"יש מולנו יריבה חזקה, נקווה לפתוח את העונה ברגל ימין"

ספואן זועבי, נחשב לאחד הקשרים הבכירים מליגה א' הצפונית, ואחרי שקיבל לא מעט הצעות הוא חתם לעונה נוספת בכפר כנא. הקשר המוכשר צפוי להיות לאחד השחקנים המובילים בקבוצה, והוא הספיק לרשום שערים במשחק הגביע מול בני ערערה ולשלוח את קבוצתו לשלב הבא. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר איך התחושה לפתוח עונה נוספת בקבוצה, ועל ההכנות למחזור הראשון של העונה מול כאוכב

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 12-09-2019
  • 10:01

אחרי שקיבל לא מעט הצעות במהלך הקיץ , ואף היה אמור לחתום באום אל פאחם בליגה הלאומית הקשר ספואן זועבי, החליט לחתום לעונה נוספת בהפועל כפר כנא, ולהוביל אותה שוב גם העונה לאחר שבעונה הקודמת היה לאחד השחקנים הבולטים בקבוצה. זועבי, שנחשב לאחד הקשרים הבכירים בליגה א' צפון הספיק לכבוש שערים במשחק הגביע מול בני ערערה "שער ראשון ופנדל ניצחון זה מוסיף המון לביטחון",  מספר זועבי שכעת נמצא עם הפנים קדימה למחזור הראשון בליגה מול כאוכב "ננסה לעשות את המקסימום כדי להתחיל את הליגה ברגל ימין"  

 

ספואן, איך התחושה לפתוח עונה חדשה בכפר כנא?

"תמיד כיף לפתוח עונה חדשה עם התרגשות והרבה מטרות שמציבים לעצמנו מבחינה קבוצתית ואישית"

 

ספר לנו על הקבוצה שנבנתה העונה?

"בנו פה קבוצה מאוד צעירה, חלק משנה שעברה וחלק הגיעו השנה. יש המון שחקנים צעירים עם המון מוטיבציה ורצון להצליח, אני מקווה שזה יתחבר לנו וניתן עונה טובה ונבטיח קודם כל את ההשארות בליגה והשאר בונוס".

 

ספואן זועבי רוצה לפתוח את העונה ברגל ימין עם קבוצתון (צילום: יח"צ)

 

שיחקתם בגביע מול בני ערערה כבשת שער במשחק ועוד שנים נוספים בבעיטות ההכרעה והמשחק הסתיים בניצחון איך התחושה?

"הגביע הוא קינוח בשבילנו, וכבר סיבוב אחד כבר מאחורינו. עברנו אותו במשחק מאוד קשה נגד ערערה העולה החדשה ולפי דעתי בגביע אין קבוצה שהיא מעל כולם. אני מאוד אשמח שנהיה הסנדרלה הבאה של הגביע, ואני מודה לכל השחקנים שעשו עבודה קשה בזכותם סיימתי את המשחק עם שער ראשון ופנדל הניצחון כיף לפתוח את העונה עם נתונים כאלה, זה מוסיף הרבה ביטחון להמשך הדרך וזה הגיע אחרי עבודה קשה בקיץ ומחנה אימון שעברנו לפני שבוע בחו"ל".

 

מה המטרות העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"המטרות מבחינה קבוצתית הן להבטיח את ההשארות בליגה כמה שיותר מוקדם, ואז נסתכל למעלה וננסה להתברג במקומות 2-5. יש לנו קבוצה טובה יחסית, שחסר שני שחקנים פחות ויותר ואז אפשר לחלום על פלייאוף עליון ומיקום גבוה. מבחינה אישית כמו כל שנה כמה שיותר לעזור לקבוצה בבישולים ועבודה במגרש ושערים זה כבר בונוס. מבחינתי אני אשמח להבקיע כמה שיותר והרבה יותר מהעונה שעברה שהגעתי לעשרה שערים ועשרים בישולים".

 

הפועל כפר כנא רוצה להבטיח את ההישראות העונה כמה שיותר מוקדם (צילום: יח"צ)

 

מי לדעתך הקבוצות שתתמודדנה בצמרת ליגה א' צפון העונה?

"השנה אני רואה בליגה המון קבוצות שהתחזקו ברמה גבוה מאוד, והליגה תהיה קשה יותר משנה שעברה. קבוצות כמו באקה וטירה תוסיפי להם את כאוכב מכבי טמרה, מגדל העמק וכמובן אנחנו. תהיה תחרות קשה וקשוחה, ויהיה הרבה עניין בליגה א' צפון השנה. אני מאוד מקווה שזה יישאר ספורטיבי, וכיפי ומי שתעלה או תזכה במקום בפלייאוף שיהיה לה לבריאות ואני אשמח להיות שם ואם מגיע לנו נגיע".

 

במחזור הראשון תפגשו את  הפועל כאוכב איך תתכוננו למשחק?

"ביום שישי הקרוב אנחנו נפתח את הליגה רשמית וזה כבר הדבר הרציני , לזה חיכינו חודשיים ואני מאוד נרגש ומתלהב לפתוח את הליגה בשישי. אני מאוד מקווה שזה יתחיל בניצחון וברגל ימין, יש מולנו יריבה מאוד חזקה וקשה עם סגל שחקנים מפואר ומצוין לליגה א', ננסה לעשות את המקסימום. נתכונן כמו שמתכוננים לכל משחק, ואני בטוח שאחמד סבע המאמן למד אותם כבר והוא יעביר לנו את האימונים השבוע לפי זה".

ספואן זועבי, אחד החלוצים הבכירים בליגה א' צפון (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות