'המיוחד' חזר ובגדול, מה היעד הבא?

אילן אטלי, מאמנה של שועאע כפר קאסם, מסיים עונה מצוינת מבחינתו וכבר חושב על היעד הבא, כשהמטרה שלו היא לחזור לאמן בצפון. אילן בתגובה: "מודה לשועאע על חצי העונה הנפלאה, הפנים קדימה ליעד הבא". ה'מיוחד' לאן?

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-07-2019
  • 13:03

אילן אטלי, אחד המאמנים הוותיקים בליגות הנמוכות, ומי שאימן בהצלחה רבה אשתקד את שועאע כפר קאסם מליגה ב' דרום א', ומי שהעלה את מ.ס. כפר קאסם בעבר מליגה ב' לליגה א'. האם אחרי 5 שנות אימון בדרום יחזור לאמן בצפון?

אילן, שנה שעברה הגעת לשועאע כפר קאסם כשהיו במאבקי תחתית נגד הירידה, וסיימתם צעד לפני פלייאוף עליון. איך אתה מסכם את העונה?

"הגעתי לשועאע כשהיו במצב קשה מאד, מצב של שתי נקודות מהירידה והיינו במחזור ה-18 אחרי תום מועד העברות כשאי אפשר להביא שחקנים חדשים. לקחתי את השחקנים בקבוצה, ליכדתי אותם ונתתי להם את ה"אני מאמין שלי", כשבעיקר אני אוהב לעבוד על המוטיבציה של השחקנים. אני חושב שהצלחנו ובגדול כי הגעתי למועדון במטרה אחת להישאר בליגה וכמעט הגענו לפלייאוף העליון". 

 

למי שלא מכיר, ספר לנו על התנאים בשועאע כפר קאסם?

"שועאע כפר קאסם זה אחד המועדונים היותר טובים שיש בליגות הנמוכות, אם לא הטוב שבהם. יש תנאים של ליגה לאומית, מגרש אימונים, מאמן, והיה לצידי את אדם סרסור שהוא סמל ומופת בכפר קאסם בכלל ולספורטאים בפרט. הוא איש כדורגל חינוך מקומי ואני שמח שיחד הצלחנו במשימה. עוד מילה, אני רוצה לציין את ניקסון פריג', בעל הבית במועדון שהפכנו למשפחה והוא האיש שבזכותו המועדון נראה ומתנהל בצורה מדהימה".

 

מה הכיוון לעונה הבאה? מה היעד עונה הבאה?

"אחרי חמש שנים מוצלחות בליגות בדרום, אני מאוד רוצה לחזור לאמן בליגות בצפון בשל אילוצים של מקום העבודה שלי. בקרוב אני מקווה לחתום על חוזה חדש".

 

 

אילן אטלי ה'מיוחד', עשה עוניה גדולה בדרום, האם יצליח גם בצפון? (תאמר סרסור)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חחח (שחקן בשועאע 10-07-2019, 14:39)
    איזה תנאים בדיוק מדבר בשועאע? בקושי בגדים לאימון יש שם
  2. מאמן גבר כמו אילן לא תמצאו (שחקן 10-07-2019, 16:29)
  3. מתגעגע (שחקן 11-07-2019, 12:10)
    חייב לתעד אספת קבוצה שלו באמת מיוחד אוהבים אותך