חלוקת נקודת: טמרה וכפר כנא נפרדו תיקו 1-1

כפר כנא וטמרה נפגשו במסגרת המחזור השני בליגה א' צפון, אחמד סבע העלה את כפר כנא ליתרון במחצית הראשונה אך לירון אלימלך צימק בדקה התשעים והציל את קבוצתו מהפסד. ברוך סער: "מחצית ראשונה לא טובה שלנו, מחצית שנייה מצוינת ותיקו שמשקף את המשחק. אחמד סבע: "היה משחק קשה, שלטנו ברובו ובסוף ספגנו"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 23-09-2019
  • 12:13

העולה החדשה מכבי טמרה אירחה במסגרת המחזור השני את הפועל כפר כנא במגרש בבית שאן. טמרה הגיעה למשחק אחרי תיקו מול באקה, ואילו כפר כנא אחרי ניצוחן על כאוכב. הפועל כפר כנא הציגה יכולת טובה ולחצה מתחילת המשחק.

 

שחקני כפר כנא הציגו יכולת מצוינת ולחצו על החבורה של ברוך סער (חגאג ראחל)

 

כבר בדקה ה-11 אחמד סבע העלה את קבוצתו ליתרון מהנקודה הלבנה, והקבוצות ירדו להפסקת המחצית שכפר כנא ביתרון 1-0.

 

אחמד סבע מעלה את קבוצתו ליתרון 1-0 (חגאג ראחל)

 

כפר כנא המשיכה להציג את היכולת הטובה גם במחצית השנייה וטמרה התעוררה מעט כאשר מחמוד עבאס, בעט כדור לעבר שער כפר כנא אך השוער הדף. 

 

מהלך מצוין בו מחמוד עבאס ניסה להגיע לשער כפר כנא (חגאג ראחל)

 

בדקה ה-60  מוחמד קנואתי מסר כדור רוחב למוחמד פודי שבעט כדור מצוין אך הוא עבר את השער. כמה דקות לאחר מכן דולב אזרואל בעט כדור בתוך הרחבה ללירון אלימלך,  אך אלימלך בעט בצורה חלשה מאוד לידיים של שוער כפר כנא.

 

לירון אלימלך מנסה להשוות עבור קבוצתו (חגאג ראחל)

 

כפר כנא שלטה לאורך המחצית אך לא הצליח לתרגם זאת לשערים נוספים, ואילו טמרה שהתעוררה במחצית השנייה הגיעה למעט מאוד מצבים. לקראת הסיום היה נדמה כי המשחק בידיים של כפר כנא, שהציגה יכולת מצוינת לאורך היריבות.

 

לקראת סיום היה נדמה שהמשחק בידיים של כפר כנא (חגאג ראחל)

 

אך בדקה ה-90 לירון אלימלך כבש שער דרמטי והצליח למנוע מקבוצתו הפסד במחזור השני.

 

לירון אלימלך מצמק בדקה התשעים (חגאג ראחל)

 

במחזור הבא טמרה תפגוש את מ.ס דבוריה, ואילו כפר כנא את הפועל הרצליה.

 

ברוך סער מאמנה של טמרה: "מחצית ראשונה לא טובה שלנו, מחצית שנייה מצוינת ותיקו שמשקף את המשחק. בלתי אפשרי לקיים משחק ביום שישי ב-13:00 ב-35 מעלות. כל הכבוד לשחקנים ששרדו את התנאים הקשים. הגיע הזמן שההתאחדות לכדורגל תדאג לקבוצות לימים ושעות נוחות לשחק".

 

ברוך סער, "כל הכבוד לשחקנים ששרדו את התנאים" (חגאג ראחל)

 

לירון אלימלך כובש שער השוויון של טמרה אמר: "אני חושב שהיה משחק פחות טוב של שתי הקבוצות. השעה והחום השפיעו מאוד על המשחק. היה משחק שקול מאוד ואני חושב שתיקו משקף את המשחק. אנחנו נצטרך להשתפר ולהתחבר כמה שיותר מהר, ושזה יקרה אין לי ספק שנדבר חזק העונה בליגה".

 

לירון אלימלך, "היה משחק שקול וזה תיקו שמשקף" (חגאג ראחל)

 

אחמד סבע מאמנה של כפר כנא אמר בסיום המשחק: "היה משחק קשה למרות ששלטנו במחצית הראשונה, הגענו להרבה הזדמנויות להכריע את המשחק, אבל בסוף ספגנו. זה הכדורגל ואין מה לעשות, קשה לשחק במזג אוויר כזה ולצערי פספסנו שתי נקודות חשובות. אנחנו מסכלים הלאה".

הפועל כפר כנא וטמרה נפרדו בתיקו 1-1 (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חילוף ענק של מאמן טמרה (דור 23-09-2019, 12:40)
    מאמן טמרה שועל כדורגל דקה 70 הכניס את השחקן מספר 6 ששלט על המשחק והעביר את המשחק לחצי של כפרכנא . ואז הגיע השוויון גם היה יכול לנצח לו תמשחק