תיקו משקף: באקה וטמרה סיימו בתיקו 1-1

המחזור הראשון בליגה א' צפון הסתיים אמש כאשר באקה אל גרבייה אירחה את העולה החדשה, עירוני טמרה. באקה עלתה ליתרון כבר בדקה הראשונה מרגלי ניר עזריה, טמרה השוותה מרגלי לירון אלימלך שקבע חלוקת נקודות. סבג: "משחק חלש שלנו. תיקו משקף". סער: "אני מרוצה מהנקודה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-09-2019
  • 08:09

שוערה של טמרה נכנע לשער מהיר מאוד של באקה (חגאג רחאל)

 

לירון אלימלך מנסה לחטוף את הכדור משמעון הרוש (חגאג רחאל)

 

המשחק נפתח בלחץ של המארחים שגם הבקיעו כבר לאחר דקה של כדורגל, טעות קשה בהגנת טמרה הביאה את הכדור לניר עזריה שכבש שער מוקדם והעלה את באקה ליתרון של 0-1.

 

יכולת טובה של רום אילוז (חגאג רחאל)

 

לאחר השער, באקה הייתה בהתלהבות ולחצה על שערה של טמרה שעד לדקה ה-30 התגוננה ורק אז החלה קבוצתו של ברוך סער לתקוף. בדקה ה-30 דולב עזריאל לחץ על הגנת באקה, חטף את הכדור מהבלם והעביר את הכדור ללירון אלימלך שמגיע אחד על אחד, אך שוערה של באקה, רום אילוז, הדף את הכדור. חמש דקות לסיום המחצית קיבלנו התקפה מתפרצת של טמרה, לירון אלימלך בעט לשער, רום אילוז הצליח להדוף, אך הכדור החוזר הגיע ללירון אלימלך שכבש וקבע 1-1.

 

לירון אלימלך קובע שוויון (חגאג רחאל)

 

במחצית השנייה טמרה לחצה על שערה של באקה, מחמוד עבאס בעט יפה בעיטה טובה לעבר השער ממרחק של 10 מטרים, אך הכדור פספס את המסגרת במעט. כעבור מספר דקות לירון אלימלך הגיע לעוד מצב ושחרר בעיטה מתוך הרחבה, אך שוער באקה היה במקום והדף את הכדור. המחצית השנייה הייתה מאוזנת והייתה די חלשה, באקה וטמרה לא הרשימו יותר מדי כשהן רק ניסו לנצל טעויות של היריבה כדי לנצח. בסיום שתי הקבוצות נפרדות בשוויון 1-1 ושתי הקבוצות יכולות להיות מרוצות מהנקודה.

 

ניר אברג'יל לא הצליח להוביל את באקה לניצחון (חגאג רחאל)

 

אבי סבג לא מרוצה מהיכולת של קבוצתו (חגאג רחאל)

 

מאמנה של באקה אל גרבייה, אבי סבג, אמר לאחר המשחק: "משחק חלש שלנו ואני לא יכול להיות מרוצה. טמרה הסתגרה והמחצית השנייה התבססה על התקפות מתפרצות. היינו חלשים מאד היום, הפנים קדימה ונתכונן כדי לבוא יותר מוכנים למשחק מול דבוריה במחזור הבא".

 

ברוך סער מרוצה מהנקודה (חגאג רחאל)

 

מאמנה של טמרה, ברוך סער, אמר בסיום: "עד לדקה ה-30 לא היינו במשחק. החל מהדקה ה-30 השתלטנו על המשחק והגענו לפחות ל-3-4 מצבים כדי לנצח, אבל היינו נאיביים. בגלל הפתיחה הלא טובה של המשחק אני מרוצה מהנקודה. במחזור הבא נפגוש את כפר כנא, נתאמן טוב ונגיע מוכנים למשחק".

חלוקת נקודות צודקת בין באקה לטמרה (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שופט לטובת בקה בכח ובמח נתן לבקה כדי שינצחו (טמרה 17-09-2019, 10:20)
    דרוש לפסול את השופט משיפוט כדורגל