אסי גלבוע: מכירת העמותה או איחוד עם בית שאן?

על פי מקורות שהגיעו לאתר גולר, מועצת הגלבוע החליטה שלא לתמוך בקבוצת הכדורגל ולכן הנהלת אסי בימים הקרובים תצטרך לקבל החלטה האם להתאחד עם הפועל בית שאן או למכור את העמותה לקבוצה בליגה ב'. לירן דניאל: "הימים הקרובים יכריעו את עתיד המועדון"

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-07-2019
  • 11:51

מועדון הפאר במונחים של ליגה א' צפון, אסי גלבוע, נמצא בצומת דרכים. המועדון הוותיק כנראה ולא יקבל תקציב ראוי מהמועצה ולא יוכל להעמיד קבוצה טובה בליגה א' בעונה הקרובה ולכן ראשי המועדון שוקדים בימים אלה על פתרון יצירתי, כשכרגע עומדות בפניהם שתי אפשרויות. 

 

ראשי המועדון נמצאים במו"מ מתקדם עם הפועל בית שאן שרוצה לחזור לקדמת הכדורגל בישראל, והתוכנית היא לאחד את הנהלת הגלבוע עם הנהלת בית שאן, כאשר המשחקים ישוחקו בבית שאן, להם יש קהל אדיר ומתקן מהטובים בליגה א'. אופציה נוספת שקיימת לגלבוע היא מכירת העמותה לקבוצה בכירה בליגה ב' שרוצה לעלות לליגה א'. במידה והקבוצה תימכר היא תשחק באותו ישוב והנהלת המועדון החדש תהיה של הקבוצה המקומית ולמעשה הנהלת אסי לא תשפיע יותר על ההתנהלות השוטפת של המועדון.

 

לכן, במצב הנתון אין ספק שמדובר בצומת דרכים רצינית למועדון מהמפוארים והוותיקים שיש בליגה א' ויהיה מעניין לראות מה יהיה הלאה. 

 

לירן דניאל, "בקרוב נחליט על עתיד המועדון" (חגאג רחאל)

 

מקורבים לקבוצה מספרים שהעסקה קרובה להיחתם באחת משתי האפשרויות הללו, כיוון שבגלבוע הבינו שלא יקבלו עזרה מספקת מהמועצה המקומית וצעד שכזה יהיה בלתי נמנע לקראת העונה הקרובה.

 

לירן דניאל, יו"ר הקבוצה בתגובה: "אני לא מכחיש את האמור, בימים הקרובים נחליט על עתיד המועדון".

מה יהיה עתידה של אסי גלבוע? (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. גם סבתא שלי יכולה לנהל (מכיר מיקרוב 09-07-2019, 12:06)
    זהו ניגמרו החגיגות סוף סוף עושים סוף לזריקת כספי ציבור לפח על מועדון שלא מעניין אף אחד