שי דוד ביקש להשתחרר מטייבה

קשרה של מכבי שעריים והפועל בקעת הירדן אשתקד, שי דוד ומי שחתם בבני טייבה לפני מספר שבועות, ביקש להתשחרר מהמועדון מליגה ב' ואמר: ״אני מודה לטייבה על ההזדמנות. לא מסתדר לי לשחק שם העונה וכעת הפנים לאתגר הבא"

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-08-2019
  • 16:43

שי דוד, אחד הקשרים המוכשרים בליגה א׳ חתם בבני טייבה לפני מספר שבועות. הקשר הצטרף לפרוייקט שבנה דודו חלף בטייבה כשהמטרה היא לעלות לליגה א׳ בסיום העונה והקבוצה החתימה מספר שחקנים בולטים, ביניהם שי דוד. 

לאחר מספר שבועות שבהן התאמן השחקן בקבוצה, פנה ליו"ר הקבוצה יוסף סבית וביקש ממנו להשתחרר מהקבוצה מסיבות אישיות. מטייבה נמסר: "שי אומנם חתם אצלנו על חוזה אבל ביקש להשתחרר ואנחנו נענו לבקשתו. שי שחקן טוב ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך. אנחנו נמצאים במו"מ עם שחקנים אחרים."

 

שי דוד מסר לנו בתגובה: "אני מודה לטייבה על התקופה שהיתה לנו, דברים לא הסתדרו כפי שרציתי. ביקשתי להתשחרר והפנים לאתגר הבא. אני מאחל לטייבה בהצלחה מדובר במועדון טוב וגדול בליגה ב׳. לגבי העתיד? ימים יגידו ...הפנים לאתגר הבא".

שי דוד, עוזב את טייבה, צפוי לחזור לליגה א׳

הוסף תגובה
תגובות
  1. סתם קבוצה ארורה (אדום מלידה 27-08-2019, 01:19)
    חחח התחילו לפרק את החוילה אמרנו לכם
  2. שעריים מעל הכל (אחד שמבין 27-08-2019, 08:47)
    עכשיו מובן לכולם טום מדהלה ולירן וזה במרמורק רצו לעשות בלגן בשעריים ולעביר אותם כנראה לירן הבין בהתחלה ןלא המשיך.טום מבין את זה עכשיו ורוצה לעזוב ואני בתור אוהד שעריים קורה להנהלה ולמני סויסה תחזיר אותם הבית תרים את הכפפה די לאגו שניהם שחקני כנף לא פחות טובים ממי שיש לנו חיבים להיות ביחד העונה מחזרים את טום ואת לירן לשעריים