המגרש הלוהט – תחזית ליגה ב'

בשבוע שעבר ניצח אלי שמואלי את גמליאל פרץ בתחזית השבועית. השבוע לקראת המחזור שני בליגה ב' בחר אלי לארח את כוכב המחזור של ליגות ב', אבי מלכה, שחקן עירוני נשר שכבש חמישייה לרשתה של איחוד בני בקה. האם אבי מלכה ינצח את אלי שמואלי?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-09-2019
  • 08:37

בית"ר רמת גן - שמשון בני טייבה

בית"ר רמת גן שסיימה בתיקו בחוץ מול ביתר פ''ת, רוצה לפתוח בביתה את העונה עם ניצחון ליגה ראשון. לעומתה, שמשון בני טייבה שהתחזקה מאד העונה והשקיעה תקציב מאד גדול העונה, פתחה את העונה בניצחון ביתי על עוצמה חולון העולה החדשה. משחק מעניין עם עדיפות לביתיות.

ההימור של אלי: בית"ר ר"ג

ההימור של אבי: טייבה

 

עמישב פ''ת – הפועל קריית אונו

עמישב פ''ת שיחקה שבוע שעבר מול שועאע כפר קאסם בחוץ וחזרה עם נקודה יקרה, תרצה להשיג ניצחון ביתי ראשון העונה במגרשה מול קרית אונו החזקה, שעדיין לא ניצחה העונה והוציאה תיקו מול שמשון ת''א. משחק מצויין צפוי לנו ובעיקר הקרב הוא על הקווים בין אודי כבודי מקרית אונו לרונן ויימשטיין מעמישב. יש ריח של הפתעה באוויר...

ההימור של אלי: קריית אונו

ההימור של אבי: קריית אונו

 

מ.ס דימונה - מ.ס ב''ש

דימונה פתחה בניצחון חוץ מול העולה הטרייה מגדרה, ועם סוללת הכוכבים תיאבק על כרטיס העלייה. באר שבע סיימה בתיקו ביתי מול קריית מלאכי שנחשבת לקבוצה מהחזקות בליגה.

ההימור של אלי: דימונה

ההימור של אבי: דימונה

 

שחקני דימונה, יחגגו גם במחזור השני?

 

הפועל לוד - הפועל גדרה

הפועל לוד שנאבקה בתחתית בעונה שעברה, רוצה לעשות עונה טובה יותר. בשבוע שעבר חזרה מירוחם עם הפסד והיא תנסה לעשות ניצחון ביתי מול העולה החדשה. גדרה שעלתה במפתיע לאחר ההתפרקות הפועל ירושלים, נראית לא מוכנה לעונה ותנסה לשרוד את העונה הקשה בליגה ב'.

ההימור של אלי: הפועל לוד

ההימור של אבי: תיקו

 

אחווה ירכא - הפועל בועיינה

אחווה ירכא תנסה להתאושש בביתה מהתבוסה שספגה בשבוע שעבר מול אחי עכו, ותפגוש קבוצה חזקה מאוד - הפועל בועיינה שניצחה בביתה בקלות את בני נחף.

ההימור של אלי: בועיינה

ההימור של אבי: בועיינה

 

עירוני בני כאבול - אחי עכו

עירוני בני כאבול פתחה את העונה עם הפסד חוץ מול בני טובא זנגריה, ותנסה לנצח בביתה את אחי עכו החזקה שהביסה את אחווה ירכא במחזור הקודם.

ההימור של אלי: אחי עכו

ההימור של אבי: אחי עכו

 

אבי מלכה לאחר שכבש חמישייה במחזור הראשון

 

עירוני נשר - הפועל טירת הכרמל

עירוני נשר וחלוצה אבי מלכה נראית הקבוצה החזקה בליגה, לאחר שהביסו את איחוד בני בקה בביתה והיא תפגוש את הפועל טירת הכרמל שהפסידה בשבוע שעבר בביתה לאחי איכסל. זה דרבי גדול בין נשר לטירת הכרמל ובעיקר דרבי לכל שחקני נשר כמו אבי מלכה, בני סימנטוב לי זלייאט ועוד רבים שהם גדלו וגרים עדיין בטירת הכרמל ומשחקים בנשר. יהיה מעניין לראות אותם משחקים מול שחר סימנטוב ושאר החברים מטירה.

ההימור של אלי: נשר

ההימור של אבי: נשר

 

סנדלה גלבוע – מכבי נווה שאנן

סנדלה גלבוע פתחה את העונה עם תיקו חוץ מול רמות מנשה והיא תנסה לנצח את העולה החדשה נווה שאנן, שהתחזקה וניצחה שבוע שעבר את הפועל בית שאן. צפוי להיות משחק שקול.

ההימור של אלי: נווה שאנן

ההימור של אבי: תיקו

המגרש הלוהט – תחזית ליגה ב'

הוסף תגובה
תגובות
  1. מחזירים עטרה ליושנה (ניר איפה שמשון 14-09-2019, 10:27)
    שמשון יורדת לליגה ג