה בטבלה".

 

 

בר אלסברי "עם עוד קצת רצון היינו מסיימים במקום גבוהה יותר בטבלה" (צילום: עודד חסין) 

 

מה התכונה כי בולטת שלך על המגרש?

"התכונה הכי בולטת שלי במגרש זה המנהיגות..אני מכוון את השחקנים, אני מעודד,  מדרבן אותם..סוג של מאמן על המגרש".

 

אפשר להתחיל לדבר על העונה הבאה? את צפוי להמשיך בטירה?

"עדין מוקדם לדבר על עונה הבאה..אנוח אנקה את הראש ועוד מעט נישב ונקבל החלטה.

 

כמה מילים לסיום..

"נהנתי מאוד בטירה, זה מקום מדהים עם הנהלה מדהימה ואני ממליץ לכל שחקן להגיע לשחק שם. אשב עם טירה כמובן ואם המטרות של טירה יתאימו למטרות שלי אז אשמח להמשיך בקבוצה".

בר אלסברי מסכם עונה במ.ס טירה (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות