עאהד עזאם חתם במכבי אחי נצרת

הקשר בן ה-27 ששיחק בעברו בליגת העל בהפועל חיפה ובעירוני קרית שמונה, אך בעקבות פציעה נאלץ לרדת ולשחק בליגה א', חוזר היום לליגות הבכירות לאחר שחתם במכבי חצי נצרת מהליגה הלאומית באמצעות סוכנות D&A. עאהד בתגובה: "שמח לחזור לאחת מהליגות הראשונות לאחר עיכוב קל של שנתיים"

  • על ידי: אבייתר ברק בשיתוף סוכנות D&A
  • 27-07-2019
  • 19:39

קשרה בן ה-27 של 'רובי שפירא' חיפה ועירוני קריית אתא בשנתיים האחרונות, חתם היום במכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית באמצעות סוכנות השחקנים D&A. עזאם ששיחק בעברו בהפועל חיפה ובעירוני קריית שמונה, עבר פציעה לא קלה ובעקבותיה ירד לשחק בליגה א'. עאהד עזאם חוזר לשתף פעולה עם מאמנו בהפועל חיפה דאז, טל בנין, בתקווה שיחזור ליכולות הטובות שלו ולליגת העל.
נציגיו, סוכנות השחקנים D&A אמרו לאחר החתימה של עאהד באחי נצרת: "עאהד עזאם שחקן מצוין שעבר שנתיים פחות מוצלחות ביחס לרמה שלו. אנו מקווים כי העונה באחי נצרת, עאהד יחזור לקדמת הבמה ולליגת העל כמה שיותר מהר. יש לו חיבור מצוין עם מאמנה של אחי נצרת, טל בנין, מימי הפועל חיפה".
עאהד עזאם אמר לאחר החתימה במכבי אחי נצרת: "אני שמח לחזור לאחת מהליגות הראשונות לאחר עיכוב קל של שנתיים. אני מאמין שהכל קורה לטובה ומפה מקווה שנטפס רק קדימה! אני רוצה להודות לנציגי סוכנות השחקנים D&A על הטיפול המסור".

עאהד עזאם חתם במכבי אחי נצרת

הוסף תגובה
תגובות