"חוויתי כבר כמה עליות, אני יודע להצליח במשימה"

חנא פרהוד, נחשב לקבלן עלויות בליגות הצפוניות. אחרי שהצליח לרשום עלייה מרגשת לליגה א' עם מ.ס דבוריה בעונה הקודמת, הוא מתכונן לאתגר חדש בקבוצתו מכבי בני ריינה אותה הוא שואף להוביל לעלייה גם כן. שוחחנו איתו לקראת העונה הבאה על המטרות של הקבוצה, על מחנה האימונים שמתוכנן בחו"ל, ומה סוד ההצלחה שלו

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 27-07-2019
  • 09:31

חנא פרהוד נחשב למאמן מבוקש בליגות הצפוניות, עקב היותו קבלן עליות שהצליח לרשום חמש עליות בשש השנים האחרונות, אחרי שהצליח להעלות קבוצות כמו רובי שפירא חיפה, באקה אל גרבייה ובעונה הקודמת עלייה מרגשת עם מ.ס דבורייה. לקראת העונה הבאה הוא מתכונן לאתגר נוסף עם קבוצתו החדשה מכבי בני ריינה, ומקווה לרשום עלייה נוספת בסוף העונה. 

 

חנא, איך התחושה לסיים את העונה בעליית ליגה?

"אין ספק שלעלות ליגה בהצלחה זה לא פשוט, אבל עיר שמחנו שלמה וזאת הייתה חוויה. בהזדמנות זו רוצה לאחל לקבוצה הצלחה בליגה א', ושלא ישכחו שהקאנו דם כדי להביא את את העלייה, אני מקווה שישמרו על המקום שלהם כי זו ליגה קשה".

 

מה המטרות לעונה הבאה?

"מכבי בני ריינה זו קבוצה שמנוהלת על הצד הכי טוב, יש לה ראש מועצה התומך בספורט. אחרי שנתיים בליגה ב' ניסו לעלות ליגה ולא צלחו, השנה הם רוצים לבנות קבוצה שתתמודד על עלייה. נעבוד קשה כי אי אפשר לעלות ליגה דרך דיבורים, רק דרך עבודה קשה. נעשה את המקסימום כדי לעשות את זה העונה, אנחנו מכבדים את כל הקבוצות - אבל רוצים לרשום עלייה".

 

האם חנא פרהוד יצליח לשחזר את חגיגות העלייה גם עם מכבי בני ריינה? (צילום: אחמד עזאיזה)

 

מי השחקנים שעומדים על הפרק?

"הקבוצה שלי כבר מלפני חודש וחצי עם סגל מלא, הבאתי שחקנים בשילוב של שחקני בית וננסה לעשות את המקסימום ולעלות ליגה. זה לא הולך להיות קל, זה יהיה מתיש, אבל חוויתי כמה עליות ואני יודע להצליח במשימה. ב-16/8 נטוס למחנה אימונים בבולגריה, שזה לא אופייני לליגות האלה, מחנה אימונים בחו"ל. אני הולך לעשות הכנה מאוד טובה לשחקנים, כדי שנהיה בכושר המתאים".

 

מה סוד ההצלחה שלך?

"אני גורם לשחקנים להיות ווינרים, בזכותי הם לא נשברים. אני יודע לגבש קבוצה, אני יודע להפוך שחקנים לטובים יותר, זה לא פשוט תמיד להוביל הצלחה. עשיתי חמש עליות בשש שנים וזה לא מובן מאליו. כנראה שיש בי משהו, אני מכיר את הליגה הזאת טוב ומקווה להוביל את הקבוצה לעלייה".

 

אז למה אחנו לא רואים אותך לא בליגות הגבוהות?

"אני כן שואף להגיע לשם, היו לי הצעות מקבוצות ליגה א' שרצו לבנות את עצמן ולהישאר בליגה, אבל אני מסוג המאמנים שאוהב לקחת אתגרים. אני לא ממהר לשום מקום, אני עדין צעיר וההישגים מדברים בעד עצמם, אני מקווה לעשות עלייה עם ריינה ולהמשיך איתה לליגה א', ובעתיד לאמן גם בליגות הגבוהות יותר". 

חנא פרהוד, רוצה לרשום עלייה נוספת (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן 0000000000000 (מאמן 00000000000000000000 27-07-2019, 15:57)
    תזכיר רק שם קבוצה אחת מליגה "א" שבנתה אליך יא שכראן
  2. חח (נוכל 27-07-2019, 19:53)
    מאמן נוכל קונה משחקים לא מבין כדורגל עולה ליגה עם תקציבים גבוהים נראה או ו בלי תקציב! עובדה שהעיפו אותו מבועיינה וכפר קרע הצעה מריאל מדריד היה לו!
  3. מאמן ענק (אמגד 27-07-2019, 21:42)
    מאמן מצויין ומסור לקבוצתו עם עובדות לא מתווכחים אני מדבוריה כל הקהל שלנו מחזיק לך אצבעות שתצליח חבל שלא נשארתה אצלנו