רותם גוטניו חזר בגדול!

רותם גוטניו, שחקנה של בית"ר יבנה בעונה החולפת ומי שעלה עם הקבוצה לליגה ב', עבור לא מעט דברים עד שהגיע להצלחה. הסירוב של קבוצתו לשחררו, מתו אימו ופציעה בקרסול היו רק חלק מהדברים שגרמו לרותם מחשבות על פרישה, אך שי חג'ג' החזיר לרותם את החשק לשחק וכעת, לאחר שעלה לליגה ב', הוא כבר מסתכל לעבר היעד הבא בו הוא רק רוצה ליהנות

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 06-06-2019
  • 09:08

רותם גוטניו החל לשחק בילדותו בנערים א' בקבוצת צפרירים חולון כמגן ימני, לאחר שנתיים קיבל רותם הצעה לעבור לבני יהודה, אך צפרירים לא רצו לשחררו והשחקן החליט להיכנס להסגר של שנה. כעבור שנה, כשהיה בן 17 רותם התחיל לשחק בנוער של הפועל אזור. באותה תקופה אימו של רותם נפטרה, מה שגרם לו לחשוב על פרישה מכדורגל לאחר שסיים עונה בה שיחק 22 משחקים בהם כבש 11 שערים.

 

 

לאחר שנה חזר רותם והתחיל להתאמן בבוגרים של הפועל אזור, משם עזב לאדומים אשדוד בעקבות מעבר דירה לאשדוד. לאחר המעבר לאשדוד, רותם שבר את הקרסול והתאמן עד סוף העונה עם כאבים, אך עלה עם הקבוצה לליגה א'. רותם עשה ניתוח בקרסול והתחיל להתאמן ב'ירמיהו' חולון בליגה א' ובאמצע העונה הגיע לבית"ר יבנה לאחר שיחות עם המאמן שי חג'ג' שדרבן אותו לעבוד קשה על המנטליות. חג'ג' נתן לגוטניו הזדמנות לשחק בכמה משחקים והיה שותף בעליית הליגה של יבנה לליגה ב'. נכון להיום גוטניו מתאמן באופן יומיומי באופן אישי כדי להיות מוכן לעונה הבאה.

 

רותם גוטניו חוגג עליית ליגה מנציח את זכר אימו (אלי שמואלי)

 

רותם, מה המטרה שלך לעונה הבאה?

"לא מעניין כמה שערים אכבוש וכמה דקות אשחק, המטרה היא רק ליהנות מהכדורגל. אני רוצה להודות למאמן שי חג'ג' ולסוכן שלי גיא וייס שדחפו אותי לחזור לשחק כדורגל".

רותם גוטניו חוגג במדי בית"ר יבנה (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות