הפועל "אדומים״ אשדוד פותחת עונה בערב נוסטלגי

ערב בלתי נשכח נערך אמש במגרש הסינטטי בעיר אשדוד, כשהפועל "אדומים" אירחה את כוכבי העבר של הקבוצה למשחק ראווה לרגל פתיחת העונה בסימן עבר, הווה ועתיד. המשחק הסתיים בתוצאת תיקו 3:3 ועם הרבה זיכרונות מרגשים מהימים היפים של הפועל אשדוד המיתולוגית, כשהקבוצה בהווה עם הפנים קדימה לעונה נוספת בליגה א'

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 28-08-2019
  • 09:12

כ-500 אוהדי הפועל "אדומים" אשדוד צבעו אמש את היציע במגרש הסינטטי לרגל פתיחת העונה של קבוצתם, מרביתם אוהדים וותיקים שהגיעו לראות את ששחקני העבר מימי הזוהר של הקבוצה שוב על כר הדשא.

 

כוכבי הקבוצה המיתולוגית שלא התראו שנים, התרגשו לפגוש אחד את השני והעלו חוויות מהימים היפים של המועדון האשדודי. בני לם מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער במכבי חיפה שיחק בעבר בקבוצה וסיפר על שנתיים נפלאות עם הרבה רגעים מרגשים במועדון. מאיר גולדפינגר אחד השחקנים הבולטים ששיחק במועדון שיחזר עם כולם את הדרבי המרגש בו כבש רביעיה והביא לניצחון 4:2, כשהקבוצה בהווה מתכוננת אף היא לדרבי שיחזור העונה אחרי שהיריבה העירונית עירוני אשדוד העפילה בעונה הקודמת לליגה א'.

 

כוכבי העבר של אדומים אשדוד חוזרים לחדר ההלבשה (צילום: רונן נג'אתי למדיה האדומים)

 

גם אלון חזן עוזר מאמן נבחרת ישראל נכח באירוע "זה המועדון שבו גדלתי, וזה מרגש לראות את הדרך שהקבוצה עושה מאז הקמתה". שחקנים נוספים שהגיעו היו: בני סמדג'ה, מאיר כהן, אלי אמסילי, חיים אזולאי, פודי חלפון, מוריס ז'אנו, דב רמרלר, יעקב בנודיס ועוד רבים וטובים ששיחקו במועדון וגרמו לאוהדי הקבוצה להרבה רגעי כדורגל מרגשים.

 

לפני שנפתח משחק הראווה אותו שפט אלי חכמון, עלו כוכבי העבר בזה אחר זה אל כר הדשא כשברקע מנחה הערב מספר על רגעי הכדורגל הזכורים של כל אחד מהם, מיד אחריהם עלו מחלקות הילדים והנוער של המועדון ולבסוף סגל הקבוצה הנוכחית שיפתח בקרוב את עונתו השנייה בליגה א' יחד עם המאמן חיים לוי כשהמטרה המרכזית להתברג בצמרת הטבלה.

 

כוכבי העבר של הפועל "אדומים" אשדוד שוב על כר הדשא במפגש נוסטלגי (צילום: רונן נג'אתי למדיה האדומים)

 

מלבד רחמים צ'קול, עידן שריקי, לישי ביטון שיענוד את סרט הקפטן העונה ואבירם ברוכיאן, ראינו הרבה פנים חדשות במועדון האדום מאשדוד כמו גיא סלם השוער שעשה עונה גדולה בבאקה אל גרבייה אשתקד, מוחא בדיר הקשר המצוין שהגיע משמשון כפר קאסם, דניאל בורחל ששיחק עד כה בליגה הלאומית, שחקן הכנף אדי אדרי ששיחק בקריית גת, פיליפ חאיכ שנחשב לאחד הבלמים הטובים בליגה ועוד שחקנים צעירים ובעיקר רעבים לעשות עונה מוצלחת.

 

שחקני הפועל אדומים אשדוד מוצגים לקהל האוהדים באירוע פתיחת העונה (צילום: רונן נג'אתי למדיה האדומים)

 

אחרי שקיבלו השראה מהסמלים הכי גדולים ששיחקו במועדון, עלו שחקני הקבוצה לשחק נגד כוכבי העבר שלא ביישו את המעמד כשלבסוף המשחק הסתיים בתוצאה 3:3 ועם הרבה תקווה לעתיד לשחזר שוב את הימים היפים של המועדון.

שחקני הפועל אדומים אשדוד יחד עם כוכב העבר דב רמרלר (צילום: רונן נג'אתי למדיה האדומים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ארוע יפה (אשדודי 28-08-2019, 10:14)
    להשקיע כל כך הרבה רק בשביל לנצח את עירוני ??ובסוף שוב עירוני ינצחו
  2. ‏בתור אוהד של השלוחים (אדומים 28-08-2019, 10:20)
    ‏אני מתבייש בך אם מקללים ילדים תתביישו לכם חבורה של שלוחים
  3. ‏ ‏חבל שיש לכם כמה חוליגנים ביציאה (עירוני ‏אימפריה 28-08-2019, 12:44)
    ‏יש ‏לאדומים אוהד ‏עם משקפיים שרק מקלל מעניין אם יש לו ילדים אם כן נראה לי שהם סובלים תתבייש לך לקלל ילדים חוליגן
  4. אדומים אשדוד (‏אשדודי 28-08-2019, 12:49)
    ‏אתם בושה לעיר אשדוד אפסים מקללים ילדים ‏פחי אשפה ‏שלוחים
  5. שלוך חחח ראו כולם בערוץ הראשון שמנהל קבוצת הסרדינים שלוך ממדרגה ראשונה ובנוסף לכול מדובר בפוזל חחחח (ירמי 28-08-2019, 13:19)
  6. כל כתבה על האדומים הסרדינים מלכלכים (יוסי 28-08-2019, 14:54)
    דיי נמאסתם אתם בחובות, עד מחזור 10 חצי קבוצה משוחררת כולל המאמן, השאלה אם המאמן יילך או יכו אותו חזק יותר מפעם קודמת שלא יחשוב לקבל פיצויים.