"היינו עדיפים על איכסל, האדום פגע בנו"

כך אמר קובי דנינו, מאמנה של מכבי צור שלום לאחר שקבוצתו הפסידה אמש לאיכסל 1-0 משער של איילון אלימלך בתוך תוספת הזמן. עוד מוסיף דנינו: "החמצנו מלא, היינו שווים לפחות נקודה". בשבוע הבא צור שלום תצא למשחק חוץ מול באקה ותקווה לחזור למסלול הניצחונות. אלירן חודדה אמר: " "הייתה הרחקה של השופט, אני לא ראיתי אם היה או לא היה מגע, השופט היה קרוב והוא החליט"

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-09-2019
  • 08:22

מכבי צור שלום, מי שניצחה במחזור הפתיחה את הפועל מגדל העמק קיוותה להמשיך את מסע הניצחונות שלה גם בבית מול הפועל איכסל. בפועל צור שחום הייתה טובה יותר אך לא השכילה לנצח והפסידה 1-0 משער בתוספת הזמן מראשו של אילון אלימלך לאחר שנותרה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-50.

 

קובי דנינו, מאמנה של מכבי צור שלום אמר לאחר המשחק: "לא הגיע לנו להפסיד את המשחק. היינו יותר טובים מאיכסל, הגענו לכמה מצבי הבקעה כולל החמצה גדולה של שלומי בן עשור שהגיע מול שוער איכסל ובעט עליו. ספגנו אדום שלא היה ולא נברא, זה לא היה אדום ויש לי את זה בווידאו. ההרחקה הייתה ב-דקה ה-47 ומאז שיחקנו בעשרה שחקנים וזה שינה את כל מערך המשחק. בתוספת הזמן חטפנו שער לא מחוייב. אני מאוכזב מאד מהתוצאה. השחקנים נלחמו גם בפחות שחקן וחבל שהפסדנו כי לא הגיע לנו להפסיד - היינו שווים לפחות נקודה, אבל אני מרוצה מאיך שנראינו ומהדרך. זה חלק מהכדורגל וצריך לקבל גם כאחה דברים בחיים, כולם יכולים לטעות והשופט טעה בבירור". 

 

לקראת המשחק בשבוע הבא מול באקה, אמר דנינו: "אנחנו נבוא מוכנים, נתכונן ונכין את הקבוצה בצורה הטובה ביותר ונקווה לתוצאה טובה. אני מאמין בבחורים ובשחקנים שלנו ובליגה א', כל תוצאה אפשרית ובכל מגרש".

 

אלירן חודידה, מאמנה של איכסל שמח על הניצחון

 

מנגד, מאמנה של איכסל, אלירן חודדה אמר לאחר המשחק: "שיחקנו נגד קבוצה טובה מאד ומאומנת היטב, במגרש קשה כמו בקרית אתא. אני שמח לצאת עם 3 נקודות למרות שהמשחק לא התעלה לרמה גבוהה. היינו עם כמה חוסרים בעקבות פציעות והרחקות ושרק נמשיך ככה".

 

לטענות של קובי דנינו על ההרחקה הלא מוצדקת כביכול אמר חודידה: "הייתה הרחקה של השופט, אני לא ראיתי אם היה או לא היה מגע, השופט היה קרוב והוא החליט. ומפה אני מאחל לצור שלום בהצלחה במשחק הבא".

קובי דנינו, "השופט טעה בבירור" (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. פחדן (אבישי 21-09-2019, 11:48)
    מאמן פחדן ממתי שקיבל את האדום ירד לבונקר כאילו שיחק נגד מנצסטר יונייטד,מאמן עם תעוזה היה מכניס שחקני התקפה שיכולים לעשות נצחון נגד איכסל שהיתה חלשה מתחת לכל ביקורת בקיצור מאמן בלי ביצים
  2. אוי דנינו (אוהד 21-09-2019, 13:17)
    נגד מגדל העמק הבקעתם לאחר 2 טעויות נוראיות של ההגנה. לאיכסל הפסדתם בבית. הלו, תתאפס.
  3. אפסים (צור שלומי 21-09-2019, 14:11)
  4. שופט הזוי (בני 21-09-2019, 15:11)
    לא יכול להיות שקבוצות משקיעות וכשבאים למשחק מגיע שופט שמדמיין הרחקה...אפילו אוהדי איכסל אמרו לשופט שלא היה כלום..מקווה שהיה מבקר מאיגוד השופטים כך לפחות שופט שטועה ינוח חודש...דרך אגב עד ההרחקה צור שלום היו יותר טובים.
  5. אכסאל (שלבי אשרף 21-09-2019, 15:22)
    למר דנינו השופט לא מחלק נקודות לקבוצה הטובה התוצאה למי מבקיע שערים איכסאל הפקיעה שער אז מגיע לה שלוש הנקודות ואני מאחל לצור שלום שתצליח בהמשך הדרך