"יש לנו שילוב מנצח בסגל של ותיקים וצעירים"

העיר אשדוד ידועה בתור עיר של כדורגל - ויש בה לא מעט קבוצות מסקרנות. אחת מהן היא בית"ר אשדוד שמשחקת בליגה ג', עליה מנצח יוסי כנפו - ובקרוב היא תפתח עונה חדשה. מי שיעמוד על הקווים העונה הוא המאמן הצעיר והמוכשר ניר איבגי שרוצה להוביל את הקבוצה לצמרת הטבלה ואף לרשום עלייה. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר מה הוביל אותו לאשדוד ואיזו קבוצה אנחנו צפויים לראות העונה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 25-08-2019
  • 09:17

מי שיוביל את בית"ר אשדוד בעונה הקרובה הוא ניר איבגי, מאמן צעיר ומוכשר בן 37, שגדל במחלקת הנוער של גדנ"ע ושיחק בקבוצות כמו הפועל מרמורק, מכבי יפו, הכח עמידר רמת גן ושמשון תל אביב. איבגי התחיל קריירת אימון בגיל צעיר יחסית (25), אחרי שתי פציעות קשות, והחל לאמן קבוצות בוגרים לפני ארבע שנים. בראיון לאתר גולר הוא מספר על השאיפות שלו לעתיד והרצון להגיע עם אשדוד להישגים משמעותיים.

 

ניר, מה הוביל אותך לבית"ר אשדוד?

"הגעתי כמנהל מקצועי ומאמן להפועל בני אשדוד עם חנן פדידה, ואחרי שהוא עזב את התפקיד לקחתי את המושכות. עשינו ריצה מטורפת עד למשחקי הפלייאוף שם כשלנו והפסדנו לגדרה, השנה התחלתי עונה חדשה בבית"ר אשדוד".

 

איזה סגל שחקנים אנחנו הולכים לראות העונה?

"יש לנו סגל שחקנים איכותי מאוד, סופר מקצועיי ואנשים טובים. הסגל משלב שחקנים וותיקים וצעירים שהם שחקני בית כמו הדר פולברש, שגיא עייש, רועי בראון, לצד שחקנים וותיקים כמו משה שוקרון הקפטן, שמעון זרמטי, מתן גנון, ושחקני הרכש שהבאנו ליאור סויסה, יובל אלמקייס חלוץ שהיה בבית דגן ונתן 40 שערים, אלון זבולון לירון אברג'ל ויש לנו בשער את אשר אלחרר. זה שילוב מנצח של סגל צעיר וותיק שיביא את הניסיון שלו כדי שנעמוד במטרות".

 

החלוץ ליאור סויסה יחד עם יוסי כנפו והמאמן ניר איבגי (ליעד פרץ) 

 

מה המטרות שלכם העונה?

"להגיע לכל משחק ולשחק כדורגל התקפי עם הרבה גולים, לצמצם פערים ולחץ גבוהה להיות תמיד במקומות 1-3 שבע"ה גם המזל יעזור לנו ואם ה' ירצה שנעלה ליגה".

 

מה האג'נדה שלך כמאמן?

"האג'נדה שלי זה משחקי התקפי והנעת כדור מסודרת. אני שם דגש גם בפן המנטלי, הבאנו לקבוצה יועץ מנטלי משה גנון, שעוזר לי בשיחות אישיות עם השחקנים מאפס אותם לקראת המשחק  כדי שהראש שלהם יהיה רק במשחק. הכדורגל עבר שינויים מטורפים בשנים האחרונות, כיום מאמן צריך להיות סופר מקצועי בניגוד לפעם, ואני מאמן מאוד מתקדם ולומד אם זה מחשבים ועריכת וידאו כי חשוב לי להצליח ולהגיע לרמות הגבוהות של הכדורגל".

 

יובל אלמקייס יחד עם יוסי כנפו (ליעד פרץ)

 

כמה מילים לסיום..

"אני רוצה להודות ליוסי כנפו בעל הבית של הקבוצה שהוא אבא של השחקנים הוא דואג להכל שלא יחסר להם כלום, הוא בנאדם מדהים ואישיות טובה ברמות הכי גבוהות שיש בכדורגל. חלק מהתפקיד שלי כמאמן הוא לדאוג שחדר ההלבשה יהיה בריא, שמח ומאוחד לאורך כל העונה גם במשברים וגם בניצחונות, שנהיה כמו משפחה גדולה ושמחה. יחד עם זאת אני עובד עם ליעד פרץ, איש שעושה הכל מהכל ועוזר גם בהקמת מחלקת הנוער של בית"ר אשדוד והוא איש מדהים".

 

"אני מאחל לכל הקולגות שלי בבהצלחה ובע"ה שנעשה עונה טובה".

ניר איבגי, רוצה להוביל את בית"ר אשדוד לצמרת הליגה (צילום: ליעד פרץ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתם טובים מהצהובים (אדומים 25-08-2019, 13:08)
  2. אתם טובים מהצהובים (אדומים 25-08-2019, 13:08)
  3. הלוואי תעלו אתם ושירדו הצהובים (אדומים לעד 25-08-2019, 13:08)
  4. הלוואי תעלו אתם ושירדו הצהובים (אדומים לעד 25-08-2019, 13:08)
  5. ‏יוסי כנפו (אדומים זבל אשדוד 25-08-2019, 14:39)
    ‏יעלה במדרגות מחזור שלישי ‏המאמן ניר ‏מפוטר
  6. מה זה צהובים?אדומים? קייטנת קיץ?! אנחנו עירוני!!! (ארז 25-08-2019, 16:40)
    בלי שמות מוזרים בבקשה לקבוצה רצינית יש שייכות: מכבי עירוני אשדוד!
  7. כנפו חוויה (אשדודי 25-08-2019, 16:48)
    גם ככה שני תוצאות לא טובות יוסי הוא המאמן ויקח פיקוד יוריד חצי כסף מכולם וזהו סוף הסיפור כול עונה ככה החתמות ומלא כסף לא חדש כנפו תפרוש למשפחה חבל עליך כולם מנצלים
  8. חבל על הכסף והבריאות , כישלון ידוע מראש . (יבנאי 25-08-2019, 18:27)
    4 שנים בליגה ג' , לאן אתה רוצה להגיע ? הקבוצה הזוללא אוהדים ,ללא מועדון .... אתה לא חושב שהעקשנות שלך לא בריאה ? חבל מאוד שאינך חושב ועושה STOP לבזבוזי הכסף שלך שיורדים למעמקים .