עו"ד שי אבני מארח את יוסי חכים: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 4

לקראת המחזור הרביעי בליגה הלאומית שייפתח הערב, בחר סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני, לארח את מאמנה של הפועל אזור לתחזית השבועית. האם אום אל פאחם תנצח יחד עם מאמנה החדש, ניר ברקוביץ? איך יסתיים הדרבי בין סכנין לכפר קאסם? האם ראשון לציון יחד עם הרכש החדש תתחיל לדהור לעבר ליגת העל? והאם יוסי חכים ינצח את שי אבני?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-09-2019
  • 14:09

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

אנו כבר במחזור הרביעי ומתחילים לזהות מגמות. יש את הקבוצות שחושבות גבוה כמו הפועל ומכבי פ"ת, ראשל"צ וסכנין. יש קבוצות שפשוט באות ליהנות כמו קטמון והפועל ר"ג ויש קבוצות כמו עפולה וכפר קאסם שתילחמנה על ההישארות. אשקלון תנסה להדביק את הפער וצפויה גם העונה ליגה מותחת עד השריקה האחרונה. הפעם אני מארח את יוסי חכים, המאמן האגדי של הפועל אזור, שתמיד מצליח להוציא מים מן הסלע למרות תקציב קטן יחסית לשאר הליגה.  

 

מכבי אחי נצרת - הפועל נוף הגליל

שי אבני: הדרבי של נצרת יתקיים כאשר שתי הקבוצות עדיין ללא ניצחון. אחי נצרת בתקופה קשה והגיעה לעונה כשלא ברור מה המטרות שלה. נוף הגליל פתחו במשחק מצוין מול מכבי פ"ת למרות ההפסד אך אכזבו מול כפר קאסם ועכו. מריח כמו חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

יוסי חכים: שתי קבוצות עם פתיחת עונה מהוססת, אך אחי נצרת עדיפה בבית עם עלי חטיב ובוזורגי. הניחוש שלי: אחי נצרת.

 

האם הפועל נוף הגליל תרשום ניצחון בדרבי של נצרת?  (צילום: אחמד מוררה באדיבות אתר one

 

הפועל ראשל"צ - הפועל עכו

שי אבני: כבר הצהרתי כאן שאני רואה את ראשל"צ עושה את כל הדרך לליגת העל וצירופו של קלאודימיר פריירה רק חיזקה דעה זו. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

יוסי חכים: בהחלט מסכים עם שי. ראשל"צ בבית עם גיל יצחק, קלאודימיר פריירה, טסלפפה המאמן המצוין ודמאיו מאחורי הקלעים, ינצחו את המשחק והם מועמדים חזקים לעלייה. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

בית"ר ת"א - הפועל קטמון

שי אבני: בית"ר ת"א לא מזכירה את הקבוצה המצוינת של תחילת העונה שעברה והיא עדיין ללא ניצחון. קטמון היא קבוצה לא צפויה שיכולה לנצח ולהפסיד לכל קבוצה בליגה אך היא תמיד תבקיע עם אגאדה הנהדר. הניחוש שלי: הפועל קטמון.

יוסי חכים: משחק שקול. בית"ר ת"א תחפש ניצחון ראשון, אך היא תצטרך לחכות שבוע נוסף. משחק שיסתיים בחלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל ר"ג - מכבי פ"ת

שי אבני: שתי הקבוצות עם מאזן זהה של ניצחון ושתי תוצאות תיקו. שתיהן עדיין לא הפסידו ולשתיהן מאזן שערים זהה של 4-5. יותר שקול מזה? הניחוש שלי: תיקו.

יוסי חכים: משחק מצוין בין שתי קבוצות מצוינות אך מכבי פ"ת עדיפה ותנצח. הניחוש שלי: מכבי פ"ת.

 

האם מכבי פתח תקווה תנצח במחזור הבא את הפועל רמת גן? (צילום: שחר גרוס באדיבות אתר ONE)

 

הפועל עפולה - הפועל רמה"ש

שי אבני: עפולה עדיין ללא ניצחון ונמצאת בפני עונה קשה תקציבית ומקצועית. רמה"ש השקיעה העונה כמו שלא השקיעה בשנים האחרונות וצריכים לקחת פה שלוש נקודות. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

יוסי חכים: רמת השרון עם סגל מצוין אמורים לנצח את עפולה המקרטעת. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

הפועל פ"ת - הפועל אום אל פאחם

שי אבני: הפועל פ"ת פתחה את העונה מצוין ולדעתי היא תלך לקראת עונה גדולה. אום אל פאחם מתקשים בליגה הלאומית ולמרות המינוי של ניר ברקוביץ' כמאמן במקום שמעון הדרי - אני לא רואה במשחק הזה את "אפקט המאמן החדש". הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

יוסי חכים: הפועל פ"ת ימשיכו בפתיחה הטובה וייקחו שלוש נקודות. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

 

האם הפועל אום אל פאחם תצליח לרשום ניצחון  עם ניר ברקוביץ המאמן החדש? (צילום: חגאג ראחל)

 

בני סכנין - מ.ס כפר קאסם

שי אבני: סכנין עם סגל מרשים לליגה הלאומית אמורים לנצח בבית את העולה מליגה א' - כפר קאסם. דרבי במגזר וקרב בין היורדת לעולה. סכנין פייבוריטית גדולה. הניחוש שלי: סכנין.

יוסי חכים: דרבי המגזר וזה יהיה מעניין. סכנין יתקשו מול כפר קאסם אך ינצחו וייקחו שלוש נקודות. הניחוש שלי: סכנין.

 

בני לוד - הפועל אשקלון

שי אבני: לוד אכזבה בשבוע שעבר עם הפסד לאחר שני ניצחונות רצופים. הפעם היא תפגוש את אשקלון שבנו סגל יפה למרות מיקומם בטבלה. האמונה והמוטיבציה של אשקלון מעוררים התפעלות ואני מאמין שהם יחזרו עם ניצחון ויודיעו לליגה שהם כאן בשביל להישאר. הניחוש שלי: הפועל אשקלון.

יוסי חכים: אשקלון מגיעה למשחק חוץ קשה מול הקבוצה המאומנת והמפתיעה מלוד אך ינצחו וייקחו את הנקודות. הניחוש שלי: הפועל אשקלון.

סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 4

הוסף תגובה
תגובות