ירמיהו "גריל טאון" חולון פותחת עונה

הקבוצה המרעננת והמתחדשת של חולון, החלה את אימוניה כש-30 שחקנים התחילו את העונה והגיעו לאימון הפתיחה. הקבוצה אומנם שואפת להישאר בליגה, אך לאחר שהחתימו ספונסר בדמות רונן קנפו מגריל טאון - הכל אפשרי. קנפו אמר: "יש לנו צוות אימון בין הטובים בליגה", מוסא בן חיים: "נרגשים לפתוח עונה חדשה", ליאור שולמן: "רוצים להיות חלק מהצמרת של הליגה"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 23-07-2019
  • 10:03

עובדים קשה בחולון (איתן ידגר)

 

ירמיהו 'גריל טאון' חולון, מי שהחזירה לקבוצה את מוסא בן חיים כמנהל המקצועי, וחתמה הסכם חסות עם רונן קנפו - 'גריל טאון' כספונסר הראשי, פתחה אמש את העונה יחד עם היו"ר ליאור שולמן, מאמנה החדש ויקטור גניש ועוזרו שי סמורי. לאימון הפתיחה הגיעו כ-30 שחקנים בהם מספר שחקנים שנשארו בקבוצה מהעונה שעברה מו רועי דיין, רונן פרץ ומוטי עלפי. כמו כן ראינו את כמה שחקני רכש חדשים בדמותם של מאור אסור, מאיר אוחיון, דניאל שערי, וטקלה אסמלש. 

 

ליאור שלומן, מוסא בן חיים ורונן קנפו (איתן ידגר)

 

יו"ר הקבוצה, ליאור שלומן אמר באימון הפתיחה: "אימון בכורה זו התרגשות גדולה. הליגה העונה תהיה חזקה מתמיד וכולי תקווה שאנחנו נהיה חלק מהצמרת של ליגה א' דרום".

 

מוסא בן חיים, יש לו את היכולות לבנות קבוצה מפתיעה העונה (איתן ידגר)

 

מוסא בן חיים המנהל המקצועי של חולון בתגובה: "אנחנו נרגשים לפתוח עונה חדשה. אני מקווה שבאמת נביא את הקבוצה הזאת למקומות שאנחנו מדמיינים ואני מאחל לכל השחקנים והצוות בהצלחה. שתהיה עונה מבורכת ושנוכל ליהנות ממנה".

 

רונן קנפו, הביא רוח חדשה בחולון (איתן ידגר)

 

רונן קנפו, הבעלים של "גריל טאון" - הספונסר הראשי של חולון וחבר הנהלה: "אימון ראשון ויש התרגשות גדולה כשמרגישים רוח חדשה באוויר. יש סגל טוב וצוות אימון בין הטובים בליגה ואני בטוח שנעשה ונצליח".

 

ויקטור גניש, יוביל את חולון על הקווים (איתן ידגר)

 

מאמן הקבוצה, ויקטור גניש אמר באימון הפתיחה: "פתיחת עונה, קבוצה חדשה ויש התרגשות. חלק מהפנים מוכרות וחלקם לא. זה האימון הראשון שלנו ומפה יוצאים לדרך חדשה בעזרת השם נעשה ונצליח".

 

לירן דיין, מאמן השוערים של חולון (איתן ידגר)


עוזרו של ויקטור גניש, שי סמורי: "נבנתה העונה קבוצה חדשה לגמרי לעומת שנה שעברה, בוצה שמסתמכת על השחקנים שמשחקים כאן שלוש שנים, כמו רועי דיין ומוטי עלפי ומקווים להתגבש מהר ולעשות עונה טובה".

זוהר נוימרק סגן ראש העיר של חולון בתגובה: "אני מקווה שהקבוצה תצליח. לנו כעירייה יש שאיפה לקבוצה בליגה הלאומית, מגיע לעיר כמו חולון קבוצה בליגה הלאומית. הרעיון הוא להשקיע בנוער ובצעירים ובשביל זה אתה צריך קבוצה חזקה בליגה הלאומית שיהיה לילדים האלה לאן לשאוף. הרעיון הוא לעשות תוכנית רב שנתית וזה חלק מהעניין - לאחד את הקבוצות ולהגיע לקבוצה אחת מרכזית בכל תחום כמו הכדורסל והכדוריד. חלק גדול מהשקעת העירייה זה בתשתיות, אנחנו נותנים מגרשים ומשקיעים בנוער למען ההצלחה בעתיד".

 

רועי דיין, חלוץ מהטובים בליגה (איתן ידגר)

 

חלוץ הקבוצה, רועי דיין אמר: "פתיחת עונה תמיד מרגשת וזה תמיד כיף. עברנו קיץ עם הרבה שינויים, הרבה שחקנים חדשים, צוות אימון חדש והנהלה חדשה. אני מאחל שיהיה לנו בהצלחה ואמן שנגיע להישגים טובים משנה שעברה".

 

מוטי עלפי, מהמובילים בחולון העונה... (איתן ידגר)


מוטי עלפי, אחד מהשחקנים הוותיקים בקבוצה אמר: "אני שמח להמשיך עונה רביעית בחולון. העונה הקבוצה חדשה ואנחנו מקווים להתגבש ולבנות קבוצה חזקה. הליגה העונה נראית חזקה מאד, יותר חזקה מהעונה שעברה ונבוא להתמודד מול כל יריב ובע"ה נצליח".

 

רונן פרץ, הדינמו של חולון (איתן ידגר)


רונן פרץ שנשאר גם הוא בקבוצה מהעונה שעברה: "תמיד מרגש להתחיל עונה חדשה, אנחנו מקווים לעשות עונה טובה. יש כאן קבוצה די חדשה, מאמן חדש ומקווים לצאת לדרך טובה ומעניינת. תהיה ליגה קשה מאד העונה, הרבה קבוצות התחזקו ונצטרך לאסוף כמה שיותר נקודות כבר בסיבוב הראשון".

 


מאור אסור, חוזר לקדנציה נוספת במועדון (איתן ידגר)

 

מאור אסור, מי שחתם לפני מספר ימים בקבוצה: "זה תמיד כיף לפתוח עונה, במיוחד במקום שפעם אחרונה הייתי בו הצלחנו להגיע לפלייאוף. מקווים שהקבוצה תתחזק במקומות שהיא צריכה, שנפתח את העונה ברגל ימים ונגיע ליעדים שלנו".

 

מאיר אוחיון, שהגיע לחזק את חוליית ההגנה של חולון: "מקום חדש, אימון פתיחה, ההתרגשות בשיאה וכיף לפתוח עונה חדשה. הליגה השנה תהיה מאד חזקה ואני מאחל לנו לעמוד בציפיות ובאתגרים גם מבחינה קבוצתית וגם מבחינה אישית. שיהיה לנו בהצלחה".

 

דניאל שערי, ינעל את השער של חולון העונה (איתן ידגר)

 

דניאל שערי, שגם הוא הגיע העונה לחולון אמר: "מתרגשים לחזור למגרשים אחרי פגרה ארוכה, מקווים שתהיה עונה טובה ונעמוד במטרות. תודה רבה לכל אנשי ההנהלה שעשו מאמצים להקים פה קבוצה טובה. בעזרת השם שתהיה לנו עונה מוצלחת".

 

טקלה אסמלש, הרבה אנרגיות יש לבחור לקראת העונה החדשה (איתן ידגר)

 

טקלה אסמלש, שהגיע מעירוני אשדוד אמר: "יש פרפרים בבטן - התחלה של אתגר חדש ופרק חדש. יש הרבה אנרגיות לקראת העונה החדשה. אין הרבה מה להוסיף ורק שיהיה לנו בהצלחה".
 

רפי ארזי ומאור ארזי, האוהדים השרופים שרוצים להוביל את חולון ללאומית (איתן ידגר)

 

רפי ארזי ומאור ארזי ממקימי הקבוצה ואוהדי הקבוצה: "מרגש מאד לחזור ולראות רוח חדשה במועדון הכדורגל של העיר. אנחנו מאמינים שעם האנשים הטובים שיש מסביב, נגיע להישגים. שיהיה בהצלחה".

 

 

הנהלת חולון יחד עם זוהר נוימרק, סגן ראש העיר של חולון. רוח חדשה יש בחולון העונה (איתן ידגר)

 

 

שבט אחים ואחיות בחולון...יש אחווה יש אמונה....רק שתהיה הצלחה העונה (איתן ידגר)

ירמיהו "גריל טאון" חולון פותחת עונה (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. המגן של חולון זה נכס שמשביח את עצמו (רווקים באודסה 23-07-2019, 14:01)
    יביא את שאול ויוסי יפתחו שולחן בגריל טאון יוסי ישלם מהפאוץ' בוודאות
  2. מגן סופה יש רק 1 (בדרך לוילה עוצרים אצל כושנגי 23-07-2019, 14:02)
    שמו בישראל שמור במערכת יש פלוקקקקק אניי חםםםםםם
  3. מאור אסור ומאי מזל (השם ירחם 23-07-2019, 14:10)
    איי קיו בודד ביחד בהצלחה
  4. יש 7 קבוצות טובות יותר מחולון אז תמשיכו לחלום (שמואל 23-07-2019, 14:56)
    יש ים של קבוצות מליגה א שרוצות לאומית עם תקציב ענק אז תמשיכו לחלום
  5. עין צרה איכסה מגעילים כל המלכלכים (לכל המלעיזים נדבר במגרש 23-07-2019, 15:46)
    תלמדו קצת לפרגן
  6. ואיזה רכש בוצע בשאר הקבוצות חולון לא עשתה רכש נוצץ תקרא כמה פעמים כדי להבין (מתי ל 5 אתה לא ראלי תקרא איזה קבוצות רוצות לעלות 23-07-2019, 17:38)
    חולון לא פקטור יש המון קבוצות שרוצות לעלות והשקיעו ים כסף חולון גריל לא ברשימה הזו
  7. ואיזה רכש בוצע בשאר הקבוצות חולון לא עשתה רכש נוצץ תקרא כמה פעמים כדי להבין (מתי ל 5 אתה לא ראלי תקרא איזה קבוצות רוצות לעלות 23-07-2019, 17:38)
    חולון לא פקטור יש המון קבוצות שרוצות לעלות והשקיעו ים כסף חולון גריל לא ברשימה הזו
  8. פרץ רונן ורועי דיין שחקני נשמה שיהיה בהצלחה (מורד 23-07-2019, 21:13)