איברהים אבו רקייק עוזב את הפועל כאוכב

פרסום ראשון: המאמן המצוין שהגיע במהלך העונה הקודמת לכאוכב , והוביל אותה לפלייאוף העליון, החליט לעזוב את הקבוצה בשל חילוקי דעות ולא יאמן אותה בעונה הבאה. אבו רקייק: "בשל חילוקי דעות עם קברניטי המועדון , הודעתי אמש שדרכינו נפרדות".

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 08-07-2019
  • 14:46

איברהים אבו רקייק, נחשב למאמן מצוין מהוותיקים בליגה א', הוא הגיע במהלך העונה הקודמת להפועל כאוכב, והחליף את אימן חלייאלה על הקווים. הקבוצה שהייתה בתחתית הטבלה עברה שינוי מהותי מרגע הגעתו של אבו רקייק, שהצליח לייצב את הקבוצה ולהוביל אותה לפלייאוף העליון כנגד כל התחזיות. המאמן המצוין שהחזיק במספר הצעות מקבוצות חתם לעונה נוספת בקבוצה מליגה א' צפון, כדי לנסות ולשחזר את ההצלחה מהעונה הקודמת, אך עקב חילוקי דעות עם הנהלת המועדון הוא החליט להודיע על עזיבתו.

 

איברהים אבו רקייק בתגובה: "בשל חילוקי דעות עם קברניטי המועדון בנוגע להרכבת הצוות המקצועי, הודעתי אמש להנהלת הקבוצה שדרכינו נפרדו. תודה להפועל כאוכב על תקופה נפלאה במהלכה פגשתי אנשים מדהימים".

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפסד שלהם (צביקה לוי 08-07-2019, 15:11)
    איברהים אתה שייך לרמות הגבוהות.ההפסד של כאוכב .בהצלחה חבר מחברך מחולון
  2. בוא לאיכסל ותהיה מלך (מחמוד מאיכסל 08-07-2019, 15:23)
  3. אוהד מבאקה (רקיק 08-07-2019, 22:24)
    אחי בוא לבאקה רק אצלנו תמצא הבית החם
  4. למה אתה משקר לאנשים? (מישהו 09-07-2019, 13:49)
    תגיד שחתמת על חוזה יותר שמן בקבוצת ג'בל אלמוקבר בליגה הפלסטינית!!! למה אתה מנסה להאשים את הנהלת כאוכב שנתנה לך את כל מה שבקשת, אז תהיה גבר ותגיד לכולם את האמת, קום ולך, הם לא יחזיקו אותך בכח. אבל לבוא ולהאשים את ההנהלה הכי מסודרת בליגה, שכל מאמן חולם לעבוד איתם, זה חוסר כבוד ומביע על האישיות הרקובה שלך אדוני המאמן...קצת בושה