"נדע להתגבר על כל המכשולים בתקווה לעשות עונה יפה בלי להסתבך בתחתית"

כשתומר בן חיים הגיע בעונה הקודמת לעירוני אשדוד, מדובר היה בחיזוק מצוין שיוביל את הקבוצה למטרה המרכזית והיא עליית ליגה. הקשר המצוין שרק משתבח עם השנים, יפתח את העונה הבאה בליגה א' עם הקבוצה איתה רשם עלייה מרגשת בעונה הקודמת והיה בורג מרכזי בהצלחתה. בראיון לאתר 'גולר' הוא מדבר על פתיחת העונה בליגה א', ועל המטרות של עירוני אשדוד בעונה הבאה...

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 20-08-2019
  • 15:44

תומר בן חיים (30), שיחק בעבר בהפועל פתח תקווה ורמת השרון בליגת העל, חמש שנים במכבי יבנה בלאומית, שנתיים במרמורק, עונה אחת בנס ציונה ועונה אחת במ.ס כפר קאסם. בן חיים שנחשב לאחד הקשרים הטובים והמבוקשים בליגות הנמוכות, ובעונה הקודמת הוא שיחק בעירוני אשדוד שרשמה עלייה מרגשת לליגה א'. הקשר היה לפרמטר חשוב בהצלחת הקבוצה, היה אחראי על 12 שערים ועוד 20 בישולים ונבחר לשחק העונה.

 

את העונה הבאה הוא יפתח שוב במדי הקבוצה הצהובה מאשדוד ומדבר על ליגה א' שהולכת ומתחזקת בשנים האחרונות, "יותר שחקנים מהליגות הבכירות יורדים לכיוון ליגה א' ואיתם הליגה הולכת ומתחזקת", אבל בניגוד לעונה הקודמת שקבוצתו כיוונה לעלייה, הפעם היא הולכת לעונה שקולה יותר, ש לנו בסיס טוב של שחקנים מהעונה שעברה, אבל לצערי זה לא יספיק כדי לרוץ בצמרת", מספר הקשר אבל מבטיח שהם יעשו הכל כדי להתמודד עם כל קבוצה העונה. 

 

תומר, איך התחושה לפתוח עונה בליגה א׳?

"תמיד כיף ומרגש להתחיל עוד עונה ולא משנה באיזה ליגה וכמובן גם השנה זה מרגש ומחכים כבר למחזור הראשון אחרי שעלינו ליגה בעונה שעברה. לצערי מבחינת מטרות לדבר על משהו מעבר להישארות בליגה יהיה לא נכון ולא מציאותי כרגע".

 

תומר בן חיים, "מחכים כבר למחזור הראשון של הליגה" (מוטי קדוש)

 

מה המטרות שלכם העונה?

"המצב הכלכלי של הקבוצה לא אפשר לשי (המאמן) להביא את השחקנים שהוא רצה ולא אפשר לבנות את הקבוצה כמו שהוא חשב ותכנן לבנות אותה. יש לנו בסיס טוב של 5-6 שחקנים מעונה שעברה אבל לצערי זה לא יספיק לנו כדי לרוץ בצמרת ואנחנו נצטרך לדעת לעשות את ההתאמות הנדרשות ולהבין את המצב שלנו כקבוצה ולהיערך בהתאם. זו הולכת להיות שנה קשה ומאתגרת אבל יש לנו את המאמן והקהל הכי טוב בליגה ובעזרתם נדע להתגבר על כל המכשולים והקשיים בתקווה לעשות עונה יפה בלי להסתבך בתחתית".

מה דעתך על ליגה א׳ שהולכת ומתחזקת בשנים האחרונות? 

"אין ספק בשנים האחרונות יותר ויותר שחקנים מהליגות הבכירות יורדים לכיוון ליגה א' ואיתם הליגה הולכת ומתחזקת, גם הכסף גדל והיום הליגה הזו היא לא פחות חשובה ומעניינת מהליגה הלאומית אם לא יותר. אנחנו רואים כל שנה הרבה קבוצות שמשקיעות כספים רבים כדי לנסות לעלות ליגה וזה משפיע באופן ישיר על שאר הקבוצות".

מה התכונה הכי דומיננטית אצלך על המגרש?

"אני לא יכול לשים את האצבע על תכונה אחת שהיא דומיננטית אצלי, בשנים האחרונות עברתי לשחק בצורה קצת יותר חופשית וקדמית מבעבר וזה מתבטא גם במספר השערים והבישולים אך יחד עם זאת יש לי אחריות גדולה לצד ההגנתי ולתרום מהניסיון שלי ולהוביל את הקבוצה להישגים ולמקומות יפים. לא הביאו אותי כדי להיות עוד שחקן סגל אלא כדי לסחוב את הקבוצה ואני צריך להוכיח כל משחק מחדש למאמן שהקרדיט שהוא נותן לי להוביל את הקבוצה מוצדק ושאני באמת עושה את זה".

 

תומר בן חיים, "לא הביאו אותי כדי להיות עוד שחקן סגל, אלא להוביל קבוצה" (מוטי קדוש)

 

איך התחושה לקראת הדרבי שצפוי להתקיים העונה מול האדומים?

"באופן טבעי כולם מדברים ומחכים לדרבי הגדול אבל באמת שיש עוד הרבה מאוד זמן עד שהוא יגיע ואני מעדיף להתרכז במשחק הגביע הראשון ובמחזור הראשון ולהתקדם לאט לאט משבוע לשבוע כדי לעשות פתיחת עונה טובה וחזקה ככל שניתן כדי שזה יקנה לנו שקט ובטחון להמשך הדרך. דבר אחד אני יכול להבטיח לאוהדים שלנו וזה שאנחנו נעשה הכל כדי לשמח אותם כל שבוע מחדש ובמיוחד במשחקי הדרבי, הדרבי יהיה צהוב השנה".

איזה מסר היית רוצה להעביר לאוהדי הקבוצה לקראת העונה הבאה?

"האוהדים שלנו מאוד מעורבים במה שקורה בקבוצה ברמת היום יום, הם חלק מההנהלה והם מודעים למצב שהקבוצה נקלעה אליו לצערנו. גם הם יודעים שאנחנו עומדים בפני עונה לא פשוטה בלשון המעטה ושזה לא מה שחשבנו או רצינו שיהיה אבל כרגע זה המצב ואני סומך עליהם שהם יהיו איתנו בכל מצב כמו שהם היו עונה שעברה ובזכות הכוח שלהם יש בי את האמונה שנצליח לעשות דברים יפים השנה. למועדון הזה אין זכות קיום בלי הקהל הענק הזה והם החלק הכי גדול וחשוב במועדון. אני יכול רק לבקש מהם שימשיכו להגיע ולתמוך בנו כמו שהם עושים תמיד".

תומר בן חיים, "רוצה להוביל את הקבוצה למקומות יפים" (מוטי קדוש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. המאמן חלששש (רביבו 20-08-2019, 15:51)
    צריך להביא מאמן כריזמתי יותר קורא מהלכים במשחק לא לקבל 5 חתיכות מיפו החלשים והמאמן נכנס לחדר התחיל להגיד אעיף את כולכם ומי שרוצה שילך עכשו אין לו אמונה עם השחקנים
  2. תומר אנחנו הגב שלכם באש ובמים (מכביסט 20-08-2019, 16:29)
    מעניין כמה תגובות של שלוכים מתוסכלים יהיו כאן בהמשך
  3. תומר אנחנו הגב שלכם באש ובמים (מכביסט 20-08-2019, 16:29)
    מעניין כמה תגובות של שלוכים מתוסכלים יהיו כאן בהמשך
  4. תומר תחזור ליבנה (אלי 20-08-2019, 16:33)
  5. לא מעניין אותנו המיקום בסוף העונה (אלון 20-08-2019, 16:45)
    אנחנו בעלי הבית, מבינים שהתקציב מצומצם וכך גם המטרות. רק בקשה אחת לשחקנים, אנחנו ניתן את הדם ביציע, אתם תתנו את הדם על המגרש, אנחנו בטוחים שזה יביא אותנו למקומות יפים גם אם לא נעלה ליגה או נגיע לפלייאוף.
  6. יהיה בסדר, סומכים עליכם שתתנו הכל במגרש (הרצל 20-08-2019, 17:36)
    אנחנו נדאג לכל השאר
  7. שטויות (הוגה דעות 20-08-2019, 19:32)
    קבוצה עם פוטנציאל אדיר להתמודד על המקום הראשון
  8. נהייתה עורך דין של המאמן שלך (דוד יציע 4 20-08-2019, 20:12)
    תשחק ותעשה העבודה שלך ובשקט שלא תהיה עורך דין לאף אחד המאמן לא לליגה א נקודה עניין של זמן יחזור לליגה ב חיים שאבו בדרך
  9. עירוני תהיה בצמרת בזכות שחקנים כמוך (ארז 20-08-2019, 21:07)
    השלד החזק שנשאר לא קיים בשום קבוצה אחרת, לא באיכות ולא בחיבור... עירוני תפתיע השנה ובכל מצב הלב
  10. ילד (נורית 20-08-2019, 23:11)
    תומר אתה ילד מבורך בהצלחה
  11. תומר אתה נשמה ! (עירוני זה בדם 21-08-2019, 16:19)
    עירוני עד המוות ..העונה נבוא רגועים ועונה הבאה נראה לליגה מה זה בית ספר לכדורגל
  12. תומר (יוני בן עטר 21-08-2019, 20:54)
    שחקן של הביצה שלי ובנוסף איש קטן