משחק אימון: מכבי הרצליה וירמיהו 'גריל-טאון' חולון מפרדו ב-1:1

במשחק אימון לקראת העונה נפגשו מכבי הרצליה וירמיהו "גריל טאון" חולון. חולון היו עדיפים, אך למרות זאת המשחק הסתיים בתוצאה 1-1. רועי דיין העלה את חולון ליתרון כשאלירן שמש איזן עובר הרצליה. מומו ניסטל: "היינו במשחק חלש". ויקטור גניש: "הופעה טובה שלנו, אנחנו מתחילים להתחבר"

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-08-2019
  • 11:18

מכבי הרצליה וירמיהו "גריל טאון" חולון נפגשו למשחק אימון באצטדיון בהרצליה. שתי הקבוצות נמצאות בשיא ההכנה שלהן לקראת הליגה וקיוו לצבור קצת ביטחון לקראת הדבר האמיתי. הקבוצות שינו את סגלן כמעט לחלוטין מעונה שעברה והיה ניכר בעיקר בהרצליה שהקבוצה עוד צריכה עוד להתחבר כי יש להם שחקנים טובים ומנוסים ומאמן, מומו ניסטל, שידע להוציא מהם את המיטב. לעומתם חולון נראו מצוין, הגיעו למצבים טובים ורואים שהקבוצה מתחילה להתחבר. לקבוצה חלק אחורי שמשחק חזק ואגרסיבי, נראה כמו סגל שיעשה הרבה צרות בליגה וכמובן החלוץ רועי דיין שנראה בכושר נהדר העונה, כשהוא אמור להוכיח שוב שהוא אחד החלוצים הטובים בליגה. 

 

השער לחולון נכבש ע"י רועי דיין לאחר שרונן פרץ הכניס כדור עומק יפה למאיר אוחיון שבישל יפה לרועי דיין בכדור רוחב נהדר. את השער של הרצליה כבש החלוץ אלירן שמש לקראת סיום המשחק. חולון היו יכולים לכבוש עוד שערים והגיעו למצבים טובים שהוחמצו. 

 

רועי דיין כבש את השער עבור חולון ונראה נהדר בתקופת ההכנה. צילום: אלעד ירקוני.

 

מאמן חולון ויקטור גניש אמר בסיום: "המשחק נגמר אמנם בתוצאת תיקו 1-1, אבל שיחקנו טוב והובלנו עד לדקה ה-70 בערך וזה טוב מבחינתנו. שיחקנו מול קבוצה טובה, אנחנו קבוצה חדשה שמתחילה להתחבר, יש עוד חודש לליגה ובעזרת השם אנחנו נגיע מוכנים".

 

מה אתה חושב על הקבוצה שלך? מוכנה לליגה? נראית טוב לשלב זה של העונה?

"יש קבוצה טובה ויש חומר טוב לעבוד, אנחנו בתקופת הכנה ואנחנו עדיין לא מוכנים לליגה אבל יש עוד חודש של הכנה. בשלב זה של ההכנה אנחנו נראים טוב, כמו שאמרתי יש חודש עד לליגה ונעבוד קשה כדי להגיע מוכנים".

 

המנהל המקצועי של חולון, מוסא בן חיים אמר בסיום: "אני שמח שראינו היום שיפור בכול הפרמטרים, בסך הכול בנינו קבוצה כמעט חדשה ולוקח זמן להתחבר. השחקנים הבינו שצריך להרים את הקצב ועשו משחק מצוין היום. אנחנו ממשיכים בהכנות לקראת עונת כדורגל מאתגרת".

 

מומו ניסטל, מאמן הרצליה. מאמן מצוין, יידע להביא את קבוצתו מוכנה לליגה (עודד חסין)

 

מן העבר השני, מאמן הרצליה מומו ניסטל אמר בסיום: "משחק חלש שלנו. חצי הראשון מאכזב מאוד שלנו, במחצית השנייה השתפרנו אחרי המון חילופים ואנחנו מתקדמים הלאה".

איך נראית לך הקבוצה עד עכשיו ביחס לתקופת זמן?

"קבוצה יחסית צעירה שכוללת כמה ותיקים. ננסה להרכיב פאזל שיחבר אותנו ולהצליח לבנות קבוצה מצוינת".

 

כובש שער השוויון עבור הרצליה, אלירן שמש אמר בסיום: "התחלנו לא טוב את המשחק, היינו בהרכב חסר כשגם בר מנקר השוער לא שיחק ולאט לאט נכנסנו למשחק, שכבר מהמחצית השנייה שלטנו באופן מלא. אני שמח שהצלחתי להבקיע, אין ספק שזה מממלא את הביטחון אבל הדרך עוד ארוכה ויש עוד הרבה עבודה קשה על מנת שנוכל להגיע הכי מוכנים למשחק הרשמי הראשון נגד מרמורק בגביע".

ויקטור גניש, מאמן חולון. יכול להיות מרוצה מאד מקבוצתו היום. צילום: יוסי סוריק.

הוסף תגובה
תגובות
  1. הרצליה (מכבי הרצליה 14-08-2019, 19:01)
    הרצליה בנו השנה קבוצה חלשה ביותר, חבל.
  2. מומו ניסטל מאמן חלש מאודדדד (מכיר מיקרוב 15-08-2019, 13:48)
    במכבי הרצליה יבינו מהר מאוד שעשו טעות גדולה שהביאו ליצן לאמן את הקבוצה