"ותיקי רמת אליהו בריל סיטי נדלן בגמר אליפות המדינה"

תוך שלוש שנים, הצליחה קבוצת ותיקי רמת אליהו בריל סיטי להגיע לגמר אליפות המדינה, כשבפעם הראשונה (2016-17) הקבוצה זכתה בתואר הנכסף. הגמר ייערך ביום שני (24.6.19) בשעה 21:00

  • על ידי: מערכת גולר
  • 20-06-2019
  • 14:53

לאחר ליגה ארוכה מאוד, ושלל גדול של קבוצות, ותיקי רמת אליהו מהעיר ראשון לציון מצליחה לעשות את זה שוב, ולהגיע לגמר אליפות המדינה בפעם השנייה, כשהמטרה היא לזכות באליפת השנייה של הקבוצה. לקראת משחק הגמר ערכנו עם דודי בריל ובני אזולאי ראיון קצר.
 

דודי, איך הצלחתם להגיע למעמד הזה שוב?

"מההתחלה שהגעתי לכאן וקיבלתי את המושכות ליד מבני אזולאי - המאמן הגדול שלנו, הצבתי לעצמי מטרה לבנות קבוצה חזקה ולקחת תארים. אני שמח מאוד שבעונה הראשונה שלי לקחנו את אליפות המדינה, ועכשיו יש לנו צ’אנס לעשות זאת שוב ולעשות היסטוריה בעיר ראשון לציון ובפרט בשכונת רמת אליהו".

 

צלחת האליפות הראושונה של וותיקי רמת אליהו

 
איך אפשר להביא שחקנים ברמה כמו שיש לכם למועדון שהוא לא שם גדול כמו מכבי תל אביב, רמת גן וכו'...?

"מאוד פשוט, ברגע שיש לך את הקסם האישי ואנשים אוהבים ומעריכים אותך, אז הדבר נעשה לפשוט מאוד. יש לנו כאן שחקנים ברמה גבוהה מאוד שלפי דעתי יכולים לתת לפחות מחצית בליגה לאומית עדיין".

 
בני אזולאי, המאמן הגדול כמו שכולם טוענים ואומרים, ברכות...
"תודה רבה קודם כל לשחקנים שלי וצריך להבין ששום דבר לא מובן מאליו. בנינו כאן אני ודודי בריל קבוצה מצוינת שקשה מאוד לעצור אותה. אני שמח מאוד שעלינו לגמר אליפות המדינה, אבל עדיין המשימה לא הסתיימה. יש לנו עוד משחק אחד ואז נעשה סיכומים. שהטובה תנצח.

 

אתר 'גולר' רוצה לאחל לוותיקי רמת אליהו בהצלחה גדולה, וכמובן אנחנו ממשיכים ונמשיך לעקוב אחריכם. המשחק ייערך ביום שני הקרוב, 24/6/19, בשעה 21:00 במגרש ברעננה. 

הוסף תגובה
תגובות