סופית: קריית גת עברה לידי העירייה, האימונים יתחילו השבוע

סאגת הקיץ של קריית גת הסתיימה לאחר שהקבוצה עברה לידי העירייה באופן סופי. אמיר בן שמחון חזר לעמותה ויחד עם עופר אלקבץ עשו הכל כדי להוציא את הקבוצה מהמכירה. לאחר העברת הקבוצה לעירייה, הקבוצה צפויה להתחיל להתאמן בימים הקרובים לקראת פתיחת העונה בליגה א' דרום כשכעת יש לחץ על ראש העיר של לדאוג לתקציב ראוי ולהציל את הקבוצה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 21-08-2019
  • 10:47

ליגה א' דרום תיפתח בעוד כשלושה שבועות, כששבוע קודם לכן ייערך מחזור גביע, ונכון לעכשיו קריית גת עדיין לא התחילה להתאמן אך בקרוב מאד הקבוצה תפתח את אימוני הקבוצה לאחר שהקבוצה עברה באופן סופי לעירייה כשיש מטרה אחת ברורה – להציל את הקבוצה ולהשאיר אותה בליגה.

 

שלומי משה יצטרך לעבוד קשה בכדי להשאיר את קריית גת בליגה (אלעד ירקון)

 

מאמן הקבוצה, שלומי משה שצפוי לקבל את הקרדיט גם בעונה הקרובה ולנסות להשאיר את הקבוצה בליגה, אמר לאתר גולר: "אני שמח שהסאגה של העמותה הסתיימה. מגיע קרדיט לאמיר בן שמחון ועופר אלקבץ, אני מקווה ששאר הבעיות תיפתרנה ונתחיל להתאמן בהקדם, כי כל יום שאנחנו לא מתאמנים, זה אסון למכבי קריית גת".

ליגה א' העונה קשה מתמיד, וקבוצות השקיעו תקציבים גדולים. אתה באמת חושב שתוכל להשאיר את הקבוצה בליגה?

"אני יודע שהעונה הרבה קבוצות השקיעו כסף רב והתקציבים עלו משמעותית. ברור לנו שיהיה לנו מלחמה קשה להישאר בליגה, אבל ברגע שיהיה לנו 'אוקיי', נעשה הכל כדי להישאר בליגה ולא להרים ידיים".

עירוני קריית גת עוברת לידי העירייה (אלעד ירקון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה קרית גת לליגה אלופות לקחת את הגביע לאלופות לקרית גת (מרקו 21-08-2019, 13:35)
  2. לא נורה עם נרד (אוהד 21-08-2019, 14:59)
    לפחות שיהיה תשתית טובה כדי לחזור לצמרת הכדורגל הישראלי כל הכבוד לאופר ואמיר
  3. אשדודי (אחיעד 21-08-2019, 15:12)
    קחו את לירן וזה הוא יעלה איתכם ליגה
  4. עמותה (משה ממן 22-08-2019, 00:04)
    ראש העיר פירק את הכדורסל עכשיו את הכדורגל שילם לעורך דין המון כסף שיקח ממימון את הקבוצה והיום זורק אותה למימון בחזרה בושה