עו"ד שי אבני מארח את אבו דאוד נסים: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 5

לקראת המחזור החמישי בליגה הלאומית שייפתח הערב, בחר סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני, לארח את נסים אבו דאוד מנהלה המקצועי של כפר כנא לתחזית השבועית. האם ראשון תמשיך את פתיחת העונה הטובה מול נוף הגליל? האם מכבי פ"ת תיצמד אליה עם ניצחון על בית"ר ת"א בת-ים? והאם אשקלון ייצאו מהמינוס בדרך להישארות בליגה?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 19-09-2019
  • 11:12

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

אנו כבר במחזור החמישי ורואים את המגמות בבירור. ראשל"צ נמצאת בראש הטבלה ולא מפסיקה להתחזק. למכבי פ"ת לא הולך קל, אך היא מכוונת מטרה ונמצאת במקום השני. סכנין והפועל פ"ת גם בצמרת. נוף הגליל, כפר קאסם ועפולה בתחתית הטבלה וזהו מחזור קריטי בשבילם. אשקלון בינתיים עם פתיחת עונה מצוינת ולא אתפלא אם יישארו בליגה.

הפעם אני מארח את אבו דאוד נסים, מנהלה המקצועי של הפועל כפר כנא שמתחיל כעת עונה רביעית בתפקיד. הפועל כפר כנא נמצאת בליגה א' כבר 25 שנה מלבד עונה אחת בה ירדה לליגה ב' וחזרה תוך עונה אחת. המטרות שלהם העונה הן להתברג כמה שיותר גבוה ובינתיים הם פתחו עם ניצחון במחזור הפתיחה.

 

הפועל רמה"ש – מכבי אחי נצרת

שי אבני: רמה"ש עם תחילת עונה טובה והתקפה מעולה, תפגוש את אחי נצרת שנדמה כי רק רוצים להעביר את העונה הזו בשקט. רמת השרון טובה יותר ובבית צריכים לקחת את הנקודות. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

אבו דאוד נסים: משחק שקול מאוד. רמת השרון קבוצה שנראית מצוין אבל חסר לה את הזינוק הקטן להתברג בצמרת. אחי מגלה סימני התאוששות עם הרבה שחקנים צעירים. לפי דעתי משחק שקול מאוד. הניחוש שלי: תיקו.

 

שחקני מכבי פ"ת, יחגגו גם מול הבית"רים? (באדיבות אתר ONE - איתי כהן)

 

מכבי פ"ת - בית"ר ת"א בת-ים

שי אבני: בית"ר ת"א בת-ים נחלשה לעומת העונה שעברה ואם מכבי פ"ת רוצים לעלות חזרה לליגת העל, הם צריכים לנצח משחק כזה בבית. הניחוש שלי: מכבי פ"ת.

אבו דאוד נסים: על הנייר משחק קל למכבי פ"ת שרוצה לעלות ליגה והיא קבוצה שנבנתה מהרבה שחקנים עם רקורד בליגת העל. בית"ר ת"א בת-ים רחוקה מהיכולת של העונה שעברה אבל תמיד יש שם קבוצה צעירה ומתלהבת. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל ר"ג תגיע למשחק לחוץ מול כפר קאסם (באדיבות אתר ONE - איתי כהן)

 

מ.ס. כפר קאסם - הפועל ר"ג

שי אבני: כפר קאסם עדיין ללא ניצחון והיא תארח את הפועל ר"ג שלא מצליחה להתרומם. זאת הזדמנות מעולה לכפר קאסם להשיג ניצחון ראשון. הניחוש שלי: כפר קאסם.

אבו דאוד נסים: כפר קאסם חייבת ניצחון כי הלחץ שם בשמיים. איסמעיל עמאר יביא את השחקנים בשיא המוטיבציה. ר"ג קבוצה מצוינת שיכולה לנצח כל משחק אבל פה אני מאמין שכפר קאסם ייקחו שלוש נקודות. הניחוש שלי: כפר קאסם.

 

הפועל עכו - בני סכנין

שי אבני: עכו רוצים עונה שקטה ובינתיים השיגו תוצאות טובות יחסית לסגל הקיים. סכנין רוצה לתפוס מומנטום חיובי ולחזור לליגת העל. פערי הרמות גדולים וסכנים צריכים לנצח את המשחק הזה. הניחוש שלי: בני סכנין.

אבו דאוד נסים: עכו הצנועה עם שחקנים צעירים משחקת בבית שהוא לא תוספת מבחינתה מכיוון שגם בשביל סכנין זה המגרש הביתי. סכנין מתלהבת ומתחזקת ממחזור למחזור. הניחוש שלי: בני סכנין.

 

הפועל נוף הגליל - הפועל ראשל"צ

שי אבני: נוף הגליל עם פתיחה גרועה של העונה, נקודה אחת מ-12 אפשריות לא משקפות את איכות הסגל. משחק מפתח לאיתי מרדכי דווקא מול המוליכה מראשל"צ שלא מפסיקה להתחזק ולכוון לליגת העל. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

אבו דאוד נסים: נוף הגליל ממשיכה עם היכולת הרעה מסיום העונה שעברה והשנה אפילו נחלשה. ראשון קבוצה חזקה מאוד עם סגל איכותי. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

הפועל אשקלון - הפועל עפולה

שי אבני: אשקלון פתחה את העונה עם שבע נקודות מ-12 אפשריות. הפתיחה מרשימה עוד יותר כאשר יודעים שאשקלון פתחה את העונה עם מינוס 9 נקודות. ניצחון נגד עפולה ואשקלון כבר ייצאו מהמינוס נגד הקבוצה מהעמק שלא נראתה טוב נגד רמה"ש במחזור הקודם. הניחוש שלי: הפועל אשקלון.

אבו דאוד נסים: באשקלון גיבשו סגל של צעירים לצד ותיקים שזו נוסחה בטוחה להצלחה ומרגישים שנבנה שם משהו טוב. מנגד עפולה היא בדיוק ההפך ונראה שהיא מידרדרת מקצועית ממחזור למחזור. הניחוש שלי: הפועל אשקלון.

 

ניר ברקוביץ ירצה להשיג ניצחון שני עם אום אל פאחם (באדיבות אתר ONE - איתי כהן)

 

הפועל אום אל פאחם - בני לוד

שי אבני: בני לוד פתחה עם שני ניצחונות רצופים ואז הפסידה פעמיים. אום אל פאחם הפתיעה עם ניצחון חוץ מול הפועל פ"ת וימשיכו את המומנטום עם המאמן החדש בבית מול לוד. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

אבו דאוד נסים: לדרבי יש חוקים משלו ואם המשחק היה באצטדיון הביתי באום אל פאחם היא הייתה פייבוריטית. לוד קבוצה שהתחילה חזק ואחרי שתי תוצאות רעות היא חייבת להתאושש. במגרש הניטרלי בעפולה תהיה חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל פ"ת יוצאת לטדי ורוצה לחזור עם 3 נקודות (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

הפועל קטמון - הפועל פ"ת

שי אבני: קטמון היא קבוצה לא צפויה שיכולה לנצח ולהפסיד לכל קבוצה בליגה. הפועל פ"ת מאוד מסודרת אך אין להם מחץ בהתקפה. מריח כמו חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

אבו דאוד נסים: קטמון קבוצה טובה מאוד שיכולה לנצח ולהבקיע בכל משחק בזכות אגאדה-החלוץ המצוין שלה. הפועל פ"ת משחקת יפה ורואים קבוצת צמרת. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

עו"ד שי אבני מארח את אבו דאוד נסים: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 5

הוסף תגובה
תגובות
  1. מנצחים את כפר קאסם החלשים (המכתש 19-09-2019, 11:59)
  2. מנצחים את כפר קאסם החלשים (המכתש 19-09-2019, 11:59)
  3. חייבים נקודות (עכו 19-09-2019, 14:58)