"מכבי קריית גת מאז ולתמיד"

זה המשפט שעומד מאחורי המחאה שמנהלים בימים אלה אוהדי מכבי קריית גת, שמהווים חלק מארגון הלב הצהוב MKG , עקב הבעיות שנוצרו במועדון שעלולות למנוע מהקבוצה לפתוח את העונה הבאה. אחד מהאנשים הבולטים שעומדים מאחורי הארגון הוא יריב ארז'ואן, שוחחנו איתו על התחושות של האוהדים ועל הרצון שקבוצתם תפתח את העונה הבאה.

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 19-07-2019
  • 16:47

יריב ארז'ואן (44), משמש כאיש קבע בחיל האוויר, הוא אחד האוהדים הבולטים והמזוהים עם מכבי קריית גת ומנהל את עמוד הפייסבוק של ארגון האוהדים הלב הצהוב.

 

יריב כמה שנים אתה אוהד את מכבי קריית גת?

"אני אוהד מכבי קריית גת מגיל קטן, אני מעריך שמגיל עשר".

 

ספר לנו על ארגון הלב הצהוב MKG?

"בתחילת הדרך הוקם חוג אוהדי מכבי אשר אוחד לפני כחמש שנים עם ארגון ואטוס לוקוס וביחד הוסכם על השם החדש, "ארגון הלב הצהוב MKG".

הארגון הוקם ע"י מספר אוהדים מסורים בפגישה בביתו של אחד מאוהדי הקבוצה משה אוחנה, ויחד הוסכם על איחוד כוחות למען המועדון".

 

מה זה מכבי קריית גת עבורכם?

"מכבי קריית גת עבורנו זה לא סתם עוד מועדון שסאים ומעודדים וחוזרים הביתה, מכבי זה משפחה, אנחנו מגיעים לאימונים ועוזרים בהכל לפי דרישות ההנהלה, שותפים לפעמים בהחלטות וישנם אוהדים מסורים שלפעמים מגיעים מחוץ לעיר כדי לתמוך בקבוצה. מכבי עבורו זה הלב הצהוב הפועם של העיר קריית גת".

 

יריב ארז'ואן, האיש שמזוהה עם מכבי קריית גת וארגון הלב הצהוב MKG (צילום: יקיר כהן)

 

קבוצתכם עדין לא החלה את ההכנות לקראת העונה הבאה, איך זה משפיע עליכם?

"זה לא סוד שיש אי ודאות לגבי קים הקבוצה, ולמעשה הקבוצה כעת משותקת וזה משפיע בהחלט על מצב הרוח שכעת ממש ירוד אצל כולנו נוכח המצב. נוכחנו לראות שיש אוהדים שאכפת להם ונלחמים ועושים הכל כדי לגשר ולהביא פתרון שיגרום לקבוצה להתחיל את העונה".

 

אתם מנהלים מחאה בעמוד הפייסבוק, איך זה בא לידי ביטוי?

"אנחנו מביאים את מחאתנו בהעלאת תמונות מרגשות מהעבר של המועדון, מתקשרים ושולחים הודעות לראש העיר ולחברי מועצת העיר ולחברי עמותה ומקווים שנפעיל כולנו לחץ למען השגת המטרה לטובת הקבוצה".

 

 

אוהדי מכבי קריית גת במחאה "מכבי קריית גת מאז ולתמיד" (צילום: יקיר כהן)

 

מה לדעתך צפוי להיות עם הקבוצה?

"אני לא מדמיין לרגע שלא תהיה קבוצה, אם חלילה זה יקרה זה כתם שחור לספורט בעיר קריית גת".

 

מה אתה מאחל לקבוצתך?

"מכאן אני קורא לראש העיר ונכבדי המועצה ולחברי עמותה להגיע להסכמה וכן לכלל האוהדים להתאחד למען המועדון ולמען זכרו של יקירנו שלצערנו נפרד מאיתנו בטרם עת דודו בן לולו ז"ל. מכבי קריית גת מאז ולתמיד!"  

 

 

 

 

 

ארגון הלב הצהוב, מחכה שקבוצתו תפתח עונה (צילום: אורנית ברבי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכבי קרית גת (חגי אדרי 19-07-2019, 17:51)
    אן כמו ארז דואג עוזר אשרך
  2. מקווים בשבילכם שהכל יפתר (בהצלחה מירמיהו חולון 19-07-2019, 21:35)
    אנשים חמים ומארחים מכל הלב
  3. איש. מדהים (אלירן 20-07-2019, 00:47)
    הלוואי וכל קבוצה בישראל אוהד כמוך בן אדם מדהים
  4. אתה צודק (כל הכבוד 20-07-2019, 12:42)
    בליגה השנה נוצר מצב של 4 קבוצות חזקות 4 שנראות חלשות והשאר מרכז טבלה ככה שבתקציב מנוימום אתם יכולים לבנות קבוצה שתתישאר בליגה בנתיים זה נראה שאתם ושעריים אזור בקעת הירדן מעומדות לירידה