"הבטחתי לטסלפפה לעשות הכל ולבדוק לעומק העניין כדי שהוא יאמן בליגת העל"

כך אמר אמיר כהן, סגן יו"ר ארגון המאמנים בעקבות פניה של אתר 'גולר' לארגון המאמנים, בכדי אולי למצוא פתרון לכך שמאמן נס ציונה, עופר טסלפפה יאמן בליגת העל בעונה הבאה. עוד מוסיף כהן: "אני אעשה הכל כדי שהוא ייכנס לתוכנית הפרו שנפתחת בקרוב"

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-05-2019
  • 13:56

עופר טסלפפה עלה אמש עם נס ציונה לליגת העל, אבל על מנת לאמן בליגת העל הוא זקוק לתעודת פרו בה הוא לא מחזיק ברגע זה. לכן עופר בצעד ג'נטלמני הודיע אמש על התפטרותו מהקבוצה, ובכך לא יאמן בליגת העל בעונה הבאה. כיום, עופר מחזיק בתעודת מאמן המאפשרת לו לאמן עד ליגה לאומית ולשמש כעוזר מאמן בליגת העל. לעופר אין תעודת פרו כנדרש בתקנון ולכן אינו יכול לשמש כמאמן ראשי ואף לא להדריך את הקבוצה.

 

שאלנו את אמיר כהן, סגן יו"ר ארגון המאמנים מספר שאלות וכשהראשונה היתה, עופר עלה ליגה עם נס ציונה והתפטר בגלל שאין לו תעודה מתאימה לליגת העל. מה אתה חושב על המהלך שלו, ואמיר ענה:  "עופר טלספפה קודם כל בן אדם ואישיות. אדם שמכבד את החוק ולא מוכן לעשות מעצמו צחוק או להיות בכותרות שליליות, אני אישית מעריך אותו מאוד. כמובן שמדובר בתופעה פסולה, איגוד המאמנים עובד קשה למגר תופעה זו ולראיה שסוף סוף יש מודעות לעניין זה והשוק הפרוץ מקבל חסימה. אך יש עוד המון עבודה, עוד לא הגענו לנחלה, אבל אנחנו כאיגוד בכיוון".

 

עופר טסלפפה, גנטלמן אמיתי. האם יאמן בליגת העל העונה? צילום: רמי גרידיש.

 

האם ניתן לעזור לו? האם יש מקום לעזור למאמן מוכשר שעלה ליגות ובטוח שעומד בכל הקריטריונים לגשת לקורס הפרו?

"אני הבטחתי לעופר לבדוק לעומק את העניין. עופר עשה משהו מדהים בנס ציונה ואני מאמין שהכל מלמעלה, ואם צריך שיעשה עוד עונה בליגה לאומית וייכנס לפרו הקרוב אז לא יקרה שום דבר. הוא מאמן מצוין ויגיע לגבוהות בהמשך".

 

מתי נפתח קורס הפרו הקרוב? ומה ניתן לעשות עד שייפתח הקורס הבא? "קורס הפרו זה קורס שאינו תלוי בנו, אלה תלוי באופ"א. אם הוא היה כחניך פעיל בתוך הקורס אז היה ניתן לבדוק האם ניתן לעשות משהו, אך כרגע אין קורס פרו על הפרק בקרוב". עוד הוסיף אמיר: "כרגע צריך בדוק מתי יש קורס הפרו הקרוב, האם ניתן לצרפו לפרו במדינה שכנה ולבדוק את כל האפשרויות על מנת לאפשר לו לאמן בליגת העל. לפחות אם לא העונה אז בעתיד".

 

לסיום אמר אמיר: "אני אעשה הכל על מנת שעופר ייכנס לקורס הפרו, אך זה לא תלוי בי. יש וועדת קבלה לקורס הפרו".

אמיר כהן, כל הכבוד לו ולפועלו למען מעמד המאמן. האם יצליח לעזור לטסלפפה?

הוסף תגובה
תגובות
  1. זכרונות מדיוויד בלאט (הוגה דעות 21-05-2019, 14:04)
    נפסל לאמן את נבחרת ישראל עקב העדר תעודה כלשהיא.יש כשרונות בלי תעודות ויש כשלונות עם תעודות.כך גם יש חולים המעדיפים לקבל טיפול מאיזה מכשף או קוסם אחר ורק לא להגיע לרופא - עם תעודות כמובן .שנהייה בריאים כולם אמן
  2. תגובה לעיניין לזה מעלי (אהבתי 21-05-2019, 15:28)
    פרו שמו שמפו.. מאמן עלה ליגה תנו לו לאמן.. תשימו לו עוזר מאמן עם תעודת פרו..ושעופר יאמן וינהל משחקים
  3. זאת לא הסיבה (רמי 21-05-2019, 16:35)
    הסיבה האמיתית היא שהוא צריך לעזוב את העבודה שלו בעיריית ראשון לציון שיש לו שם משרה יציבה עם וותק ואף אחד לא מבטיח לו שהוא יצליח בתור מאמן בליגת העל , הבן אדם נשוי עם ילדים ולכן להמשיך לאמן בליגה לאומית זה הכי מסתדר לו
  4. דלפפה (עופר 21-05-2019, 17:35)
    אין תקדים ולא יהיה. לך לקטמון .
  5. נס ציונה אלופה (כתום בנשמה 23-05-2019, 20:45)
    עופר מאמן מצוין וצריך להמשיך